07.04.2011
Często komentowane 51 Komentarze

Unreal Engine 3: Efektowne efekty najnowszej wersji [WIDEO]

Unreal Engine 3: Efektowne efekty najnowszej wersji [WIDEO]
Epic Games kontynuuje akcję promocyjną najnowszej wersji silnika Unreal Engine 3, zapoczątkowaną miesiąc temu demem Samarytanin pokazanym na Games Developers Conference. Najnowszy film opublikowany na kanale YouTube studia prezentuje i nazywa najciekawsze efekty, jakie przynosi ta edycja technologii.

„Ficzery” najnowszej wersji silnika Unreal Engine 3 – włosy jeszcze nigdy nie były tak realistyczne!

51 odpowiedzi do “Unreal Engine 3: Efektowne efekty najnowszej wersji [WIDEO]”

  1. to jest film xD

  2. Przyjmijmy,że tak będzie wyglądał następny UT. Wokół biega banda osób z bronią starających pozbawić się wzajemnie zycia. Do tego samoloty i pojazdy które ostrzeliwują pole walki. Czy naprawdę jest mi tam potrzebne realistyczne zachowanie się stroju,dymu czy włosów? Chyba nie,gra ma działać płynnie,a takie bajery to utrudniają. Może dlatego UT2k4 > UT3?

  3. Ten silnik jest tak zajefajny że mi się filmik ciął xD

  4. NIKCZEMNY STOLEC 7 kwietnia 2011 o 07:34

    Syskol hahaha a ty myślisz ze Unreal Engine to powstał tylko i wyłącznie na potrzeby UT ? buehehe niezly jesteś. Rozumiem, ze umknęło twojej uwadze, że na poprzedniej wersji silnika ( unreal engine 2 ) sporo innych firm oparło swoje gry i nie były to tylko FPSy? Nie wiesz ze Epic sprzedaje ten silnik innym firmom i ma z tego grubą kase?

  5. @ Syskol : ja tam nie pogardziłbym dokładną konwersją UT 2004 na prezentowanym silniku. Poza tym twoje narzekanie jest chyba trochę nie na miejscu, pamiętaj że UT2003 i 2004 wyciskały w swoich czasach siódme poty z ówczesnych konfiguracji. I wyglądały rewelacyjnie a nikt na to nie narzekał.

  6. t.U.r. ma całkowitą rację. Zresztą ten silnik na chwile obecną – jak dla mnie – to już nie tylko narzędzie do tworzenia gier, ale i filmów. W końcu nadal chętnie ogląda się filmy tworzone cyfrowo – jak choćby oba filmy Final Fantasy.

  7. jak dobrze pamiętam, to Epic Games potrafił doszlifować swój silnik , dzięki czemu i na słabszych ( nieco) konfiguracjach pozwalał się uruchomić…| mam nadzieję , ze nowa wersja również zostanie zoptymalizowana .. natomiast co do wyglądu wygląda dosyć ładnie , choć nie wiem , czy można ja porównać chociażby z CryEngine 3.. jednak jest co podziwiać

  8. Zapomniano o jeszcze jednym „ficzerze”: zero zniszczeń. IHMO chyba nie tędy droga w dzisiejszych czasach.

  9. Co tu dużo mówić – Unreal pozamiatał. A biorąc pod uwagę wydajność dotychczasowych silników, to będzie totalny killer.|Pytanie tylko, ile będziemy musieli poczekać na grę, która z tych bajerów korzysta.

  10. @Dormada – Zniszczenia są, już w GoW 2 można było bardzo fajnie „obłupywać” otoczenie. Przydałałby się opcja edycji.

