Twisted Metal: Demo w drodze [WIDEO]
![Twisted Metal: Demo w drodze [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/88e9cf51-a522-4942-a6d2-b418e6f5a818.jpeg)
Jak wyjawił David Jaffe, Twisted Metal doczeka się dema. Prace nad nim teraz trwają, podobnie jak nad pierwszą aktualizacją gry, która pojawi się w dniu jej premiery. Usunie ona kilka błędów, a także poprawi balans rozgrywki. Jaffe zaznaczył przy tym, że patch będzie niewielki, jako że on sam nie lubi sytuacji, gdy po włożeniu płyty do napędu przed rozpoczęciem zabawy musi pobierać dużej wielkości łatkę.
Przed weekendem pojawiła się także informacja, że Twisted Metal korzystać będzie z jednorazowych kodów Online Pass odblokowujących dostęp m.in. do multi pierwszym nabywcom gry. Ma to ograniczyć rynek tzw. „używek”. Wiadomość tę przekazał w jednym z wywiadów Justine Trease, szef testerów produkcji. Klucze pojawią się w pudełkach z Eat Sleep Play pomimo tego, że początkowe David Jaffe zapewniał, że jego gra nie będzie z nich korzystać.
Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Twisted Metal: Demo w drodze [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W ubiegłym tygodniu pojawiła się informacja, że prace nad Twisted Metal zostały zakończone. W najnowszym filmie umieszczonym na swoim blogu David Jaffe, główny projektant gry i szef studia Eat Sleep Play zdradził, że ostatnim zadaniem jego ekipy jest teraz zrobienie dema i pierwszego patcha.
hahahaha nawet gra nie wyszła a już będą ją patchować…
no teraz patchowanie w dniu premiery jest standardem ;/
Twórcy mają przez wydawcę ustaloną datę premiery i muszą się na nią wyrobić – drobne błędy mają mniejszy priorytet i pracuje się nad nimi w czasie, gdy tłocznia już tworzy płytki. Możecie się na to wkurzać, ale tu zbyt wielkie pieniądze wchodzą w grę, żeby opóźniać premierę 😉
Wole patch pierwszego dnia po premierze, niż czekanie na takowy kilka tygodni (Skyrim, BF3). 😉
Online Pass to zdzierstwo. Dlaczego nowe gry nie są sprzedawane bez Online Pass,a po niższej cenie? Skoro dzielą grę na dwa, to dlaczego nie mam możliwości kupienia nowej gry bez trybu multi? Może wolałbym kupić grę bez niego, a po niższej cenie. Powinni wypuszczać dwie wersje: „z” i „bez” Online Pass’a, różniące się ceną lub tylko „bez” z możliwością dokupienia opcji sieciowej. To byłoby sprawiedliwe.