Twórcy TimeSplitters – obecnie część studia Crytek – tworzą nową grę!

Jak ujawnił Karl Hilton, manager studia, jego ekipa dłubie teraz nad nową „oryginalną marką”. Oczywiście mowa tu o kolejnym FPS-ie.
„Szansa na stworzenie nowego, oryginalnego FPS-a, w którym moglibyśmy skupić się zarówno na wysokie jakości trybie multi, jak i single player, jest tym, co motywuje ludzi do pracy tu, w naszym nowym studiu. Mamy wspaniały dorobek i chcemy go dalej budować razem z Crytekiem i CryEngine 3” – zapewnia Hilton.
Czym chce nas zaskoczyć brytyjski oddział Cryteka jeszcze nie wiemy. Na pewno nie ma szans – przynajmniej w najbliższej przyszłości – na kolejną odsłonę TimeSplitters . Tajemnicą pozostaje też, czy – podobnie jak ich koledzy z Niemiec – byłe Free Radical Design skupi się w głównej mierze na oszałamiającej oprawie graficznej, czy jednak poświęci nieco więcej czasu na dopracowanie również fabuły, a więc samego nadzienia gry. O wiele ważniejszego od fotorealistycznej grafiki…
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Twórcy TimeSplitters – obecnie część studia Crytek – tworzą nową grę!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Crytek nie tylko Crysisem stoi. Świadczą o tym plany nowo otwartego studia w Wielkiej Brytanii, które powstało z przejętego Free Radical Design (twórców TimeSplitters). Firma bowiem pracuje nad produkcją, która stanie się zaczątkiem nowej serii.
Skoro się zmieszali, to może i zmieszają piękny engine z niezłą fabułą i gameplayem. Poczekamy, zobaczymy….
Bez przesady, fabuła w Crysis’ie taka zła nie była!;) A na gameplay narzekali jedynie ci którzy nie potrafili oderwać oczu od zjefajnych efektów i gra właściwa przeciekła im między palcami. Sam tak miałem, ale dałem grze drugą szansę i dostałem w pysk świ
-etnym gameplayem!:D Polecam dać tej grze szanse i przestać gapić się w efekty i inne rozmycia, a zacząć przejmować się rozgrywką!:D Polecił, polecał i będzie polecał, Piotr Fr…XP
Jak dla mnie Crysis jest b. dobrą grą i nie mówię tu o grafice. Nanoskafander jest świetny, jeśli ktoś umie go dobrze wykorzystywać, to daje on naprawdę dobry gameplay.
Nie wzorować się na tym, co do tej pory dano bo wszystko może się pozmieniać… ;]|A tak swoją drogą Crysis nie był tylko technologicznie majstersztykiem ale równie pod resztą elementów był po prostu świetny. Tylko zabrakło „tego czegoś” co miał CoD4MW…
Liniowości? ;p Jak chcesz trochę skryptów, to w Crysis: Wardead jest tego trochę… Choć wg. mnie to, że crysis nie jest liniowy jest wieeelką zaletą. Może załatwiać wrogów jak się chce. Jeśli ktoś jest pomysłowy, to zabawa jest świetna.
Crysis Warhead oczywiście. ;d