Unreal Engine 3.975: Zapis z prezentacji w lepszej jakości [WIDEO]
Jakiś czas temu mogliśmy obejrzeć nakręcony kamerką zapis z prezentacji nowej wersji Unreal Engine 3 na imprezie Game Developers Conference. Serwis IGN opublikował nowe nagranie ze wspomnianej prezentacji, tym razem jednak w znacznie lepszej jakości. Możemy więc w pełni zobaczyć możliwości nowej edycji silnika Epic Games.
„Unreal Engine 3.975” – zapis z prezentacji w lepszej jakości:
Czytaj dalej
-
Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych...
-
Autorzy Vampire Survivors współtworzą grę w uniwersum Warhammera. Zobacz pierwszy...
-
Turowy system walki do Pillars of Eternity jest już tuż...
-
Spektakularna porażka Concorda stała się przedmiotem debat w brytyjskim parlamencie....
61 odpowiedzi do “Unreal Engine 3.975: Zapis z prezentacji w lepszej jakości [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Jakiś czas temu mogliśmy obejrzeć nakręcony kamerką zapis z prezentacji nowej wersji Unreal Engine 3, oznaczonej numerkiem 3.975 na imprezie Game Developers Conference. Serwis IGN opublikował nowe nagranie ze wspomnianej prezentacji, tym razem jednak w znacznie lepszej jakości. Możemy więc w pełni zobaczyć możliwości nowej edycji silnika Epic Games.
Śliczna sprawa, aczkolwiek „plastikowość” pozostała i chyba pozostanie. Nie uważam tego jednak za wadę, silnik baaardzo trafia w moje gusta i ogólnie go uwielbiam – bardziej uważam to za znak rozpoznawczy po prostu 😛
Unreal zawsze mi się podobał
W gorszej jakości sprawiał trochę lepsze wrażenie, ale i tak rządzi!
o łał, robiło wrażenie już wcześniej, ale i tak nieznaczna poprawa jakościowa daje temu dużo lepszego smaku
Tak, teraz mogę powiedzieć, że wygląda przerażająco dobrze. Zostało jeszcze kilka mankamentów mówiących o tym, że to YE3 na sterydach, ale w głowie robi duże kuu…
super,ja czekam na nowe konsole i wymagania typu gtx 580,intel core i7 i 8 gb ramu.zobaczymy czy pctowcy będą nadal wybrzydzać grafikę z ps3 i xboxa 360
@marchal39 – z pewnością. Im nigdy nie dogodzi.
@marchal39, Mati87 pewnie sobie troszkę jeszcze poczekacie, tak ze 3 generacje kart graficznych.|Ani $ony, a tym bardziej M$ nie ma na razie w planach wypuszczenia na rynek nowej generacji… 🙂
@mrowczak – ja wcale nie czekam, nie chce postępu w kwestii graficznej (aczkolwiek eksy od sony jarają mnie mocno), to co jest wystarczy.
Ale jaka to właściwie jest gra? Nidzie nie mogę znaleźć żadnego info.
@Thug – to nie jest gra, to jest tech demo
Wszystko wygląda fajnie, oprócz rozbryzgującej się krwi. Od lat nic się w tej kwestii nie zmieniło i wygląda to tragicznie.
@Shemaforash – mi się podobała jucha w Splatterhouse:) ciekawie zrobiona
Doooobre!
… w sprawie poprawiania wyglądu, twórcy zwrócą się w końcu w stronę grywalności i klimatu, o długości i „fajności” fabuły w singlu nie wspomnę.
