Tribes: Ascend – Trailer aktualizacji Twinfusor [WIDEO]
![Tribes: Ascend – Trailer aktualizacji Twinfusor [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/da2d21f9-d0aa-4de9-911e-1077eebaf661.jpeg)
"Najszybszy multiplayerowy FPS świata", czyli Tribes: Ascend, doczekał się kolejnej aktualizacji nazwanej "Twinfusor". Co czeka na fanów? Twórcy chętnie wam opowiedzą.
Twinfusor, czyli aktualizacja Tribes: Ascend –
Czytaj dalej
21 odpowiedzi do “Tribes: Ascend – Trailer aktualizacji Twinfusor [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„Najszybszy multiplayerowy FPS świata”, czyli Tribes: Ascend, doczekał się kolejnej aktualizacji nazwanej „Twinfusor”. Co czeka na fanów? Twórcy chętnie wam opowiedzą.
No ale fani drużyny A mają swojego pana T.
Nie wiem czemu ale te nowe pancerze mi się nie podobają. Fajniej wyglądały w starszej odsłonie. Brakuje mi jeszcze tego że jak zabiłeś wroga a miał wł jetpack to jeszcze nim miotało w powietrzu ( Ci co grali we wcześniejsze odsłony zrozumieją xD ) Jedyne co mi się w tej grze podoba to, to że jest za darmo.
Beznadziejna gra ze świetną grafiką.
CDA przypomniało sobie o T:A? Aż sobie konto założyłem.|@Apostoł rozwiń swoją myśl, bo jak na razie jestem skłonny uważać że beznadziejny to co najwyżej jest twój komentarz.|@Radzio938 Nie przypominam sobie żeby kimkolwiek miotało w starsiege i tribes 2 ale z drugiej strony nigdy na to uwagi nie zwracałem.
Gra sie super, ale podobno tworcy beda sie teraz mocno koncentrowac na Smite, wiec T:A beda poswiecac mniej uwagi. Szkoda, bo mialem nadzieje, ze bedzie super e-sportowy shooter. Dawno rownie dobrego i szybkiego shootera nie widzialem, jesli chodzi o competitive play. No i wypuszczanie niezbyt dobrze zbalansowanych broni za sporo XP/Golda daje bardzo duze uczucie pay for win.
Nie podoba mi sie to, jak na jednej z map chcieli zwiekszyc znaczenie generatora. Na pubach ludzie graja Capture the Generator zamiast Capture the Flag, wiec oni chca jeszcze bardziej nadac ten kierunek grze? Troche to bez sensu. Moim zdaniem powinni stowrzyc mapki, ktore zachecaja do gry o flage, a nie inne cele, ktore sa wazne, ale dla wiekszosci noobow staja sie glownym celem gry mimo,ze nie powinny.
@Professor e-sport i f2p niestety nie idą w parze. Matchmaking został znacznie usprawniony więc nie martwiłbym się tą mapką, chyba że się ma niski rank. Od 30+ gra się z samymi goldami i platynkami którzy wiedzą jak dużo czasu można poświęcić na generator. Zresztą, ta druga dodana mapka nie ma generatora w ogóle więc permafrost i dangerous crossing się ładnie balansują.
Co do p2w. Jestem skłonny się zgodzić, farm jest zdecydowanie zbyt długi. Za to hirez chyba już nie ma zamiaru wypuszczać OP broni. Do twinfusorów nie można się przyczepić, zresztą do 2 wcześniejszych łatek też. Jedynie pierwsza i druga (czyli update INF i RDR) faktycznie śmierdziały OP i P2W na kilometr.
VoidORO [beeep] prawda za przeproszeniem, Tribes: CoDscend nie ma problemu z Pay 2 Win, gdyż wszystkie bronie można zakupić za XP.| | Problem leży w Hi-Rezie i ich pomyśle na grę… Zepsuli Tribes bo dodali automatyczne bronie i stuff jak pistolety (ocb?), które po prostu są ŁATWIEJSZE DO WYCELOWANIA i niemożliwe do uniknięcia.| | Witamy w Tribes: CoDscend
Jeśli ktoś ogarnia tą grę, uważa że jest dobry i szuka ludzi do gry do zapraszam na forum http:shazbot.pl/ po więcej informacji.|pozdro
Mnie gra znudziła po 20 meczach. Przepraszam ale to ma być najszybszy FPS? Gra jest niesamowicie monotonna (skoki, i strzały pod nogi 24/7), mapy są niemal identyczne i wszystkie nieciekawe, tryby całkowicie spaprane (nawet zwykły DM zniszczony przez idiotyczną flagę). Jak tylko przywykniesz do wątpliwej frajdy którą daje szybkie poruszanie gra nie ma nic więcej do zaoferowania.
