Torchlight II: Trzy lata produkcji w cztery minuty [WIDEO]
![Torchlight II: Trzy lata produkcji w cztery minuty [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/cddf9892-c4c1-4e2b-9050-906b7192ed08.jpeg)
Trzy lata. Tyle mniej więcej zajęło panom i paniom z Runic Games stworzenie Torchlighta II. Proces produkcji w formie wizualnej przedstawiono na czterominutowym filmie, który pokazuje, w jaki sposób gra ewoluowała.
Ewolucja Torchlighta II:
Czytaj dalej
43 odpowiedzi do “Torchlight II: Trzy lata produkcji w cztery minuty [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Trzy lata. Tyle mniej więcej zajęło panom i paniom z Runic Games stworzenie Torchlighta II. Proces produkcji w formie wizualnej przedstawiono na czterominutowym filmie, który pokazuje, w jaki sposób gra ewoluowała.
3 lata taki szrot robić, smutne.
Powiedział fan największego szrota 😉
Dont feed the Troll -.-„…
Co wy od niego chcecie? Poprostu mu się nie podoba gra i tyle -.-.
Programistyczny miazgun.
Dariusxq pisze tak pod każdym newsem. Smutne.
Nie rozumiem tego filmiku… Jakaś rozwielitka się wygina przez cztery minuty, a gdzie ewolucja gry?
Ta gra to … fajna muzyczyka.
Może mi ktoś wytłumaczyć… „O ch… tu chodzi?” BEKA DOŻYWOTNIA 😀
„Żeczywiśćie” dowiedziałem sie, jak ta gra ewoluowała. 😀
Z tą muzyką to wygląda jak nowa wizualizacja do Windows Media Player..
To jest gra dla dzieci. Z całym szacunkiem
Trzy lata a i tak wyszła kupa, lol. Nie da się obracać kamery i sterować padem a dla mnie to podstawa. Podziękowałem.
Bardzo fajna gra
co ja wlasnie obejrzalem
@radd91 sterować padem będziesz sobie mógł w edycji na xboxa. Jeśli taka wyjdzie, a jest na to duża szansa. A z obracaniem kamery, to żart, tak? Jeszcze nie widziałem h’n’s w którym kamerę obracać się da.
Yyy jednym słowem? Jedna wielka strzelanina pomiędzy jednym krańcem tego „czegoś” a drugim 😉
Twórcy gry korzystali z programu pozwalającego równolegle rozwijać grę. Film przedstawia po prostu zmiany wprowadzane przez każdego użytkownika. Jak korzystałem z Githuba to też taka opcja była żeby pokazać co kto kiedy i w jakich segmentach projektu wrzucał, klikał i dopisywał 🙂
@ Daro16 – to nie grałeś w Sacred 2 w takim razie.
co to za kawałek leci?
@Daro16 W Loki da się obracać kamerę.
@alistair80 szkoda że pomimo tego że da się tam obracać kamerą to jeden z najnudniejszych najbardziej bezpłuciowych h&s…
Dla mnie był spoko
Ale i tak lepsze od Diablo III lol
Dafuq did I just saw…? A co do dyskusji o kamerze, to chyba nie gram w h&s po to ,aby obracać widokiem, lecz po to ,żeby opróżniać mapy z żyjącej fauny i flory, a do tego nie potrzebne mi ciągłe obracanie kamery… Ale to tylko moja skromna opinia. P. S. Każdy ma swoje zdanie a gry to w znacznej większości przypadków kwestia gustu. Więc rażą mnie ludzie, którzy jedyne co mają o powiedzenia to to, że gra to g**no, bo tak (ewentualnie ponieważ jest gorsza od tego w co JA gram).
Ale jednak skreślić całkiem dobrą grę przez brak możliwości obracania kamery…
@Nil – Desperacja… nie ma czego się czepić to byłe błahości się czepiają.
@ truskawa40k ogarnij angielski bo aż razi
To było chyba jakieś abstrakcyjne dzieło science fiction,. Liczyłem na to, że ewolucja gry zostanie pokazana inaczej, bo to jest chyba filmik, który pokazuje jak się rozmnażają organizmy przez fragmentację podczas bardzo kolorowej dyskoteki…
@darthmetalus: prwadopodobnie chodzi o wizualizacje zmian kodu w systemu kontroli wersji, którego używali w developmencie. Czyli tak „development” gry.
co ja pacze
@ravvio Masz rację że czepiają się byle czego.Tyle że w tej grze można się przyczepić do sporej ilości rzeczy.Na przykład zdecydowanie za duże podobieństwo do Diblo II i III.
A mimo to lepsze od Diablo 3 lol
„kugron” jak ma nie być podobne jak to ten sam gatunek i zrobione przez twórców jedynki
chyba przed kilka osób współpracujących przy robieniu poprzednich części.. nauczcie się
@ghosteq|Sztucznie? Odrzucenie w tył po ciosie i padnięcie na glebę jest sztuczne? Czego oczekujesz po h’n’s, że przeciwnik będzie jęczał z bólu, zwijał się na ziemi, by za chwilę dać mowę przedśmiertną i skonać przy akompaniamencie kilku drgawek? Rozumiem, że w innych tytułach wróg lata po uderzeniu po planszy jak jaskółka, ale to też nie jest naturalne.
@GolemDorfl|Nie grałem w Torchlight, ale @ghosteq chodziło chyba o to, że w Diablo 3 mob, ma różne animacje śmierci, zależne od efektu np. podpalenie, rozczłonowanie itp.
Widźę dyskusja na poziomie kwitnie, niczym to takie żółte na dworze… Mniejsza o to. Właśnie ukończyłem Torchlight 2 i muszę przyznać, że pomimo prostoty gra bardzo mi się podobała. Diablo jest lepsze pod wieloma względami, zwłaszcza technicznym, ale trochę przesadzacie, podobnie jak Berlin w recenzji, z porównaniami do D3. Fakt, że to ten sam gatunek, ale jednak diametralnie inne gry. Bardziej kierował bym się w stronę porównań z częścią pierwszą. @ghosteq w takiej grze realizmu szukasz? ?_?
ehh… i kolejna jałowa dyskusja co jest lepsze… A może tak: pamiętacie film „Robin Hood -książe złodziei” z Kevinem Costnerem? A pamiętacie „Robin Hood -faceci w rajtuzach” Mel’a Brooks’a? Ten drugi był parodią tego pierwszego. I tak patrzę na D3 i T2. Co nie zmienia faktu że osobiście, bardziej podoba mi się „parodia” [T2] od „poważnego” dzieła [D3]
Wy tu pitu pitu o wielkości jednej gry nad drugą a ja z partyzantki wyskocze i zapytam czy wie ktoś coś o tytule piosenki w tej że prezentacji (ciekawy pomysł jednak) tworzenia gry. To jak ma ten utworek jakiś tytuł czy nikt nie zna ?!
A juz sie nie dalo napisac, ze wizualizacja powstala przy uzyciu biblioteki gource – http:code.google.com/p/gource/
@kocure21 takie piosenki nagrywa co drugi amerykański nastolatek w liceum. Przeczytaj komentarze pod filmikiem na YT. Później ten nastolatek zaczął pracować w Runic Games.