24.11.2010
Często komentowane 109 Komentarze

Unreal Engine 3: Nowa wersja silnika w akcji [WIDEO]

Unreal Engine 3: Nowa wersja silnika w akcji [WIDEO]
Epic Games opublikował nową wersję narzędzi developerskich umożliwiających prace z silnikiem Unreal Engine 3. Równocześnie pokazano zwiastun, prezentujący najważniejsze cechy silnika, na którym hula wiele współczesnych produkcji.

Unreal Engine 3 w akcji:

§

109 odpowiedzi do “Unreal Engine 3: Nowa wersja silnika w akcji [WIDEO]”

  1. strtzalem w stope…to malo powiedziane…tu bedzie shoot in face!:P

  2. Roślinność wygląda wspaniale jak na UE3. Ciekawe tylko czy uda się osiągnąć taką jakość w grach.

  3. To w następnym UT będziemy się przyglądali kwiatkom? Chyba od spodu xD

  4. O mamo! Ciekawe ile lat minie, żeby taki silnik się zestarzał:D

  5. jak zwykle, swietny i klimatyczny filmik do RPG’a, a jak zwykle wypuszcza gniota – shootera >.<

  6. Bardzo ładne, ale wolałbym bardziej realistyczną grafikę.

  7. @ashar – Popełniłeś fail na tylu poziomach, że nawet nie wiem, co prostować. Chyba że jesteś zwykłym trollem, to mów od razu.

  8. Ładne, tylko takie trochę…. bajkowe.

  9. hmmm,czy ta pochodnia podczas deszczu nie powinna zgasnąć?

  10. W najnowszym UDK są dwie mapki: NightAndDay,czyli powyższa animacja oraz FoliageMap będąca jej grywalną wersja za dnia. Możecie więc sobie własnoręcznie przetestować jak to wygląda i działa w praktyce. O ile grać na mapie się, podobnie jak w każdą inną grę na tym silniku, da na maxie, to te kwiatki to już w slajdach oglądam. 🙂

  11. @Angrenbor – Bo filmowy focus jest przeznaczony do filmów, nie da rady go animować real-time(przynajmniej nie na zwykłym kompie).|@Juluzz – Silnik graficzny za to nie odpowiada.

  12. @Juluzz a może po prostu nie powinna zgasnąć. Niby pochodnie prosta rzecz ale ludzie musieli to przewidzieć i pochodnia na deszczu przez pewien czas jest w stanie się palić.

  13. Zaraz, czy to cudo będzie hulało na IPhone’ie?!

  14. @Sergi, ja to wiem. Zastanawiałem się jedynie jakie potwory muszą stać w Epic, żeby im takie animacje chodziły płynnie 😀 . Sam engine daje radę, tę paskudną plastikowość już w dużym stopniu usunięto (jeszcze tylko ta nieszczęsna woda). Oby jeszcze usunęli to ohydne opóźnienie ładowania tekstur to będzie super. Moja ulubiona jeszcze od czasów pierwszego U mapka, DM_Deck, wygląda pięknie. Inna sprawa, że im nowsze, ładniejsze engine’y tym mniej w grach tego mrocznego i surowego klimatu rodem pierwszego UT 🙁

  15. @Angrebnor – to mogło być renderowane przez serwer, przez sieć wszystkimi kompami, albo zlecone zewnętrznej firmie z jakimś super komputerem 😉

  16. @Sergi – Bez wyjazdow prosze. Takie rzeczy to w piaskownicy pod blokiem mozesz sobie do kolegow mowic.

  17. Wow !!!

  18. Wszyscy zachwycają się Unreal Engine 3, podczas gdy my Polacy mamy jeszcze lepszy silnik graficzny, a mowa oczywiście o Chrome Engine 4.0

  19. CryEngine 2 i tak lepszy. Według mnie.

  20. @ashar – To ty walnąłeś komenta z piaskownicy, więc się nie dziw reakcjom.|1 – Czemu niby do RPGa? Filmik prezentuje możliwości enginu, można na nim zrobić dowolną grę.|2 – Od kiedy to na UE robi się RPGi?|3 – Skąd wiesz, że będą z tego shootery?|4 – Skąd wiesz, że będą słabe?|5 – Ile było gniotów na UE?

