Twórcy Carmageddon: Reincarnation – „Carmageddon to pikuś przy grach z E3”

Studio Stainless Games od jakiegoś czasu pracuje nad Carmageddon: Reincarnation – finansowaną za pomocą Kickstartera nową wersją wydanej pierwotnie w 1997 gry. W trakcie wystąpienia na Rezzed jej producent Ben Gunstone został zapytany, czy znowu czekają nas kontrowersje towarzyszące oryginałowi.
Jak mówi:
Nie sądzę. Byłem szczęśliwy mogąc wam przed chwilą pokazać film z przejeżdżanymi ludźmi [znajdziecie go poniżej]. Nie uważam, żeby było to szczególnie brutalne – koniec końców, wygląda to raczej komediowo i humorystycznie. I o to zawsze chodziło w Carmageddonie. Sytuacja jest jeszcze bardziej niedorzeczna – kiedy spojrzysz na oryginalnego Carmageddona, to porównując go z gameplayami i trailerami gier pokazanych na E3, dojdziesz do wniosku, że była to całkiem łagodna rzecz. Pod względem przemocy dzieli ją z obecnymi tytułami przepaść.
Czytaj dalej
31 odpowiedzi do “Twórcy Carmageddon: Reincarnation – „Carmageddon to pikuś przy grach z E3””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Swego czasu Carmageddon wywołał sporo kontrowersji – gra, w której przejeżdżało się autem ludzi, po których zostawała krwawa plama, była odsądzana od czci i wiary przez brukowce i obrońców moralności. W trakcie imprezy Rezzed twórcy powstającego remake’u gry stwierdzili, że dzisiaj pod względem brutalności byłaby ona niczym w porównaniu do współczesnych produkcji.
Ładnie ten Carmageddon wygląda :> Jak go dokończą, to będzie szau!
Luty 2013? no jak na niewiele ponad pół roku do premiery to trochę słabo to wygląda. Chociaż niedawno ruszyły prace nad tym ale animacje przejeżdżanych ludzi żałosne 😉 Mimo to czekam z niecierpliwością!
Nie potrzeba mi jakiejś grafiki z kosmosu. Niech będzie po prostu taka jak „2” pod względem rozgrywki i w ciemno biorę 😀 Ahhhh…w końcu coś konkretnego będzie.
na razie prezentuje to poziom Carmageddona 2 Carpocalypse now, przejechani ludzie zachowują się tak samo jak w 98 roku ;p Mam nadzieję że samochód będzie się przynajmniej ładnie niszczył bo 2ka miała super model zniszczeń (ach to przepoławianie fur na narożnikach budynków) 😀
Fajnie tylko, że to filmik sprzed ponad miesiąca, gdy jeszcze nie skończyła się akcja na kickstarterze. 🙂
Jak na razie mocno średnie, przydał by się lepszy ragdoll, grafika o reszcie nie można się jak na razie wypowiedzieć. Poza tym pan Ben mógł by się nie oszukiwać, w dzisiejszym świecie media zjedzą rozjeżdżanie ludzi… Tyle krwi, urwanych kończyn skończy się obwinianiem gry o wypadki na drogach…
I tak najlepiej ludzi rozjezdza sie w GTA IV !!! 😀 Ach ta fizyka….. 😛 Ludzie maja tam prawdziwy ciezar i czuc ich na masce, tutaj pewnie bedzie tak ze zadnego fanu z tego nie bedzie bo nie bedzie w ogole ich czuc 😀 |I wydaje mi sie, ze jednak ta gra nie wypali ;p
@LARRY Trudno się nie zgodzić z tą chorą wypowiedzią 😛
mam nadzieję, że niedługo nie będe miał policji na głowie, albo gości z zakładu psychiatrycznego haha 😀
Do diabła, aż się wzruszyłem jak ta muzyczka weszła. Tak naprawdę Carmageddon był ogólnie po prostu fajną grą. Miałem wersję, gdzie można było ludzi zamienić na roboty, pewnie też coś takiego dadzą tym razem. Cieszę się, że będę mógł spróbować jeszcze raz.
Jakoś dziwnie sztywno wygląda… Wydaaje mi się że 2 była lepsza, chociaż na podstawie filmu wiele nie powiem, ale dla mnie jakoś mega drętwo. Bardziej podobał mi się już Clutch w spomniany C2. Mimo wszystko jednak najprawdopodobniej sprawdzę i tego 🙂
@MetmaN666 Carmageddon w Niemczech został wydany z podmienionymi teksturami i dźwiękami, tak by zamiast ludzi i zwierząt przejeżdżało się zombiaki… ;D Więc Niemcy i Australia itd najprawdopodobniej dostana taką wersję.
