10.02.2011
Często komentowane 18 Komentarze

Torchlight II: Premiera przesunięta. „Winowajcą” „jedynka” na X360

Torchlight II: Premiera przesunięta. „Winowajcą” „jedynka” na X360
Pierwsza część Tochlighta w wersji na Xboksa 360 ukaże się na początku marca (o czym pisaliśmy m.in. wczoraj) i właściwie moglibyśmy uznać tę wiadomość za dobrą, gdyby nie to, że w życiu każdy medal ma dwie strony. Okazuje się, że premiera konsolowego portu wpłynie na debiut prawdziwego sequela „jedynki”. Jak poinformowali twórcy, Torchlight II ukaże się później niż pierwotnie planowano.

Początkowo Torchlight II miał pojawić się w maju. Max Schaefer, prezes studia Runic Games, w rozmowie z serwisem Digital Spy zdradził jednak, że najprawdopodobniej gra ukaże się dopiero w lipcu. Powód? Prace nad przeniesieniem oryginału na Xboksa 360. Jak mówi:

Powiedziałbym, że projekt wersji na Xboksa 360, wymagający dodatkowej pracy nad interfejsem, nieco nas opóźnił, dlatego też, jeśli chodzi o premierę Torchlighta II, mówimy teraz najprawdopodobniej o lipcu. Będzie to jednak świetna gra. Dokonaliśmy pewnych ulepszeń w kwestiach optymalizacyjnych i technicznych, które początkowo wykonaliśmy w wersji xboksowej, a potem byliśmy w stanie przenieść je do Torchlighta II na PC. Obniżyliśmy czasy ładowania, mamy animacje, które wyglądają trochę lepiej i wszystko wygląda teraz naprawdę dobrze. Torchlight II działa naprawdę płynnie i szybko, jestem więc nim bardzo podekscytowany.

18 odpowiedzi do “Torchlight II: Premiera przesunięta. „Winowajcą” „jedynka” na X360”

  1. Zaledwie kilka godzin temu donosiliśmy, że pierwsza część Tochlighta w wersji na Xboksa 360 ukaże się na początku przyszłego miesiąca. Okazuje się jednak, że premiera konsolowego portu oryginału wpłynie na debiut pełnoprawnego sequela „jedynki”. Jak poinformowali bowiem twórcy, Torchlight II ukaże się nieco później niż pierwotnie planowano.

  2. Aż chcę się złośliwie napisać że konsole znowu ”wkurzają” pctowców…

  3. Mnie się wydaję że to zabieg czysto taktyczny , żeby nie dołować sprzedaży jedynki , przesunęli dwójkę o parę miesięcy .

  4. Gość coś kręci, ale mniejsza z tym – ważne że będzie.

  5. @KolaB: No to jest nas dwóch. Bo jak nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o…

  6. Czy tylko mi się wydaje że boją się Wiedźmina i Dungeon Siege’a ? 😛

  7. Widać nasz rodzimy M$$$$$$$ maczał w tym palce …

  8. @Hellraiser Coś w tym jest ale pewnie nie strach , po co pchać się z innymi , jak w wakacje z grami zawsze jest posucha 🙂

  9. Też stawiam na przesunięcie ze względu na silną konkurencję.

  10. maj – Duke Nukem Forever, Wiedźmin 2, LA Noire, DiRT 3, Dungeon siege III, F.3.A.R.Na pewno konkurencja|W lipcu nic nie wychodzi :]

  11. Maj – Duke Nukem Forever, Wiedźmin 2, LA Noire, DiRT 3, Dungeon Siege III, F.3.A.R.|W lipcu nic nie wychodzi.|Na pewno chodzi o konkurencję:]

  12. Sorki za double posta ale mi się zwiesiło ;o

  13. Żeby tak z PS3 spróbowali chociaż -.-, a nie, bo to strasznie trudny sprzęt i im się nie chce. Ostatnio wiele konwersji na PS3 jest robionych na odwal (Black Ops), albo w ogóle nie są robione -.-.

  14. @Ralexi, w takim przypadku odświeżasz stronę

  15. DICE powinni tak zrobić z Battlefieldem 1943, chciałbym najpierw dostać tą grę, a poczekać dłużej na premierę trójki.

  16. @ARONEK128J: wprost przeciwnie. Ostatnio znaczna większość gier multiplatformowych jest praktycznie identyczna na PS3 i X360 – raz przechyla się lekko na jedną, raz na drugą stronę, ale deweloperzy nie umiejący pracować na PS3 to na szczycie rzadkość. A Black Ops nie jest robiony kiepsko na PS3, jest po prostu olewany na wszystko, poza X360 – taka delikatna aluzja, która platforma interesuje Acti.

  17. Głupi Xbox xD

  18. Jak dla mnie to nawet dobra wiadomość bo w maju będzie w co grac przez co TII mógłby zostac odsunięty na drugi plan a tak problem rozwiązał się sam.

Dodaj komentarz