
Torment: Tides of Numenera – Interaktywny zwiastun [WIDEO]
Techland Publishing (przypomnijmy – światowy wydawca tytułu) opublikował trailer, który uwypukla wagę podejmowanych w grze wyborów oraz ich potencjalne konsekwencje. Narracji kilkunastominutowej sekwencji, skądinąd znanej z bety, podjął się Colin McComb (Planescape: Torment, Fallout 2).
Torment ukaże się (w kilku różnych wydaniach) już 28 lutego, a w jego polskiej wersji usłyszymy Piotra Fronczewskiego, Andrzeja Blumenfelda i Aleksandrę Szwed. Jeżeli chcecie przygotować się do gry zawczasu, polecamy obejrzenie zwiastunów skupionych na numenerowych profesjach. Pod tym adresem obejrzycie, jak w świecie gry radzą sobie lokalne złodziejaszki (Szelmy), tutaj zapoznacie się z wojownikami (Glewie), a tym materiałem postarają się Was skusić magowie (Nano).

Czytaj dalej
-
Wiedźmin 3 otrzyma jubileuszowe wydanie z nowym Steelbookiem. CD Projekt Red...
-
Duchowy spadkobierca Return to Castle Wolfenstein z datą premiery. Twórcy udostępnią pełną wersję...
-
Twórca Bayonetty i Devil May Cry krytykuje zachodnich wydawców gier....
-
Andrzej Sapkowski nagrodzony Złotym Medalem „Zasłużony Kulturze Gloria Artis”
8 odpowiedzi do “Torment: Tides of Numenera – Interaktywny zwiastun [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Najfajniejszy trailer, w jaki miałem okazję „grać” :D.
czuje że to będzie cudowna gra <3
Swietny pomysl. A ilosc opcji rozwoju wydarzen jest na prawde imponujaca. Jednak w praktyce wartosc owych okresli wielkosc ich konsekwencji.
@mbwrobel|Po Planescape tego typu wyboru wrażenia nie robią, ale cieszę się niezmiernie, że twórcy Wiedźmina poszli w tę stronę.
@VampirX4 Dokładnie 😀 Planescape Torment najlepszym RPG!
O to już niedługo.
@mbwrobel|Gdzie masz takie wybory w Wiedźminie 3? Każdy quest wiedzie z punktu A do punktu B i na końcu dokonujesz wyboru jednej z dwóch opcji – które często ograniczają się do bycia bezwzględnym lub nie. Ten krótki sidequest z Tides of Numenera ma aż siedem rezultatów i może przebiegać różnie, a za każdym z wyborów stoi konkretna motywacja, która kształtuje charakter postaci, na który NPC w świecie reagują – co otwiera bądź zamyka dostępne questy, interakcje itd.
Jaram się!