  21. W takim środowisku chętnie bym palił wioski i mordował wieśniaków swym wirtualnym mieczem. Chrapka na strzelanie w dżungli mnie się przejadła po Crysisie, który ma bardziej dokładne dynamiczne oświetlenie oraz efekty cząsteczkowe.

  22. @Sergi – O matko, ales potraktowal mojego posta powaznie – co ja jakis prorok? |1. A czy ja mowilem ze ma byc musowo do RPG’a? Nie, chcialbym, zeby wkoncu RPGi tworzyli z taka grafika.|2. Tu zaprzeczasz sam sobie. Mowisz, ze na silniku z filmiku mozna tworzyc dowolna gre, to dlaczego nie RPG?|3. Historia to pokazuje.|4 i 5. Bo beda jak wszystkie, w oczach fana RPG i takie jest moje zdanie z ktorym zgodzic sie nie musisz, ani wyzywac od trolli.

  23. @ashar – Jak masz zamiar pisać niepoważnie, ze skrótami myślowymi to uprzedzaj, unikniemy nieporozumień.|1. A ME, G4 i DA to złą grafikę mają?|2. Bo myślałem że w RPGach liczy się fabuła, klimat, mechanika, a nie ficzery.|4. i 5. Skoro jesteś fanem to mów że mówisz jako fan i to twoje zdanie, a nie jako prorok.

  24. @Sergi – Ficzery wlasciwie w kazdej grze sa zbedne. Gra sie dla przyjemnosci, a nie dla ogladania. Lepiej pojsc do kina na dobry film 😉 . Ale apropo ficzerow i RPGow. RPGi to zarowno fabula, klimat, ale i utozsamianie sie z postacia, wsiakniecie do swiata gry. Im realistyczniejszy tym lepiej.|A i od kiedy DA ma ladna grafike? o_O conazjwyzej przecietna. ME i G4 – tez szalu niema.

  25. Hmm… według mnie grafika w RPG powinna być „ładna”, ale nie poprzez masę wodotrysków graficznych, realistyczny wygląd etc., ale swój klimat i dopasowanie do świata gry, przez co wolę patrzeć na kanciastość Gothica I niż nijakość Arcani. Tam przynajmniej widać, że twórcy się przyłożyli by oddać ten specyficzny klimat.

  26. @ashar – O ile większość Twoich stwierdzeń jestem w stanie przełknąć, o tyle tekst „Im realistyczniejszy tym lepiej” staje mi w gardle.|Do pewnego stopnia ma być prawdopodobnie owszem, ale gry (a RPGi zwłaszcza) mają być fantastyczne, a nie odwzorowane co do joty.

  27. Eh, a kto tu mowi o przeniesieniu swiata rzeczywistego zywcem do gry? Nie o taka realistycznosc sie rozchodzi, tylko ze jak ma stac np drzewo, to niech wyglada jak drzewo. Zrujnowana swiatynia, podziemne korytaze z wystajacymi korzeniami itp niech wygladaja nalezycie. Jesli ma byc 'fantastyczna’ roslina, to tez niech ma jakis wyglad.|G1 mial klimat. Swiat byl 'brudny’ i kanciasty, le wygladalo realistycznie. Co wyscie sie tak czepili G4, ze niby ma ladna grafe. To paskuda.

  28. niestety ale UEIII się postarzał pasowało by wypuscic UEIV ale na tym trailerze nie wygląda to całkiem nieżle

  29. @ashar |masz racje gothic 1 był swietny graficznie i fabularnie bez dwóch zdań

  30. @ashar – A kto powiedział „im realistyczniej tym lepiej”? Tobie się nie podoba klimat UE3, bo do ciebie nie trafia, ale to nie znaczy że jest zły, tak samo jak Gothic 4.