@Shemaforash, mi akurat fizyka cieczy w UE3 (3.975) podoba się bardziej niż w dowolnym innym silniku.|Przykładowo w CE2( zapewne w 2.9 bo tak powinna się zwać wersja „3”) wyglądała jak galaretka. Rzadka galaretka. W UE3 wyglądała jak cholerna ciecz, troszkę gęstsza i z większą lepkością niż w realu, ale dalej ciecz.|@Mati87, dla mnie grafika również może się nie rozwijać, mogła się nawet zatrzymać na HL2. Ale postęp musi trwać, tak czy siak. Może gdy już nie da się nic osiągnąć…
ACHIEVED WITH UNREAL 3.975|ten trailer robi na mnie lepsze wrażanie niż trailery z cry engine 3|cry engine 2 wgniatał w fotel o ce 3 powiem tak dodali obsługę konsol napewno dodali wielordzeniowość o postępie graficznym wypowiem sie gdy zobacze crysisa 2 na dx11 (może jeszcze w tym roku) chociaż nie wiem czy nie byłoby rozsądniej gdybym poczekał na karty z rocznika 2012
To jest tylko pokazówka i ciężko będzie w prawdziwej grze uzyskać tak dobry efekt.
@JohnnyGat masz rację, ale nie zmienia to faktu że było by ciekawie 🙂
Rozumiem, że kiedyś grafika nie miała znaczenia w grach, bo rozrywka opierała się bardziej na rozwijaniu wyobraźni ale co jest złego, w tym jak to ujął mrowczak, że postęp musi trwać. Osobiście jestem wielkim fanem nowinek technicznych i progresu w gonitwie za fotorealizmem. Od kiedy pierwszy raz spotkałem się, z HL2 byłem zdumiony i ciekawy w jakim kierunku udadzą się graficy i jak wiele można jeszcze wycisnąć z cyfrowego zaprezentowania świata przedstawionego. Oczywiście lubię też głęboką otoczkę…
Mam nadzieję , że w kolejnej generacji grafika osiągnie taki poziom , że deweloperzy skupić się będą mogli tylko na historii i grywalności. A zapewne tak będzie , bo już teraz jest wystarczająco … gorzej pewnie będzie z fizycznością świata gry. Będziemy mieli w monitorach taki real sterylny , a nie jest to fajne.
… fabularną scenariusza danej gry bo to dzięki niej można zżyć się z prowadzonym bohaterem ale te wszystkie rozwiązania które wciąż się ukazują na prawdę warte są uwagi i pochwał dla swoich twórców. Bo kto w czasach Dooma pomyślałby o czymś takim jak światłocienie, efekty cząsteczkowe, antyaliasing czy filtrowanie anizotropowe jak nie wizjonerzy tacy jak choćby Carmack dzięki którym zawdzięczamy największy skok w dziejach gier. 🙂
@mrowczak – hl2 to gra z idealnym stylem graficznym. Ostre taxtury i nie zarypanie wszystkiego filtrami i shaderami. Nie to co silnik u3, plastik i wszystko się świeci jak psu….ehhh. W którymś momencie nie będzie już sie opłacało robić lepszej grafiki i wtedy nie będę miał powodów do narzekań na gry.
@Ch33rry, problem polega na tym, że twórcy gier nie chcą już w ogóle inwestować czasu produkcyjnego w fabułę i grywalność. Walą tylko grafikę na maksa i masz się tym jarać. Za co tu ich chwalić? Jak będę chciał odpalić sobie benchmarka to odpalę Unigine, albo 3DMarkt, ewentualnie super Pi dla procka. Postęp w grafice tak, ale na takimi kosztami.
@mrowczak – co do fabuł w grach dzisiejszych, to kwestia gustu. Niektórym takie Mass Effecty się podobają (chociażby mi), innym nie. No i są też wyjątki tj. RDR, czy Heavy Rain. Ale grywalność? Twórcy nie inwestują w grywalność? Jestem przeciw, a nawet przeciw. Właśnie gram w Bayonettę – megagrywalność. Starcraft 2 – również użyję tego słowa, megagrywalność. Bad Company 2 – podobnie. I parę innych, choćby tylko z zeszłego roku (Enslaved, Casltlevania, RDR).