@Dravic no cóż, jeśli uważasz że jeśli można wszystkie bronie kupić za xp automatycznie wyklucza P2W to coś jest z tobą nie tak. Powodzenia z biciem 88k xp za większość broni, kiedy koleś który zapłacił już dawno sobie to odblokował. Zepsuli tribes bo dodali automatycznie bronie? O czym ty pieprzysz? Przecież chaingun był już w starsiege tribes. I każdy kto miał dobry ping go używał. Zresztą żaden automat nie jest hitscanem więc można ich uniknąć. Problem leży w ich wysokim DPS a nie w tym że istnieją.
@Kobriks jeśli nie umiesz się dobrze rozpędzić to gra jest wolna bo nie ma satysfakcji z capowania albo zabijania? monotonna? jeśli tak uważasz to się nawet nie wypowiadaj bo pro gracze potrafią się rozpędzić do ponad 450km/h (mój rekord to nicałe 400km/h), potrafią również zabijać w powietrzu ale do tego trzeba mieć skilla, a większość ludzi nie ma więc nawala w ziemie ale to też trzeba umieć żeby trafić gdy gościu nawale z góry albo gdy ma szybkość. I pozatym tryb DM jest mało popularny, CTF rządzi.
Mi się Tribes Ascend nie podobało, po 1.5 godziny dalem sobie spokoj. Caly czas slizganie sie i latanie, nie odpowiada mi taki styl gry.
„Zepsuli Tribes bo dodali automatyczne bronie i stuff jak pistolety które po prostu są ŁATWIEJSZE DO WYCELOWANIA i niemożliwe do uniknięcia”Witamy w na kursie „Zanim się wypowiesz, upewnij się, że masz rację”. Przyda ci się, bo chrzanisz głupoty. Wszystkie automatyczne spluwy strzelają pociskami, a te potrzebują czasu, by dolecieć do celu. Żaden automat nie trafia od razu tam, gdzie celujesz – to się nazywa hitscan. Hitscanowe są tylko shotguny, jeden pistolet, jeden reden rewolwer i snajperka.
Tak, super… akurat jak komputer był formatowany i musiałbym sciągać od nowa -.-
@VoidORO – akurat LoL pokazuje, ze f2p i e-sport moga isc w parze. Problemem tworcow jest to, ze jest ich zwyczajnie za malo. Beta Smite’a pokazala, ze gra bedzie niewiarygodnie popularna i musieli podjac decyzje, ktory projekt jest bardziej oplacalny. Jak sami powiedzieli beda sie koncentrowac na Smite, co niesie rozne skutki zwiazane z e-sportem. Moze opoznic/wykluczyc powstanie systemu replayow, ktore sa przeciez konieczne w e-sportowym srodowisku. Do tego problemy tworzy unreal engine III…
…podobno tworcy wlasnie przez silnik nie moga umiescic widoku FPP podczas spectate. To oczywiscie sprawia, ze wylapanie ewentualnych cheaterow staje sie bardzo trudne. Ma to tez skutki na publicznosci. Gry e-sportowe z reguly sa tytulami, ktore mozna ogladac i kibicowac ulubionym teamom. Jesli nie ma kamery FPP to zwyczajnie nie da sie tego ogladac, bo wszystkie akcje wygladaja bardzo podobnie. Oczywiste tez jest, ze widok z oczu Pathfindera podczas cappowania do podstawa, jesli chodzi o sledzenie…
…przebiegu gry. Tych kilka (i innych) problemow bylo zreszta poruszanych podczas niedawnego mailboxa na kanale Totalbiscuit’a na youtube. Link ponizej:http:www.youtube.com/watch?v=1-MwUIlTuAM&feature=plcp
Gra tak szybka, że aż niegrywalna i męcząca. Spędziłem w niej całe 10 godzin, chyba tylko po to, zeby wyparował mój cały sentyment jaki miałem do Tribes: Vengeance. A snajper w tej grze to już w ogóle kpina. Niby można chwile pograć, ale po co, jak na Steamie jest o niebo lepsze F2P – Blacklight Retribution?