  31. @asasyn09|Prawdopodobnie tak. Nie wiem czy widziałeś, ale w AppStore dostępne jest demo silnika UT3, Epic Citadel. Tak samo jak wydane na dniach „Rage” – miażdży.

  32. CE2>all. Smutna prawda, ale ten tak na oko 5 letni silnik nadal pozostaje najbardziej zaawansowanym i oferującym najbardziej spektakularne efekty, bez zbędnego efekciarstwa. BTW – czy na tych kwiatkach choć na sekundę obraz jest ostry? Bo ja tam widzę w najlepszym razie tylko pół kwiatka ostro, reszta jak na źle dobranej głębi ostrości… Widać w hameryce kochają blur, taki, że aż oczy bolą.

  33. troche plaskie drzewa moim zdaniem|ale reszta super

  34. Nie pokazuje nic nowego, ani niczego czego nie byłoby w innych silnikach jak Unigine lub najnowszy CryEngine.|Ludziska głupie patrzą na ładnie zrobione modele i dowalone efekty uznając że świadczy to o świetności silnika.|Ja mogę wam pod to zrobić grę od której oczy bolą. I co? Okrzykniecie go wtedy najgorszym silnikiem świata?Aaaaaaj, nie warto gadać.

  35. To silnik do małych lokacji, dlatego niemodyfikowany nie będzie najlepszy do gier RPG które są bardziej nastawione na eksplorację. Ja bym z chęcią zobaczył RPG na Cry Engine 😉

  36. UNREAL ENGINE 3 jest dobry, ale nikt nie powiedział że najlepszy.|Zgadzam się z tym, że na co komu kopiować naszą Planetę w grach, jak mogę sobie ją oglądać za oknem.

  37. Nieźle to wygląda, ale efekty pogodowe i ognień (moim skromnym zdaniem) trochę odstają od całości (a może wystarczy że ubiorę okulary?), i tylko połowa kwiatka była przez króciutką sec. wyraźna…

  38. to jest wersja którą można ściągnąć za darmo???

  39. @krystek202|Tak@Carm4k|Bo tu nie chodzi o kwiatka. Kwiatka robi człowiek, a nie engine. Engine wspiera za to efekty symulujące działanie optyki kamery i to o nie chodziło.

  40. Hm, system komentarzy jakoś nieładnie traktuje znaki nowej linii. Co złego to nie ja.

  41. Mioodzio…. 🙂

  42. Kolejny powód, żeby nie wychodzić na zewnątrz…

  43. No nie powiem, żeby mnie z krzesła zrzuciło…

  44. Supcio czegoś takiego to jeszcze nie widziałem tylko cekawe jaki trzeba będzie mieć komputer aby można było podziwiać te efekty 😀

  45. Spojrzałem za okno i mi się smutno zrobiło :

  46. UE3 jest obecnie jednym z najnowocześniejszych silników dostępnych na rynku. Niestety nazwa jest myląc, bo każdy ten silnik kojarzy z UE3, który wyszedł z 5 lat temu. Najlepiej to ujął Chmielarz cyt.”Unreal Engine 3 powinien nazywać się Unreal Engine 11″. A tak przy okazji – zaprezentowany film to mapa testowa dołączona do najnowszej wersji UDK. Można po niej normalne się poruszać. Ten film nawet w 1/100 nie odwzorowuje tego, co można zobaczyć podczas gry. Polecam pobrać UDK i sprawdzić.

  47. Dla mnie najlepszy silnik ever… Genialnie sie skaluje, oferuje genialne detale. Mam gdzies CryEnginy zzerajace zasoby… UE to piekno i optymalizacja… Sami sprawdzcie ile gier na nim jest…

  48. UE3 zawsze był efektowny ale mało wydajny do dużych obszarów. Ciężko porównywać CryEngine i UE3 moim zdaniem, gdyż każdy stawia na coś innego. Oba są świetne na swój własny sposób.

  49. Tu normalnie widać pręciki na kwiatkach !!!

  50. Jakoś szczególnie mnie nie powaliło,ale zachwyciło …a kwiatki ..:D dopracowane do perfekcji .

Dodaj komentarz