Unreal Engine 3.975: Zapis z prezentacji w lepszej jakości [WIDEO]
Jakiś czas temu mogliśmy obejrzeć nakręcony kamerką zapis z prezentacji nowej wersji Unreal Engine 3 na imprezie Game Developers Conference. Serwis IGN opublikował nowe nagranie ze wspomnianej prezentacji, tym razem jednak w znacznie lepszej jakości. Możemy więc w pełni zobaczyć możliwości nowej edycji silnika Epic Games.
„Unreal Engine 3.975” – zapis z prezentacji w lepszej jakości:
Czytaj dalej
-
Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych...
-
Autorzy Vampire Survivors współtworzą grę w uniwersum Warhammera. Zobacz pierwszy...
-
Turowy system walki do Pillars of Eternity jest już tuż...
-
Spektakularna porażka Concorda stała się przedmiotem debat w brytyjskim parlamencie....
61 odpowiedzi do “Unreal Engine 3.975: Zapis z prezentacji w lepszej jakości [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Turok zajmuje ponad 20 gb… Wiem bo ostatnio instalowałem, to pierwsza gra, po której się zdziwiłem że tak urosła.. gdzieś prawie 25 gb zajmuje..
mocny gość z piąchami na robota 😀
minie jeszcze sporo czasu zanim ta technologia trafi pod strzechy
Uncharted 8 ?
Czy tylko mnie ta prezentacja nie poruszyła ? | |Serio, ale jakbym widział gameplay w takiej grafie, z hudem, widokiem z pierwszej/trzeciej osoby to jeszcze. . . Ale to ?! Toż to mi wygląda na bardzo dopracowaną i podpicowaną …Wstawkę filmową między gameplayem. . .
@masah1ro|Sporo? Przecież to jest nadal Unreal Engine 3. Co prawda w wysokim, jeśli nie najwyższym stadium rozwoju, ale jednak nadal UE3. Tak więc nie zdziwiłbym się, gdyby lada chwila producenci zaczęli robić na nim gry, jeśli już nie robią. Kto wie, na jakiej wersji powstaje Mass Effect 3…Prawdziwa rewolucja nadejdzie, gdy EPIC zaprezentuje Unreal Engine 4. Zapewne bez zmiany sprzętu się nie obejdzie, a wszystkie Frostbity i inny CryEnginy będą gryźć glebę XD
@Nitrox – jeśli dobrze pamiętam to Epic zarzeka się że UE4 powstanie tylko na konsole.
No to leżymy. Brak UE4 na PC = upadek tego rynku, albo wprost przeciwnie – rozwój. Zakładając, że gry na PC będą masowo korzystać z CryEngine i Frostbite można przypuścić, że będą wyglądać ładnie, ale z drugiej strony, będą wymagać sprzętu z kosmosu, który tani nie jest. Czy ludzie to kupią?…
@Nitrox – wątpię by to doszło do skutku. PCGA lobbuje silnie pecety, a i epic chce zarobić. UE3 jest najczęściej używanym silnikiem właśnie dzięki temu że wszędzie się go wciśnie, jakby nie zrobili na piece to ktoś inny wywęszyłby lukę i zrobił coś uniwersalnego i łatwego do programowania. No ale jeśli się mylę to to by oznaczało brak większości gier na pecety. I dobrze, może wtedy byłoby więcej porządnych strategii a nie takie pseudo strategie jak dawn of war 2;/
@Nitrox, wg Ciebie Cryengine wymaga sprzętu z kosmosu? lol
Zaraz, zaraz. To coś jest trójwymiarową grafiką która podczas nagrania była generowana przez silnik w czasie rzeczywistym? Bo jeżeli tak, to powiem tylko „o żesz k…wa!”.