Tryb multi w Riddicku pomysłem Vina Diesela
Aktor, dzięki własnemu Tigon Studios urastający na potentata w branży growej, zdołał nakłonić Starbreeze, które odpowiada za Assault on Dark Athena, by w ramach przygód znanego więziennego zbiega znalazła się opcja multiplayer. Widać, był na tyle przekonujący, że developer – mimo dość zaawansowanego cyklu produkcyjnego – przystał na to i w bezpośredniej kontynuacji Escape From Butcher Bay (które zresztą doczekało się udoskonalonej graficznie wersji i zostało dołączone do zestawu) będziemy mogli skorzystać również z tego typu rozgrywki.
Przy okazji przypominamy, że Tigon Studios rozpoczęło prace nad wymarzonym tytułem Diesela – Barca B.C., który w ramach formuły MMO ma nas przenieść w czasy wojen Hannibala z Rzymem. Na finalizację tego pomysłu jednak przyjdzie nam poczekać, tymczasem wypatrujemy zbliżającej się premiery The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena.
Czytaj dalej
-
Modderzy przywrócili wyciętą zawartość Fallouta: New Vegas. Odnaleziono wersję...
-
Twórcy nowych Tomb Raiderów opowiedzieli nam o Legacy of Atlantis...
-
Nowa gra twórcy The Settlers nie zachwyca wszystkich, ale nie ma tragedii. Pioneers...
-
Poznajcie historię meduz na przestrzeni serii Heroes of Might and...

// dokładniej coś o tym można znaleźć tu:
http:_www.gametrailers.com/player/46518.html
Wywiad z Vinem.
Historia kolem sie toczy. // Zauwazylem, w srod tworcow gier powrot do oferowania gracza przechodzenia epickich kampanii w trybie cooperative. Zmusza to tworcow, do wiekszego zaangazowania w fabule i sam silnik gry. A graczom daje niebywala frajde, tak jak bylo to za czasow np quake1