23.07.2009
Często komentowane 14 Komentarze

Ubisoft potwierdza prace nad EndWar 2. „Jedynka” sprzedana w 1,5 mln egzemplarzy

Ubisoft potwierdza prace nad EndWar 2. „Jedynka” sprzedana w 1,5 mln egzemplarzy
Michael De Plater z Ubi potwierdził, że wewnętrzne studio firmy w Szanghaju pracuje nad kontynuacją Tom Clancy´s EndWar - gry, która przedstawiła w sposób umiarkowanie udany (wciąż pamiętamy wściekającego się do mikrofonu Huta) fajny pomysł sterowania w RTS-ie za pomocą głosu.

Nad „dwójką” pracuje zespół mniejszy, niż ten, który – również w Szanghaju – wyprodukował część pierwszą. Tym razem większy nacisk kładzie się na fabułę kampanii dla pojedynczego gracza oraz na różnice pomiędzy frakcjami. Jak twierdzi De Plater, zespół odwalił już najtrudniejsza część roboty – m.in. kwestie sterowania, przystępności, kamery, renderowanie dużej liczby jednostek, ciąłości kampanii oraz armii gracza – i teraz już jest na „prostej drodze”. Dowodzi też, że uporanie się ze wspomnianymi problemami – fabuły i frakcji – nie jest trudne.

Przy okazji ujawniono liczbę sprzedanych dotąd egzemplarzy Tom Clancy’s EndWar – wynosi ona 1,5 mln, co jest naprawdę niezłym wynikiem jak na RTS-a.

14 odpowiedzi do “Ubisoft potwierdza prace nad EndWar 2. „Jedynka” sprzedana w 1,5 mln egzemplarzy”

  1. Michael de Plater z Ubi potwierdził, że wewnętrzne studio firmy w Szanghaju pracuje nad kontynuacją EndWar – gry, która przedstawiła dosyć nieudolnie (wciąż pamiętamy wściekającego się do mikrofonu Huta) fajny pomysł sterowania w RTS-ie za pomocą głosu.

  2. Suuper teraz trzeba bedzie jeszcze rekami pokazywac na specjalnej mapie dolaczonej do gry 😛

  3. Z moją wadą wymowy polegającą na niemożliwości wymówienia głoski „R” to takie gry mnie niestety nie interesują. Jakby był lepszy „czytnik mowy” to może ale na razie dosyć ciężko to idzie…

  4. Alex znam to miałem tak samo lecz się tego pozbyłem 🙂

  5. Super akurat mam jedynkę ale z sterowania głosem używałem z początku. Jak każe iść jakieś jednostce na punkt to ten system czyta że chce wycofać z walki jednostkę 4 xD

  6. @Kaszub23 – pomysł dobry, tylko gra pewnie przekroczyła by 200 ;P

  7. Poczekam aż Gameloft zrobi wersje na komórki i wtedy pogram sobie na swoim telefonie 🙂

  8. Dlaczego każdy by nie mógł przypisać swojego głosu do profilu i nagrać od podstaw wzorca jak w głosowym wybieraniu w telefonie?

  9. Pawsik20 – dobry pomysł, idziesz se ulicą i wydzierasz się do telefonu xD

    a co do TMEW2 to mam nadzieje, że system sterowania będzie o wiele lepszy i wiecej poleceń

    ja bym chciał np: zapisywanie gry za pomocą głosu 😀

  10. zieeeew … niema to jak dobra kampania marketingowa oraz jeden bardzo ciekawy ficzer (widziałem , zobaczyłem i znów za czołem grać w world in conflict)

  11. Taki szajs i 1,5mln kopii sprzedanych… Na tle Company of Heroes lub World in Conflict ta gierka wyglada, no powiedzmy sobie szczerze – nijak wyglada ;D.

    A dobre gry spod „szyldu” Toma Clancy skonczyly sie na Rogue Spear, przynajmniej dla mnie.

  12. Ja kupiłem, grałem, gram i mam własne zdanie na ten temat. Gra naprawdę warta uwagi mimo wielu błędów. Powiem wręcz że już wolę END WAR niż Dawn of War 2. Ta gra naprawdę wciąga. Większość z was styczności z grą pewnie nie miała to i piszecie to co inni.

  13. Mi sterowanie głosem zawodziło bardzo żadko. Mam 5 z polaka. Gdyby trzeba było pisać rozkazy to miałbym problem, bo ortografia u mnie lerzży hehe. xD

  14. W Play i Gry gra okrzyknięta została przełomem, znakomitą strategią, nowym códem. Na gram.pl też została wysoko oceniona przez graczy. Nie dziwi mnie więc sukces tej gry.

Dodaj komentarz