  11. Zaletą unreala jest to, że potrafi wygenerowac ładną grafikę, nie obciążając przy tym zbytnio kompa. Filmik ładny, ale ja zwykle to tylko filmik dość podkoloryzowany, wątpię, że ujrzymy takie efekty w grze. Jest ładny, ale ile czasu można męczyć ten sam silnik ? Z pewnością jeszcze długo, ale niech wyjdzie BF 3 to wszystkim szczeny opadną 😉

  12. gaara666gaara 7 kwietnia 2011 o 08:32

    @Syskol Co z tego, że przeszkadzają. W realu żołnierze też mogą narzekać, że np. ta mgła jest za gęsta na jakąś skoordynowaną akcję ale niestety nie mają wyboru. Gry mają być realistyczne, a nie cofać się w tył jak pokazał nam to Crysis 2.@teken oj pożyjemy zobaczymy. Ja tam taki pełen entuzjazmu co do nowego Battlefielda nie jestem. Nie zmienia to oczywiście faktu, że go kupię 🙂

  13. teken to nie ten sam silnik ue3 to nowy ue3, przejście między 3 a 4, a tak w ogóle to pierwszy raz widzę tak dobrą grafikę, przez kawałek filmiku zauważyłem postać rasy „Liandri” na mapie burza piaskowa „sandstorm” i nowe menu do ut3, czy to będzie nowe odświeżone graficznie ut3 ? skoro widziałem stare rzeczy z nową grafiką, mam nadzieję, trzeba już zacząć zbierać kasę na kompa ^ ^

  14. Unreal engine wielokrotnie już pokazał, jak powinno się prowadzić techonologię przez lata. Jakość i optymalizacja wystarczą za wszystkie argumenty. Jedynie w mimice twarzy nikt (póki co) nie jest w stanie dorównać LA Noire.

  15. No pięknie to wygląda chociaż i tak do realizmu bardzo daleko.|A nowy BF moim zdaniem będzie wyglądał tylko troszkę gorzej.

  16. Jeśli wydadzą patch do ut3 z obsługą dx11 to zasysam od razu. Ale cryengine wciąż lepszy bo ma lepsze oświetlenie. A jeszcze Frostbite2 ze świetnymi zniszczeniami. Zamiast zastanawiać się czy lepszy UE3 czy CE2 jak kiedyś, to teraz CE3, UE3.975 i Frostbite2. Kurna.

  17. Wszystko wygląda naprawdę świetnie, nie wiem czy tak będzie wyglądało to w rzeczywistości, ale jak na razie jest wyśmienicie, ciekawe czy zostaną wprowadzone zniszczenia. Wreszcie jakiś rozwój w grafice może niewielki ale to liczy się na plus, bo CE2 wygląda po prostu jak jedynka CE z lekkimi zmianami kosmetycznym, pewnie najważniejszą sprawą w budowaniu tego silnika było optymalizacja pod Nextgeny. Zaś Frostbite2 wyróżnia się zniszczeniami i chyba tylko tyle.

  18. @Eskel047 – Frostbite 2 ma jeszcze wypasione Ambient Oclusion z tego co widziałem.|Poza tym Unreal Engine ma system zniszczeń, kto grał w Gears of War 2 to widział, pod tym względem jest chyba nawet lepszy od Crysisa 2.

  19. Na co mi ten pokaz efektów, jak i tak nikt się nie skusi, żeby użyć tego na PC, bo walone konsole tego nie uciągną. 😛

  20. wszędzie charakterystyczna dla Unreal Engine różowo-czerwona „poswiata”

  21. gaara666gaara 7 kwietnia 2011 o 11:52

    Mam nadzieję, że nie zmienili zdania i nie będą próbowali tego skonsolizować.

  22. gaara666gaara 7 kwietnia 2011 o 11:52

    @Eskel047 mówiąc o CE2 masz pewnie na myśli CE3, który jest moim zdaniem i większości na forum mycrysis brzydszy od CE2. Posiada za to mase bzdetów takich jak bloor, które maskują niedociągnięcia. |Osnośnie nowego frostbite nie będę się wypowiadał bo gameplaye to jeszcze nie wszystko. Zresztą w pomieszczeniach wygląda tak średnio. |Nowy UE zaś, jeśli będzie wyglądał tak jak pokazano go na GDC będzie pierwszym przełomem od 4 lat. Poza tym twórcy mówili, że nie ruszy na konsolach obecnej generacji.

