06.09.2011
Często komentowane 15 Komentarze

Twórcy Driver: San Francisco – „Opóźnienie PC-towej wersji było naturalną koleją rzeczy”

Twórcy Driver: San Francisco – „Opóźnienie PC-towej wersji było naturalną koleją rzeczy”
Podobnie jak w przypadku wielu innych komputerowych wydań swoich gier, Ubisoft opóźniło premierę PC-towego Drivera: San Francisco. W jednym z wywiadów twórcy produkcji oznajmili, że poślizg nie był celowy, a był „naturalną koleją rzeczy”.

Driver: San Francisco ukaże się na PC 30 września, a więc w kilka tygodni po premierze wersji konsolowych. W wywiadzie dla Eurogamera szef studia Ubisoft Reflections, Martin Edmonson, zapewnił, że debiut gry nie został wstrzymany celowo.

Jak tłumaczy:

PC-towa wersja ukaże się po konsolowych ponieważ kod gry pochodzi właśnie z konsol. Premiera nie została celowo wstrzymana. Kiedy ukończyliśmy prace nad edycjami na X360 i PS3, goście zajmujący się wydaniem komputerowym wzięli ich kod i zrobili wszystko co trzeba, żeby wbudować go w to, co już stworzyli. To był naturalny poślizg. Nie jest on tak znaczący, jak w przypadku wielu innych gier, gdzie wersje PC-towe ukazują się parę miesięcy po konsolowych.

15 odpowiedzi do “Twórcy Driver: San Francisco – „Opóźnienie PC-towej wersji było naturalną koleją rzeczy””

  1. Podobnie jak w przypadku wielu innych komputerowych wydań swoich gier, Ubisoft opóźniło premierę PC-towego Drivera: San Francisco. W jednym z wywiadów twórcy produkcji oznajmili, że poślizg nie był celowy, a był „naturalną koleją rzeczy”.

  2. Czyli przejażdżka Dodge Challenger’em R/T będzie musiała jeszcze troszkę poczekać.

  3. Na Assassin’s Creed Revelation na PC też pewnie poczekamy dłużej…

  4. Sranie w banie, p!3rd013nie na scenie. Ile razy Ubisoft opóźniał premiery wersji PC (w tym „Call of Juarez: The Cartel”)? Może jeszcze będą nam chcieli nasrać do głów, że żadna z poprzednich premier wersji PC nie była wstrzymana celowo??

  5. Niestety djb ma rację, Ubisoft to największy kanciarz PR’owy.

  6. „Nie jest on tak znaczący, jak w przypadku wielu innych gier, gdzie wersje PC-towe ukazują się parę miesięcy po konsolowych.” Chyba chcieli powiedziec „nie jest tak, jak w przypoadku innych NASZYCH gier.” Zreszta na pewno ludzie im uwierza, ze tak duze studio nie moglo zaplanowac pracy tak, zeby wypuscic wszystkie wrsje jednoczesnie. Juz to widze.

  7. 1 Września przejechałem pół Warszawy TYLKO po to, żeby się dowiedzieć że ubi znowu zrobiło mnie w ch**a tak samo jak przy dwóch ostatnich częściach AC ;P

  8. hahaha, to wszystko marketing i celowe zagrywki. Opóźniają premierę PC-tową bo wolą żeby więcej ludzi kupiło grę na konsole niż na PC, bo z konsolowców można więcej kasy ściągnąć.

  9. Czyżby nowy Assasin na PC dopiero w marcu ?

  10. Ja i tak nie rozumiem jaki jest sens kupowania gier na premiere.|No dobra na konsolach to ujdzie bo ceny wolno spadaja ale na PC? Szczegolnie jak gra jest srednia to ceny leca szybciutko. Jak by nie bylo jedna z zalet grania na PC wiec nie rozumiem.

  11. @Srnuggler – jak logicznie podales wszystkie mozliwe tytuly, ktore nie stanowia w ogole konkurencji dla nowego drivera, ktory jest samochodowka lol.

  12. nie kupienie tego gniota takze jest naturalna koleja rzeczy

  13. będzie gniot mowie wam!

  14. czego się spodziewaliście? przecież to Ubisoft

  15. @Srnuggler – moze byc sredni ale to nie zmienia faktu iz nie ma konkurencji z nowosci a porownujac GP to raczej gry tego typu nie ma w ogole :)Jakos dziwna sprawa z tym nowym driverem bo na konsolach wiekszosc sobie chwali hmm…

Dodaj komentarz