19.02.2011
Często komentowane 19 Komentarze

Two Worlds III jeszcze w przyszłym roku? Tak twierdzą PR-owcy TopWare Interactive

Two Worlds III jeszcze w przyszłym roku? Tak twierdzą PR-owcy TopWare Interactive
A to ci dopiero. Przedstawiciele TopWare Interactive, firmy wydającej gry z serii Two Worlds ujawnili istnienie trzeciej części cyklu, która ma się ukazać… jeszcze w przyszłym roku!

Wszystko zaczęło się od wiadomości opublikowanej przez serwis BeefJack, którego redaktorzy – powołując się na zaufane źródło – twierdzili, że TopWare Interactive umieściło na swojej czarnej liście wszystkie serwisy, które zbyt nisko oceniły Two Worlds II, uważając opublikowane recenzje za „obrażające”.

Przedstawiciele firmy opublikowali oświadczenie, w którym wyjaśnili, że nigdy nie proszono recenzentów o zwiększenie wystawionej noty. Zwracali uwagę tylko na niedoskonały w niektórych przypadkach system ocen.

Tym, co przykuwa uwagę, to ostatni akapit oświadczenia, w którym ujawniono istnienie trzeciej części serii stworzonej przez krakowskie Reality Pump. Jak czytamy:

Jako firma uważamy, że poczyniliśmy ogromne postępy w naszej grze [Two Worlds II] i czekamy na jej kolejną odsłonę. Szczególnie, że ostatnia część [„dwójka”] sprzedała się w dwóch milionach egzemplarzy od swojej premiery.

W podobnym tonie wypowiedział się James SeamanTopWare Interactive, który na łamach serwisu Destructoid w komentarzu do newsa poświęconego wspomnianej aferze starał się wytłumaczyć, że intencją jego firmy nie było wpływanie na oceny Two Worlds II. W ostatnim zdaniu zdradził, że trzecia część cyklu pojawi się na rynku jeszcze w przyszłym roku.

Jak pisze Seaman:

Za każdym razem staramy się lepiej wykonać naszą pracę i do następnej gry z serii Two Worlds, która ukaże się w 2012 roku, wprowadzimy zupełnie nowy system modelowania 3D oraz animacji.

19 odpowiedzi do “Two Worlds III jeszcze w przyszłym roku? Tak twierdzą PR-owcy TopWare Interactive”

  1. A to ci dopiero. Wygląda na to, że przez przypadek przedstawiciele TopWare Interactive, firmy wydającej gry z serii Two Worlds, przez przypadek ujawnili istnienie trzeciej części cyklu, która miałaby się ukazać… w przyszłym roku!

  2. thewitcherfan 19 lutego 2011 o 14:04

    Lepiej niech dłużej popracują a nie spieszą się z premierą, ale w Two Worlds 2 miło się gra i co najważniejsze solidny erpeg MADE IN POLISH

  3. chyba made in poland 😛

  4. Jedyne, co Reality Pump może usprawnić to interface i FABUŁĘ, do ciężkiej „krzywej”!! Drugi raz z kolei nie wyszło im fabularnie, za to świat przedstawiony i technikalia są wręcz bajeczne. Skoro mają już silnik i gameplay, to po co czekać, aż staną się przestarzałe? Ja jestem na tak.

  5. Hmm, nie za wcześnie jak na grę RPG?

  6. IMO dobrze pomyślane, wyjdzie jeszcze przed następnymi hipotetycznymi konsolami i silnik się nie zestarzeje

  7. @Mateolen – Myślę że koledze thewitcherfan chodziło to to, że pomysł na tę grę wymyślono na lekcji polskiego, gdy twórcy gry byli jeszcze młodzi, lub podczas sprzątania w domu ( polish – polerować).

  8. Animacje i nowy system modelowania 3D? Pytam się po co ,TwoWorlds2 stało graficznie na wysokim poziomie ,raczej powinni poprawić wątek fabularny i wziąć się do ciężkiej pracy nad przerywnikami w czasie questów ,bo grając po 1 rozdziale w TW2 byłem zachwycony,zwłaszcza fabułą ,a potem było zero dynamiki w przerywnikach i porywu ,była nudna historia ,a coś jest nie tak skoro pierwszy rozdział robi większe wrażenie niż ostatni i jeszcze to zakończenie:p

  9. wojtekwlodyka28 19 lutego 2011 o 15:24

    Bardzo dobrze niech rośnie w siłę.

  10. thewitcherfan 19 lutego 2011 o 16:23

    @Maximao moja pomyłka, ale mniejsza z tym. Nad grą RPG trzeba dłużej popracować, opracować questy i całą mechanikę.Vimess nowa generacja konsol nie pojawi się tak szybko np: Sony chce aby PS3 ”żyło” 10 lat i ani nie myślą o PS4, za to nowy X-box ma wyjść za jakieś 2 lata, chociaż chciałbym żeby wyszedł później bo ok. 4 tyg kupiłem X360S i nie chce słyszeć o nowych konsolach

  11. @thewitcherfan: Fallout – 30 września 1997. Fallout 2 – 30 września 1998. Oba genialne, dwójka bardziej rozbudowana od jedynki. Jakieś pytania?

  12. Dla mnie osobiście słabiutka seria,więc i kontynuacja w ogóle mnie nie obchodzi.

  13. Najpierw by dali jakiś dodatek do dwójki bo gra naprawdę dobra i jak dla mnie o wiele lepsza od G4

  14. BUUUU! nie jest po polsku a szkoda 🙁

  15. Jeśli gra jest słaba (a tak wszędzie słyszę), to po prostu znaczy, że ludziom brakuje dobrych erpegów, więc kupują to co mogą

  16. Przynajmniej nie będziemy musieli znowu ratować Kiry z rąk Gandohara, a i niby-„bossa z jedynki” (który zresztą w tamtej grze nie występuje), który jest cienki jak barszcz z torebki, też nie ujrzymy 🙂

  17. Fristron, to chyba nie jest najlepszy przykład, bo to gry tworzone w zupełnie innych czasach technologicznych. Obecnie w dobie grafiki 3D, nie tak prosto jest tylko dodać nowe kwestie dialogowe i oskrypować jakieś sytuacje. Sama reżyseria cutscenek zajmuje mnóstwo czasu, a do tego jest jeszcze modelowanie postaci, stworzenie wiarygodnego otoczenia itd. Fallouty, to oczywiście fenomenalne to gry, ale były dużo prostsze w tworzeniu, z racji na niezbyt rozbudowaną (względem dzisiejszych gier) technologię.

  18. TopWare ressurection? myślałem ze spajtowali przed wydaniem TW2, jak dobrze ze portale growo-plotkarskie nie miały racji ;]

  19. No to fajnie! Ja jeszcze nie grałem w żadną część, ale jak dobrze pójdzie, to już jutro popykam w jedynkę. Mam też wrażenie, że wydawca olewa Polskę, choćby przez ten numer jaki wywinął z polskim dubbingiem. Jedni mówią, że to lepiej, ale sadzę, że większość graczy nie znających angielskiego woli podziwiać grafikę zamiast śledzić napisy.

Dodaj komentarz