Unreal Engine 3 działający w Adobe Flash 11. Nadchodzi rewolucja w grach przeglądarkowych? [WIDEO]
![Unreal Engine 3 działający w Adobe Flash 11. Nadchodzi rewolucja w grach przeglądarkowych? [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/23f9d702-5051-42c2-b367-662d8dde1bab.jpeg)
W trakcie konferencji Adobe MAX 2011 w Los Angeles Tim Sweeney, dyrektor techniczny w Epic Games, ogłosił, że sztandarowy silnik studia będzie obsługiwany przez wtyczkę Adobe Flash 11. Na słowach się jednak nie skończyło – zaprezentowano bowiem grę Unreal Tournament 3 w wersji przeglądarkowej.
Ma to ogromne znaczenie nie tylko dla produkcji społecznościowych opartych na Flashu. Pozwoli bowiem przenieść wysokobudżetowe produkcje znane z konsol do przeglądarek, a także Facebooka, czyli platform, które odnoszą w ostatnim czasie największe sukcesy na PC. Daje to zupełnie nowe możliwości tworzenia „prawdziwych” gier uruchamianych z poziomu Firefoxa, Chrome’a, czy Opery.
Poniżej znajdziecie zapis ze wspomnianej prezentacji:
Czytaj dalej
20 odpowiedzi do “Unreal Engine 3 działający w Adobe Flash 11. Nadchodzi rewolucja w grach przeglądarkowych? [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W tym tkwi upadek rynku gier. W ogóle, nie tylko PC.
I znowu ten flash :/ die die die …. html5 mial byc
A tutaj macie link do filmiku z prezentacji http:www.youtube.com/watch?v=UQiUP2Hd60Y
@lordkiller html5 będzie…. za kilkanaście lat 🙂
prawie onlive…
Fajnie, że chodzą puste mapy, ale jak to będzie wyglądać podczas normalnej rozgrywki?
hehe nie moze być za kilkanaście lat bo przecież w tym roku ma być konieć swiata wiec:Da tak pozatym to ja bardzo lubie takie gry przeglądarkowe typu kosmicznie itp.
No to nie będzie trzeba kupować MW3 tylko wejdziemy na stronkę i gramy 😀
@Piewca|Tak samo jak to działa w przypadku Quake Live. Czyli świetnie.
Zapowiada się ciekawie. Jednak takie coś będzie wymagało mocnego łącza. Szkoda.
@IceColdKilla1 Oj nie tak samo. Wręcz zupełnie inaczej. QuakeLive to nie flash. To tak naprawdę plugin do przeglądarki zawierający cały silnik Quaka. A to co przedstawił Epic to port silnika na flash playera. Z tego co wiem flash nie będzie miał problemu z grafiką (to robi GPU) ale może być dalej problem z fizyką i logiką.
Wygląda spoko
takie gears of war 1/2/3 na pszegladarce. O takim czyms nawet nie marzylem
Gdyby UT3 wrzucili do przeglądarek na zasadzie free2play/konto premium, to gra odżyła by na nowo, a może i by powalczyła z QuakeLIVE. Bo póki co, seria niestety jest prawie martwa. 🙁
No i proste pytanie – co się bardziej chce: włączać całą grę i pozwolić poatakować oczy listą płac, czy w parę sekund dołączyć do rozgrywki w przeglądarce? Przyszłość rysuje się nader interesująco! Jedyna wątpliwość to realne wymogi sprzętowe i czy uniesie to bez drgawek średni netbook (bo to przecie pierwszy „fejsbukowy” target).
QuakeLive jest kompletnie niepraktyczne, bo trzeba instalować wtyczkę która tak naprawdę jest normalnym Q3, da się nawet uruchomić bez przeglądarki… teraz może zrobią z tym porządek
mam pytanie. Czy Sony Ericsson Xperia Arc bedzie mogl w pelni wykorzystac moc Flasha 11?
@Speaktrap – cala idea wtyczek to nic innego, jak pozwolenie zewnetrznym programom obslugiwac obiekty (programy) w obrebie tresci wyswietlanych przez przegladarke internetowa i w wiekszosci przypadkow mozna te programy uruchomic niezaleznie, bez jej udzialu.
Może zagram w RDR na swoim PC 😀
wczytywanie to będzie trwać chyba lata… nie mówiąc już jaki trzeba będzie mieć transfer