Twórcy Wastelanda 3 tworzą RPG, które ma odnowić gatunek

Od premiery trzeciej odsłony serii Wasteland minęły nieco ponad dwa lata. Produkcja zebrała bardzo dobre recenzje i raczej przypadła do gustu fanom erpegów, ale twórcy nie siedzą z założonymi rękami. Pomijając fakt wydawania DLC do trzeciego Wastelanda, studio InXile pracuje właśnie nad czymś nowym i szuka osób do współpracy.
Wciąż nie mamy zbyt wielu informacji, a to z prostego faktu: twórcy jeszcze trzymają wszystko w tajemnicy (opis konta na Twitterze). No a przynajmniej nie ujawniają więcej, niż naprawdę muszą. Stety niestety z tym czasami bywa różnie, zwłaszcza że szukają nowych pracowników, którym jakieś detale podać muszą. Innego wyjścia nie ma. Tak też było w tym przypadku, dlatego w ogłoszeniu na stanowisko artysty VFX możemy przeczytać, że jest to jeszcze nieogłoszony next-genowy projekt RPG na silniku Unreal Engine 5.
Ponoć ma to być ambitny twór, którym twórcy chcą zwojować cały wspomniany gatunek gier i wręcz go odnowić. Mowa też o ambitnej, zupełnie nowej licencji. Zaznaczam, że ukazane poniżej prace NIE SĄ grafikami koncepcyjnymi projektu od InXile. Pochodzą z ArtStation i zostały zamieszczone wyłącznie w celu przykucia uwagi.
Aktualnie InXile studios szuka osób na podane niżej stanowiska i przy każdym z nich jest opcja pracy zdalnej. O ile więc czujecie się na siłach, to możecie się zgłosić, nawet jeśli nie mieszkacie w Kalifornii.
- 3D Environment Arist,
- VFX Artist,
- Combat Designer,
- Graphics Engineer,
- Producer.
Jak się zapewne domyślacie, nie mamy praktycznie żadnych informacji o tym, czego tak naprawdę powinniśmy się spodziewać – nawet nie wspominając o tym, kiedy mamy się tego spodziewać. Wiemy za to, że coś się tworzy i musimy uzbroić się w cierpliwość.
Czytaj dalej
Jedna odpowiedź do “Twórcy Wastelanda 3 tworzą RPG, które ma odnowić gatunek”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Do tej pory zbyt mocno nie pchali w odnawianie gatunku. Powiem szczerze, że InXile dobrze by się raczej znalazło w obszarach izometrycznych remake’ów Fallouta 1 i 2, co teraz byłoby całkiem możliwe.