@NhilusN7: tego filmiku nie powinno się pokazywać bez stosownego przypisu że jest to wersja poglądowa, bardzo wczesna, przygotowana jedynie do testów… w ogóle nie zoptymalizowana. Po prostu nie ma się ni jak do finalnej wersji, którą dostaniemy w lutym 😉 Jako fan, mam już preorder, i polecam innym – niech chłopaki coś dostaną za swoją pracę.
słabe, to starsze lepsze, i grafika remaku beznadziejna szczyt graficzny roku 2004
Fajnie wygląda, dajmy spokój grafice i skoncentrujmy się na rozjeżdżaniu wszystkiego co znajdziemy w zasięgu wzroku czyli tym o co w carmageddonie chodzi 😉 A to zawsze będzie fajne ;p
Ludzie o czym wy gadacie jaka grafika przecież gra jest jeszcze chyba w fazie alpha albo beta wciąż ją robią : )
Carmageddon miał swój czas, ale to już nie wróci i trzeba pozwolić legendzie odejść. Dzisiaj roz(g)rywka poszła w zupełnie innym kierunku.
Jako fan Carmageddonów jestem zawiedziony tym filmikiem sprzed miesiąca. Znacznie bardziej zawiedziony niż ogłoszeniem Kickstartera po roku od zapowiedzi i naprawdę mam nadzieje, że jest to bardzo wczesny build sprzed paru miesięcy bo całość przypomina mi bardziej port gry ze smartphone’a.
Oj gimbusy… przeczytajcie opis filmu. Większość modeli i efektów to placeholdery, tylko po to by zaprezentować jak mniej więcej będzie wyglądać to wszystko. W finalnej grze 90% modeli z tego gameplaya po prostu nie będzie, bo to tylko dla pokazówki. Poza tym wiele budynków nie ma jeszcze tekstur (w oddali).
grafika bardzo budżetowa, chcą zarobić tanim kosztem, oby to była alpha, jeżeli zaczyli by za to więcej niż 10$ nie sprzeda się…
@Kowek: spoko, tylko to nie jest duże studio (50 osób, zapewne z sekretarkami i tak dalej) i jak oni chcą w pół roku pozmieniać modele, tekstury, animację i dodać gameplay’owo masę rzeczy, których tutaj brakuje to jednak uważam, że projekt ma sporą szansę nie wypalić. I nie ma to nic wspólnego z gimnazjum, które skończyłem z 6-7 lat temu.
Spoko, 50 osób w zupełności wystarczy. Pracowałem (na studiach) nad grą… Jako grafik, ha. Jeśli nie są bandą niedoświadczonych i nieprzygotowanych studenciaków (jak my w pierwszych miesiącach naszego projektu), a na takich nie wyglądają to spokojnie się wyrobią. Ważne by każdy z tych 50 pracowników znał swoje miejsce i obowiązki, a nic nie stoi na przeszkodzie by finalna wersja wyglądała co najmniej zadowalająco.
A jak dla mnie jest super! W pierwszego Carmageddona mogę grać do dziś. Jeśli nowy będzie tak samo grywalny, to mnie już kupili^^
Mi to i tak wystarczy do szczęścia, lecz czuje, że przy premierze recenzenci zjedzą tą grę. Stawiam, że dostanie 4 albo 5.
dla mnie wystarczy żeby grafika była podobna do dwójki
50 osób to i tak dużo.Braida robiły dwie osoby|Zeno Clash i Havken – o ile dobrze pamiętam – 10|a Legend of Grimrock to dzieło czterech osób.
@Lorn Masz rację, wydaje mi się, że z tą grą będzie tak jak z Duke Nukem… niestety.
Wygląda zajedwabiście! Jeszcze odświeżą mapy z pierwszego Carmageddona i kupuję w ciemno! Jedyne co muszą poprawić to te animacje pieszych, ale to mały problem. Na plus zasługują dźwięki ze starego Carma, jest klimacik, tylko lekkie szlify i mamy kultową gierkę. No a to filmik z alphy, więc będzie jeszcze lepiej. I szczerze? Assassin’s Creed 3 jest już bardziej brutalny od tej gierki.
Nie wygląda jakoś zajefajnie, ale ta gra nie ma wyglądać, ona mam być grywalna. Dlatego też mam nadzieję, iż twórcy pomyślą o mnie i wielu innych graczach, i zrobią dla nas Multiplayer. 🙂 |Myślę, że gra nie powinna być droższa niż 85zł w dniu premiery, teraz jest VIP za $25 a na nasze to jakieś 65-70zł.
Mam pytanie. Mianowicie: czy dotacja twórców na kickstarterze daje osobom wpłacającym pieniądze na rozwój projektu dostęp do bety ?