@ZdeniO, wiesz to ME to jak dla mnie jeden z nielicznych wyjątków, miałem okazję pograć na xsie, ale szybko mi się znudziło, i cąły dzień grałem z kumplem braciaka w Forzę. Ale przy HR chciało mi się spać. Twórcy bardzo się starali i wiele im się w tym względzie udało, aż za dużo.|A jeśli masz swoje zdanie, to ja się cieszę, ale ta wysławiana powszechnie bayoneta powoduje u mnie odruch wymiotny, jeśli to jest dla dzisiejszego pokolenia graczy grywalne, to ja już dawno jestem trup…
Niestety konsole przyzwyczaiły twórców do tego, że można sprzedawać 10x to samo i wciskać ludziom odgrzewane kotlety tudzież produkty po lekkim make’upie. Na Pctach tego nie było było sporo gier hardkorowych. Niestety na konsolach rządzą casuale i jedyna nadzieja w tym, że pewne studia nadal będą robiły gry z pasją jak Blizz, Obisidian, Bethesda czy Dice. A takie twory jak CoD czy teraz szmiry, jak DA 2 niech odejdą w zapomnienie…
ponurybrodacz|Tak konsola zawsze była dla casuali. Weź człowieku zastanów się co mówisz. 95% gier z pc wyszły także na konsolach (z wyjątkiem strategi). Były już pogłoski że diablo 3 trafi na konsolet, to samo z wiedźminem 2. Więc powtarzam weź człowieku się co mówisz.|P.S|Obisidian i Bethesda też robią gry na konsole przykład fallout 3 i New Vegas .
oby nadeszły czasy powrotu dominacji pc-tów nad konsolami i nie mówię tego ,bo bam uraz do jakiejś konsoli ( mam gc ,ps2 ips3) porostu technologia gier rozwijała się jednostajnie a nie skokowo z generacji na generacje konsol jak teraz
Dajcie gameplay a nie trailer.
Gry, gry, gry. Kwestia gustu co komu się spodoba więc ciężko tu dyskutować co lepsze, a co gorsze. Jeśli zaś chodzi o świat konsol i PC to bardzo się to wszystko teraz przenika i mi to nie przeszkadza. Ja akurat nie przepadam za padem, próbowałem i wolę mysz i klawiaturę. A jeśli jakieś gry się casualizują to raczej nie wina urządzeń a preferencji ludzi. Gry powstają takie, jakie najlepiej są odbierane i tyle
@Napeerdalator – dziękuję za ubaw, dawno się tak nie uśmiałem.
Obecna generacja jest dla mnie wystarczająca. Gracze PC i tak są dymani. Grafika nie rusza jakością z miejsca, a wymagania są ciągle zawyżane. Konsole, słabsze od przeciętnego komputera, radzą sobie tak samo (a czasem nawet lepiej) z wyświetlaniem grafiki.
Silnik graficzny ładny:) postępy są. Wolałbym tylko zeby to był trailer gry bo nawet fajnie by sie zapowiadało.
Gra z taką grafiką pobiła by chyba Crysisa…
… dużo gorsze ( na animacje zostają przecież naniesione poprawki różne poprawki i dodatki) Efekty również. Na konsolce masz mniejsze pole widzenia (by nie ładować nadmiaru tekstur). |Jak sądzisz, czemu gry na konsole sa sprzedawane na BluR, bądź na dysk 250GB wejdzie ci góra 6 średnich produkcji? Które trwają o zgrozo po 4 godziny? ( porażka)
@Plackow, kolejna pierdoła powtarzana przez konsolowców już od wieków, i strasznie nudna do tego.|1. Optymalizacja pod milion identycznych maszyn jest tańsza, wydajniejsza a co najważniejsze tańsza. To kolejny powód dla którego twórcy wybierają konsolka. Ale, zę ceny dalej sa ładnych kilka(naście) procent wyższe to inna sprawa.|2. Konsolka zupełnie inaczej generuje grafikę niż PC. PC większość obliczeń wykonuje sam, Konsolka wszystko ma z plików źródłowych. Dlatego animacje na konsolkach są zwykle…
Ja chcę tą grę!!!! Yeeah, zajefajny filmik, klimat jest.
