Twórcy Driver: San Francisco – „Opóźnienie PC-towej wersji było naturalną koleją rzeczy”

Driver: San Francisco ukaże się na PC 30 września, a więc w kilka tygodni po premierze wersji konsolowych. W wywiadzie dla Eurogamera szef studia Ubisoft Reflections, Martin Edmonson, zapewnił, że debiut gry nie został wstrzymany celowo.
Jak tłumaczy:
PC-towa wersja ukaże się po konsolowych ponieważ kod gry pochodzi właśnie z konsol. Premiera nie została celowo wstrzymana. Kiedy ukończyliśmy prace nad edycjami na X360 i PS3, goście zajmujący się wydaniem komputerowym wzięli ich kod i zrobili wszystko co trzeba, żeby wbudować go w to, co już stworzyli. To był naturalny poślizg. Nie jest on tak znaczący, jak w przypadku wielu innych gier, gdzie wersje PC-towe ukazują się parę miesięcy po konsolowych.
Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Twórcy Driver: San Francisco – „Opóźnienie PC-towej wersji było naturalną koleją rzeczy””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Podobnie jak w przypadku wielu innych komputerowych wydań swoich gier, Ubisoft opóźniło premierę PC-towego Drivera: San Francisco. W jednym z wywiadów twórcy produkcji oznajmili, że poślizg nie był celowy, a był „naturalną koleją rzeczy”.
Czyli przejażdżka Dodge Challenger’em R/T będzie musiała jeszcze troszkę poczekać.
Na Assassin’s Creed Revelation na PC też pewnie poczekamy dłużej…
Sranie w banie, p!3rd013nie na scenie. Ile razy Ubisoft opóźniał premiery wersji PC (w tym „Call of Juarez: The Cartel”)? Może jeszcze będą nam chcieli nasrać do głów, że żadna z poprzednich premier wersji PC nie była wstrzymana celowo??
Niestety djb ma rację, Ubisoft to największy kanciarz PR’owy.
„Nie jest on tak znaczący, jak w przypadku wielu innych gier, gdzie wersje PC-towe ukazują się parę miesięcy po konsolowych.” Chyba chcieli powiedziec „nie jest tak, jak w przypoadku innych NASZYCH gier.” Zreszta na pewno ludzie im uwierza, ze tak duze studio nie moglo zaplanowac pracy tak, zeby wypuscic wszystkie wrsje jednoczesnie. Juz to widze.
1 Września przejechałem pół Warszawy TYLKO po to, żeby się dowiedzieć że ubi znowu zrobiło mnie w ch**a tak samo jak przy dwóch ostatnich częściach AC ;P
hahaha, to wszystko marketing i celowe zagrywki. Opóźniają premierę PC-tową bo wolą żeby więcej ludzi kupiło grę na konsole niż na PC, bo z konsolowców można więcej kasy ściągnąć.
Czyżby nowy Assasin na PC dopiero w marcu ?
Ja i tak nie rozumiem jaki jest sens kupowania gier na premiere.|No dobra na konsolach to ujdzie bo ceny wolno spadaja ale na PC? Szczegolnie jak gra jest srednia to ceny leca szybciutko. Jak by nie bylo jedna z zalet grania na PC wiec nie rozumiem.
@Srnuggler – jak logicznie podales wszystkie mozliwe tytuly, ktore nie stanowia w ogole konkurencji dla nowego drivera, ktory jest samochodowka lol.
nie kupienie tego gniota takze jest naturalna koleja rzeczy
będzie gniot mowie wam!
czego się spodziewaliście? przecież to Ubisoft
@Srnuggler – moze byc sredni ale to nie zmienia faktu iz nie ma konkurencji z nowosci a porownujac GP to raczej gry tego typu nie ma w ogole :)Jakos dziwna sprawa z tym nowym driverem bo na konsolach wiekszosc sobie chwali hmm…