  23. Co jak co, ale głębia pola wymiata.

  24. Jak dodadzą to do UDK to będę „very happy” 😀

  25. super… czuje ze gry nabiora zupelnie innego wymiaru tak rzeczywistego obrazu dawno nie widzialem…

  26. Moim zdaniem akurat panom z Epic należą się wielkie brawa za ich dzieło. Należy pamiętać, że podstawowa wersja UE3 miała premierę 4 lata temu. Oczywiście, engine cały czas jest modyfikowany i udoskonalany, ale to jednak zupełnie inna sprawa, niż silnik napisany całkowicie od nowa, jak właśnie Frostbite2 czy CE3. A jeżeli ludzie dalej porównują go z tymi powyższymi, to znaczy, że Unreal Engine 3 daje radę.

  27. No wreszcie konkrety

  28. W filmiku widać Unreal Tournament 3 tyle że odświeżony, jakby zrobiony od nowa, mam nadzieję że taki ujrzy światło dziennie, chętnie bym zagrał.

  29. Czyżby gow3 był już na tym silniku ? Świetnie ! ;d

  30. No wreszcie dx11 wykorzystane na maxa. Oby tylko szybko zawitało to w nadchodzących grach

  31. Trochę to podobne do red Engine(tak?) od CDP RED

  32. @Dracollo myślisz że xbox by uciągnął te bajery ?? bo ja wątpie a pozatym gry na 1000% nie będą tak wyglądały

  33. Mamo, ale ja nie chce iść na dwór, tam jest taka brzydka grafika…

  34. Wygląda genialnie. Jednak bez złudzeń – za 3 lata będzie „stare” 😉

  35. Jakoś nie jestem przekonany do tego … może wygląda to ładnie ale i tak bardziej widzi mi się CE3 ^^|narazie oceniać można tylko wersję dx9, która i tak wygląda bardzo ładnie ;P ale ja poczekam jak wydadzą patch z dx10 i dx11 😉

  36. Angrenbor@ – CryEngine3 wcale od nowa napisany nie jest… Wystarczy odpalić sobie edytor i troszkę się pobawić z terenem roślinnością i okaże się, ze to lekko zmodyfikowany CE2… Btw – jakim cudem Crysis 2 działa mi na najwyższych lepiej niż Crysis?

  37. @Zdrowy bo działa tylko pod dx9 😀

  38. sądzę że 90% producentów ma te zmiany w d*pie bo tylko pececik może wykożystać jego możliwości

  39. O matko to wygląda prawie jak toolset z nwn2 albo herosów, tyle że bardziej złożony. Ja już chcę z tym pracować DX

  40. efekty są super aż sie nadziwić nie można! patrząc na to moja karta graficzna już płakała z bólu..

  41. Teselacja wymiata 🙂 Z kanciastej bryły gładziutki dym…

  42. @Zdrowy myśle, że pierwszy Crysis może mieć większe wymagania, ponieważ nie był optymalizowany pod konsolę.

  43. muzyka rządzi 😀 wspomnienia 🙂 redakcjo CD-Action dajcie nam Unreal Tournament na pełniaku 😀 😀

  44. Marcus93, ale tego najlepszego, pierwszego z 1999 🙂

  45. He, dokładnie to samo sobie pomyślałem po obejzeniu (i posłuchaniu) tego filmiku… ale zrezygnowałem z opowiedzenia o tym 😀

  46. Muzyka z Face][ 😀 – that’s Epic 😀 |Cóż można powiedzieć silnik daje czadu i pewnie jest lepiej zoptymalizowany jak CryEngine3, a no i wszystko chodzi bez jakiś rażących bugów, a nie to co się dzieje z nowym dziełem Cryteka. Choć UT3 działa na wcześniejszych (pierwszych) wersjach UE3 bez tych update-ów, wystarczy pograć w niektóre mapy by stwierdzić że robią one piorunujące wrażenie do dziś dzień.

  47. P.S. Muzyczka: Foregone Destruction 🙂

  48. tylko pc może taką grafikę pociągnąć konsole by się spaliła …bo to tylko pokaż …..na konsole nigdy nie będzie takiej grafiki ……….

  49. Viper, głupoty gadasz, wypuszczą następną generację i pecety będą w tyle, później znów się wyrówna.

  50. Pecety nie będą w tyle, ktoś sobie kupi lepszego peceta od nowych konsol, i będzie miał lepszego, konsole są zawsze w tyle.

Dodaj komentarz