Twórcy Helldivers 2 opóźniają dodanie nowej zawartości. „Krytyczny feedback graczy był uzasadniony”

Jak to zwykle bywa w przypadku gier-usług, twórcy chcą co pewien określony czas wyposażać fanów ich produkcji w świeżą zawartość i Helldivers 2 nie jest tu wyjątkiem. Arrowhead co rusz wrzuca do gry kolejną dawkę nowości, co przynosi widoczne efekty w postaci wzrostu popularności i większej liczby graczy na serwerach tytułu. Wyjątkowym problemem tej konkretnej produkcji jest to, że to właśnie patche odpowiadają za problemy techniczne, z którymi się teraz mierzy.
W poniższym materiale na kanale gry Mikael Eriksson, reżyser Helldivers 2, przyznał, że obecnie wiele kwestii nie funkcjonuje w taki sposób, jaki chcieliby tego twórcy, wyróżniając tu stabilność produkcji.
Zalicza do nich m.in. spadki liczby klatek na sekundę na konsolach i coraz większą liczbę crashy, których doświadczają gracze. Te pojawiły się zwłaszcza po ostatniej dużej aktualizacji zatytułowanej Into the Unjust z początku września. Arrowhead szykowało już kolejną, lecz w obliczu wspomnianych problemów zdecydowało się nie wypuszczać jej w pierwotnie planowanym terminie.
Podjęliśmy decyzję, by przesunąć wprowadzenie aktualizacji z nową zawartością, by móc zająć się tymi rzeczami [problemami technicznymi Helldivers 2 – dop. red] i upewnić się, że będziemy w stanie dojść do momentu, w którym całość będzie bardziej stabilna.
Eriksson zdradza, że o ile część zgłaszanych błędów jest w miarę łatwa do rozwiązania, to inne są bardziej skomplikowane. Za przykład podał stabilność liczby klatek na sekundę na poszczególnych konsolach, nad czym mają pracować obecnie „tęgie umysły” Arrowhead. Dodał, że większą liczbą szczegółów będą mogli podzielić się dopiero za jakiś czas.
Czytaj dalej
-
Serious Sam 2 z dużą aktualizacją na 20-lecie gry. Część nowości...
-
Steam po raz kolejny pobił rekord zalogowanych użytkowników. Battlefield 6...
-
Projektant Skyrima zdradza, dlaczego gra Bethesdy jest tak długowieczna. „Bardzo...
-
Przecieki dotyczące Pokemonów ujawniają grafiki z dużego MMO. Nintendo tworzy...