Twórcy F.E.A.R.-a 3: „Mamy unikalne tryby multi”

Jason Frederick, producent F.E.A.R.-a 3, w rozmowie z serwisem GameSpot wyjaśnił powody, dla których twórcy zrezygnowali ze standardowych trybów rozgrywki.
Jak mówi:
Mamy cztery warianty zabawy, a celowo i świadomie zrezygnowaliśmy z deatmatchu, team deatmatchu, czy capture the flag. Pozbyliśmy się ich. Możesz wziąć dziś jakiegokolwiek shootera i zagrać w deatmatchu. Niektórzy są nieco rozczarowani [rezygnacją ze standardowych trybów], ale ostatecznie dla naszej konkretnej gry jest lepiej, ponieważ stworzyliśmy warianty, w które możesz zagrać tylko w F.E.A.R.-ze 3. […] Nie znajdziesz ich w innych grach.
Dla potwierdzenia słów Fredericka, przypominamy opublikowane dotąd trailery poświęcone multiplayerowi.
Multiplayer:
Fucking Run:
Punktacja:
Soul King:
Contractions:
Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Twórcy F.E.A.R.-a 3: „Mamy unikalne tryby multi””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W multiplayerze F.E.A.R.-a 3 nie znajdziemy takich standardowych trybów, jak deatmatch, czy team deatmatch. W jednym z wywiadów twórcy gry wyjaśnili, że był to celowy zabieg – dzięki temu zabawa po sieci w najnowszej odsłonie S.T.R.A.C.H.-u będzie „niepowtarzalna”.
Pierwszy FEAR był przełomem pod wieloma względami ale najważniejszy był w nim ten „azjatycki” szlif i ogólne wrażenie realności przedstawianej historii. Dwójka była dla FEARA tym, czym jest amerykański remake filmu „Ring” dla japońskiego oryginału. Niby ładniej więcej i lepiej, ale klimat już nie ten. Informacji o trójce właściwie nie śledzę, ale zainteresowało mnie wywalenie standardowych trybów multi. A te nowe jakoś nie porywają. Czasem człowiek po prostu chce bez udziwnień postrzelać do kumpla. 😉
@ paintball_XFucking Run i Contractions wydają się być całkiem spoko loko. Co do standardowych trybów to znać życie 'mecz śmierci’ pojawi się w ostatniej chwili albo z dodatkowymi mapami w jakimś dlc czy coś.
*znającKtoś naprawdę powinien zastanowić się nad dodaniem edycji postów. Chociaż przez minutę czy dwie po ich dodaniu.
Tryby fajne ale chociaż zwykły deathmatch mógłby zostać. Tak jak powiedział painball_X „Czasem człowiek po prostu chce bez udziwnień postrzelać do kumpla. 😉 „
Czy tylko ja odnosze wrazenie, ze tworcy bardzo chca zrobic z tego kolejnego klona CoD z troche tylko mocniejsza atmosfera? Mi rowniez nie podoba sie brak standardowych trybow, ale wierze, ze tworcy sie zreflektuja.
@Professor, LoL. Najpierw zarzucasz grze, że to będzie klon COD’a, po czym nie możesz odżałować standardowych trybów rozgrywki. Zaprzeczasz samemu sobie xD.
@Professor raczej nie klona Cod4 gdyż fear pierwszy pojawil sie przed pierwszym mw które teraz sie ciagle pojawiaja.I tak jak powiedział Vysogota zaparzeczasz sam sobie
@Vysogota – mowiac, ze zaprzeczam samemu sobie udowadniasz jedynie, ze nie zrozumiales mojej wypowiedzi. A jak nie zrozumiales, to nie powinienes sie do niej odnosic. Zeby zaprzeczyc samemu sobie musialbym najpierw oskarzyc gre o pozerowanie trybow rozgrywki, a pozniej zarzuc brak tych standardowych. A tego nie zrobilem. |@zglina – po co mieszasz do tego pierwszego FEARa, o ktorym tutaj nie mowimy? Co ma on i jego data premiery do rzeczy w tej dyskusji?
Ja nie miałbym nic przeciwko, jeżeli za jakiś czas wydaliby darmowego klienta multi, tak, jak to zrobili z F.E.A.R. Combat. Przy tej grze Call of Duty wygląda jak mucha w smole.