@mrowczak-|o co chodzi Ci w punkcie 2? chodzi mi o to przed polem widzenia. I o co z tym blu rayem i dyskiem chodzi bo kompletnie nie kapuję.
@Mati87 Ile waży przeciętna instalacja gry na PC? Ile miejsca na dysku zajmuje potem gra, i czy grafika (multiplatformy w tym wypadku) różni się od tej z konsol?|BTW, dałem dwa razy tańsza… 🙂
@mrowczak – hmmm ale to jest trochę inaczej. Na przykładzie turoka co to instalka 15 giga zajmowała (ewentualnie stranglehold). Na pecie instaluje ci gra wszystko. Textury low medium i high, dźwięk w 22khz i 44 khz. Na konsoli nie masz tak zdublowanych danych i dlatego mniej zajmują. Większość mieści się na płycie dwuwarstwowej (któej też nie zajmuje całej, bo max to chyba 6,8 gb).|Na ps3 gry natomiast są w wielu językach albo wyższe próbkowanie w filmach i dlatego więcej zajmują.
A co do cen gier to z roku na rok granica się zaciera, zresztą to głównie w Polsce są tak ogromne różnice (no pewnie w innych biednych krajach też). Na zachodzie różnica jest marginalna. Zresztą od czego używki, można naprawde tanio kupić, a prawie przez ten czas grę połatają by się dało grać (wyczytałem przed chwilą że gearsy 2 miały 8 patchy nim załatali multi….szok)
Heh… to może być lepsza jakość 🙂
@mrowczak: Z tego co napisałeś wynika jedno: pomimo ograniczeń to właśnie konsole są lepiej przystosowane do grania 😉 Pomijając „gorsze” animacje, „gorsze” efekty itp. to i tak gracze PC są dymani i kropka, a nawet trzy…
… zmieścił by się spokojnie w 14 no góra 16 GB.|Co do wielojęzykowości. Ile przeciętnie ważą ścieżki dialogowe? I ile ich jest? 3? 4? W pozostałych przypadkach mamy napisy. No chyba, że napisy dla PS3 są w jakimś niesamowicie beznadziejnym formacie…
@Mati87 W dzisiejszych czasach nie zarabia się na dolarach tylko na centach. Dlatego ceny się (niby) wyrównują. A i tak wyrównują się do strony PC (trochę to smutne).|Popraw wypowiedź odnośnie plików bo nieco zamotałeś… 🙂 |Instalacja na PC rzadko kiedy zajmuje 10 do 15% więcej niż pliki setupu. Czyli jeśli instalka ważyła te 12 Giga to gra wazy jakieś 16 (Chyba właśnie Turok). Taki God Of War 3 (muszę zagrać 🙂 ) zajmuje ponad 35 Giga, ale mimo mojej sympatii, patrząc na grafikę…
@mrowczak – |chodziło mi o to że gry na konsole zajmują sporo mniej niż odpowiedniki pecetowe (multiplatformy) bo na pccie są 3 razy te same tekstury ale w różnej jakości. O to mi chodziło:) Instalacja na pcecie hmmmm lego star wars : z 600 mb ok 2,5 giga się robi. To tak jako ciekawostka. |Filmy na ps3 są często gęsto w 1080 p zamiast w 720p jak na ixie. Pamiętaj tez że ps3 ma wsparcie dla dźwięku 7.1 który swoje też zajmuje.
@mrowczak – a co do god of war 3, im mniej skompresowana tekstura, tym mniejsze obciążenie dla silnika gry (ale wielkość pliku rośnie). W GoW 3 było mało filmików, a gra zajmuje mnóstwo miejsca i myślę że to właśnie dlatego że tekstury zajmują tak dużo. Nie wiem jak inaczej osiągnęliby taką jakość grafiki. A za grać musisz, warto.
@Mati87, nie ma karty dźwiękowej która sama z siebie bawiła by się dźwiękiem do 7.1?? 🙂 |Znudziło mi się gadanie o „technikaliach” Pora pooglądać jakieś videło. Spasiba za przyjemną konwersację.