22.08.2011
Często komentowane 14 Komentarze

Ubisoft: „Zresetowaliśmy serię Ghost Recon ze względu na zmiany rynkowe”

Ubisoft: „Zresetowaliśmy serię Ghost Recon ze względu na zmiany rynkowe”
Powstający Ghost Recon: Future Soldier jest restartem militarnej serii taktycznych shooterów od Ubisoftu. W jednym z wywiadów przedstawiciele firmy wyjawili, że zdecydowali się na odświeżenie cyklu po tym, jak zauważyli, że zmienił się rynek FPS-ów.

Ghost Recon: Future Soldier jest pierwszą grą z serii po wydanym w 2007 roku Ghost Recon: Advanced Warfighter 2. Jest ona restartem cyklu i przystosowaniem go do wymogów współczesnej branży. Jak mówi Thomas Leroux, producent, w wywiadzie dla serwisu VG247:

Kiedy skończyliśmy prace nad GRAW-em postanowiliśmy przyjrzeć się rynkom, grom, które się pojawiły – okazało się, że z kilku powodów militarne shootery i po prostu cała branża się zmieniły. W tym rywalizacja, ale także sposób, w który gracze grają.

Jak dodaje:

Stwierdziliśmy:

14 odpowiedzi do “Ubisoft: „Zresetowaliśmy serię Ghost Recon ze względu na zmiany rynkowe””

  1. Powstający Ghost Recon: Future Soldier jest restartem militarnej serii taktycznych shooterów od Ubisoftu. W jednym z wywiadów przedstawiciele firmy wyjawili, że zdecydowali się na odświeżenie cyklu po tym, jak zauważyli, że rynek FPS-ów zmienił się.

  2. Czyli w skrócie, na konsoli grało się zbyt ciężko i ludzie narzekali… :/

  3. krótko mówiąc. Gracze PC jeśli chcą zagrać, to będą musieli się przystosować do sterowania rodem z konsoli ? To ja już podziękuje tej serii, bo ja już wystarczająco dużo problemów z sterowaniem mam w GRAWF.

  4. Na konsoli ludzie dostali zupełnie inną grę zrobioną przez inną ekipę niż GRAW-y na PC. Na X360 i PS3 to była zwykła gra akcji na dodatek TPP.

  5. Siemiatyczanin2405 22 sierpnia 2011 o 14:40

    JA chce już w to zagrać !!!

  6. Kilka lat temu GRAWy wydawane na PC byly do niego naprawde profesjonalnie przystosowane do platformy tak podwzgledem sterowania jak i oczekiwan graczy. Teraz raczej nie mozna na to liczyc, bo UBI coraz bardziej na rynek PC sie wypina i spodziewalbym sie raczej prostej konwersji. Tym razem jednak gra nie bedzie TPP (czy to na konsolach czy PC), bo ubi ma ambicje podzania ta sama droga co Acti i EA. Po wstepnych informacjach coraz bardziej jestem przekonany, ze taktyki tutaj juz nie uswiadczymy.

  7. cod future warfare?

  8. Super news. GRAW w porównaniu do „jedynki” i tak był zbyt hardkorowy, niektórzy mówili, że Ghost Recon stylem rozgrywki zamienił się z Rainbow Six i ten pierwszy stał się bardziej taktyczny by Tęcza Sześć miała więcej akcji (w Nevadzie). 😛 Przy tym liczę na to, że Rainbow Six też wróci do korzeni jednocześnie będąc bardziej nowoczesnym.

  9. Nie wiecie czy to bedzie FPP czy TPP ?Jak ogladalem gameplay na ign to byl widok z trzeciej osoby ,wiec sie pytam bo to strasznie kiepsko o wyglada.

    //Nie przeklinamy. Poprawiłem. -Alaknár//

  10. Niestety rynek jest przesiąknięty skryptowanymi nawalankami w stylu CoD. Oryginalny Ghost Recon był naprawdę dobrym produktem. Niestety konkurencja jest za duża – albo robisz gry niszowe (czytaj coś ala Armed Assault), albo idziesz w populizm czyli Ghost Recon2 i późniejsze części straconej serii. Cóż, konsolowcy nie muszą myśleć, wystarczy szybko wciskać przyciski na padzie…|Żegnaj stary dobry Ghost Recon.

  11. Hej, przecież oryginalny Ghost Recon był tylko ubogim bliźniakiem Rainbow Six pozbawionym planowania przed misją etc. i w ogóle w porównaniu do R6 był taki strasznie prostacki.

  12. Nie zgodzę się. Rainbow miał inną dynamikę i inny cel. Sądzę że oba perodukty były najzwyklej innymi stornami tej samej monety. Gdzie R6 kładł nacisk na walkę w pomieszczeniach, metodyczne planowanie a następnie egzekucję tego planu. Ghost Recon bardziej skupił się na typowej walce w terenie otwartym; nie tyle szczegółowe planowanie co zdolność adaptacyjna wiodła prym.

  13. Restart serii? Przecież Ghost Recony zmieniały się co chwilę. Zabieg marketingowy w stylu „użyjmy popularnego słowa” i tyle.

  14. „Jest ona restartem cyklu i przystosowaniem go do wymogów współczesnej branży” czytaj ucasualowieniem, coś mi się zdaje że to już nie będzie taktyczny shooter tak jak poprzednie odsłony!

Dodaj komentarz