Twierdza 3: Dev diary o fizyce [WIDEO]
![Twierdza 3: Dev diary o fizyce [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/1bffcf03-9b46-42a5-9145-5cfb5d74ee6e.jpeg)
Studio FireFly opublikowało drugi film "Z pamiętnika developera" poświęcony Twierdzy 3. Głowny programista gry, Matt de Villiers, opowiada na nim o fizyce - istotnym elemencie produkcji traktującej o burzeniu zamków i fortyfikacji.
Fizyka w Twierdzy 3:
Czytaj dalej
-
Megabonk cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Już ponad milion graczy...
-
Ponad 2 miliardy zombiaków umarło ponownie w Dying Light: The...
-
Europa Universalis 5 całkowicie zmienia sposób prowadzenia wojen. Twórcy...
-
Hollow Knight: Silksong ukończony na saksofonie. Nie musieliśmy długo czekać na sfinalizowanie...
21 odpowiedzi do “Twierdza 3: Dev diary o fizyce [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Studio FireFly opublikowało drugi film „Z pamiętnika developera” poświęcony Twierdzy 3. Głowny programista gry, Matt de Villiers, opowiada na nim o fizyce – istotnym elemencie produkcji traktującej o burzeniu zamków i fortyfikacji.
Bardzo fajnie. Ale obawiam sie ze tym razem sie zawiode..jakos nie wiem…przeczucie. PS on wyglada jakby spal w robocie i nie mial wgl zycia poza nia.
Ta grafika… grrr… 🙁 będzie klops pokroju dwójki albo i gorszy
Ja z kolei powiem, że to nie wygląda zbyt naturalnie, te zniszczenia wyglądają jakby były spowodowane dynamitem lub C4, a nie katapultą.
Straszna grafika, kiepskie animacje, i nienaturalna fizyka. Obawiam się, że samą grywalnością gra za bardzo nie zawojuje. Lepiej już wrócić do pierwszej części.
błagam was nie zwalcie tej gry
Kiepski ten silnik zniszczeń. 1:19 patrzcie na ;ewy dom. W środku jest bomba? Katapulta by tak tego nie rozsadziła.
lewy*
Może myśleli, że katapulty strzelały bombami kto ich tam wie.
Osobiście grafika mi się podoba, bo w punktacji mam ją zawsze na samym końcu, lecz fizyka nie ma co „ciekawa”…
Kurde te Kamienie z Katapulty powinny wbijać/przebijać się przez mury/budynki/ściany a nie rozwalać wszystko w promieniu 5m. Więcej satysfakcji jest gdy taki pocisk zrobi dziurę w ścianie/dachu lub wbije się w mur/ścianę niżeli taki pocisk miałby rozwalić pół mury czy budynku.
Ehh a taki kibicowałem nowej Twierdzy ale z każdy trailerem/pamiętnikiem coraz bardziej się zawodzę 🙁
Te mury jakoś bym jeszcze przeżył ale wybuchające domy to już nie najlepiej im wyszło :/ . Mam nadzieję że to jeszcze dopracują.
Wcale to nie wygląda realistycznie – mury nie kruszą się ani nie walą od uderzeń kul…tylko EKSPLODUJĄ po dotknięciu ich przez te kule. Jeszcze te bryzgające na wszystkie strony kamieni i deski dopełniają tego groteskowego charakteru. Mam nadzieję, że to tylko WIP i to dość wczesne WIP, bo jeżeli nie to ja już bym wolał brak fizyki.
mr.WHO kurde zgadzam się z tobą, a mnie dobiło te wybuchające domy :/ .|Myślę, że to może być porażka, ale gra pewnie jest jeszcze w wersji alpha. Może naprawią fizykę.
Te kamienie pociski przebijać mury a same mury po prostu walic się a nie eksplodować :/
„te kamienne pociski powinny”
To ja już wole tw: medieval 2, tak bardzo czekałem na tą grę i się troche zawiodłem
Mury walą się całkiem w porządku… gdyby tylko głazy po uderzeniu nie znikały.|Ale budynki to już parodia.
widzę, że znowu nie będzie się opłacało stawiać armie na wieżach, 2 katapulty i wieży nie ma, zbyt łatwo sie to burzy – ten sam błąd co w dwójce po tylu latach lamentu graczy na ten temat powinni coś z tym zrobić a oni robią to samo + nie widzę zbytniej różnicy pomiędzy tą animacją a animacją z dwójki, jak to jest havoc to ja jestem duch święty. jak można tak fizykę na havocu skopcyć to nie rozumem – moderzy mają więcej talentu, oby to dopracowali – i oby było demo bo w ciemno nie kupię
Stronghold zakończył się na Crusader. Pozostałe części były tylko słabsze. Jak na razie trzecia część też nie zapowiada się za dobrze. Oby to co pokazują w tych filmach pochodziło sprzed roku z bardzo wczesnej wersji alpha/beta bo inaczej będzie cieniutko. I te domy – ściana tego po lewej poszybowała aż za kadr bo uderzeniu kamienia…