Torment: Tides of Numenera – Być jak Piotr Fronczewski [WIDEO]
O obsadzie Numenery już się rozpisywaliśmy (zwracając uwagę, że polska wersja znalazła sobie rodzinę zastępczą). Pan Piotr pokusił się nawet o stwierdzenie, że lokalizacja jest lepsza od oryginału. Przy promocji tytułu wsparł go zresztą inny legendarny głos, Tomasz Knapik.
Najnowszy z materiałów Techland Publishing raz jeszcze pozwala nam zajrzeć za kulisy dubbingu gry, dla której wszechświat został stworzony, a 4,5 mld lat temu z mgławicy słonecznej uformowała się Ziemia. Nie brak w nim krotochwilnych spostrzeżeń o tym, że przed wyruszeniem należy się zebrać do kupy oraz trącenia patykiem klasycznego toposu, jaki zajmuje zafascynowanych grami wideo publicystów od przeszło trzech dekad. „Czy gry to sztuka?”.
Gra ukaże się (w wersji na pecety i konsole) 28 lutego, ale niekoniecznie w tej wersji, jaką developerzy zapowiadali na Kickstarterze…
Czytaj dalej
-
Wkrótce wystartuje Skansen Sierpc Game Jam 2025. Wydarzenie połączy...
-
Reżyser Gothic Remake odpowiada na krytykę systemu walki przez graczy. „Chcemy...
-
Hideo Kojima mógł stworzyć grę na podstawie „Matriksa”. Jedno słowo...
-
Twórcy Civilization 7 mogą wycofać się z najbardziej rewolucyjnego rozwiązania, które...
8 odpowiedzi do “Torment: Tides of Numenera – Być jak Piotr Fronczewski [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Papkin przedawkował Fronczewskitamine, już odleciał kompletnie.
Komentarze pod filmem czytała Krystyna Czubówna, dziękujemy za uwagę pïiiiiiiiiiiiiii[blackout]
„gry, dla której wszechświat został stworzony, a 4,5 mld lat temu z mgławicy słonecznej uformowała się Ziemia” – nie za dużo hype’u? 🙂
Nie!
Pff…
Bosko kupuje !!!
@Papkin czyli jak rozumiem będzie przynajmniej równie dobry co Planescape?
Czy gry to sztuka?! Mamy wklejać swoje posty z akademii sprzed roku? xd