Unreal Engine 3: Obrazek z nowej wersji. Piękny!

Zaprezentowana w trakcie tegorocznego Game Developers Conference nowa wersja silnika Unreal Engine zrobiła ogromne wrażenie na wszystkich obecnych. Dzisiaj natomiast Epic Games opublikowało nowy obrazek pokazujący możliwości technologii.
Zaprezentowany przez Epic Games obrazek (widoczny nad newsem) robi wrażenie. Aż trudno uwierzyć, że… został wygenerowany w czasie rzeczywistym. Potwierdziła to jednak na swoim Twitterze Dana Cowley, odpowiedzialna za marketing w studiu Epic Games, która zapewniła, że screen pochodzi bezpośrednio z prezentacji napędzanej silnikiem Unreal Engine.
Czytaj dalej
-
48% graczy to kobiety, a gaming mobilny triumfuje nad konsolowym czy pecetowym. Nowy...
-
EA kpi z fanów Dead Space’a. Isaac Clarke powrócił w grze...
-
Asasyni walczący z Ku Klux Klanem? Ubisoft podobno skasował „zbyt polityczny”...
-
Fallout Day 2025 nadchodzi. Bethesda zaprasza na specjalną transmisję z okazji...
79 odpowiedzi do “Unreal Engine 3: Obrazek z nowej wersji. Piękny!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zaprezentowana w trakcie tegorocznego Game Developers Conference nowa wersja silnika Unreal Engine robiła ogromne wrażenie. Dzisiaj natomiast Epic Games opublikowało nowy obrazek pokazujący możliwości technologii. Ponoć został on wygenerowany w czasie rzeczywistym.
Ładne, ale trochę gloryfikujecie to Unreal Engine.
Ja tu nie widzę nic pięknego.
Ja też cudów nie widzę..
Jeśli grę taką zrobią, na przykład jakiegoś erpega to dopiero wtedy będę się zachwycał.
Bo ja wiem, raczej aż takiego kosmosu nie ma.
To już ostatnie podrygi UE3. Za rok lub dwa wydadzą UE4.
Grafika na poziomie Crysis-a. I czym tu się podniecać…
Własnie – kamień jak był z plastikowym połyskiem tak nadal jest 😛
Łee paskudztwo. Kojarzy mi się Oblivion – tam też nie było widać trawy z większej odległości, ale to było tyle lat temu. No i ten brzydki kamień na 1 planie. Chyba, że wy daliście taką słabą jakość zdjęcia.
Jak spojrzeć z odległości 0.5 metra to wygląda spoko 😛
Niby ładny ale są ładniejsze…
@galareta no prawda rewelacji nie ma 😉 Mi się podobały screeny z naszego nowego Snajpera ;D
Szczerze to mam wrażenie jakby tylni plan był doklejony. Nie wiem też co to jest po lewej stronie w dalszym planie. Trawa świetna ale reszta taka sobie.
mnie sie podoba…wazne zeby to mozna bylo dobrze wykorzystac…wazne zeby grywalny byl ten silnieczek i nie mial wymagan z kosmosu…
@galareta Fakt. Na dodatek, poza tym że taka sceneria niewiele pokazuje, niewiele widać detalu na tak małym screenie.
To chyba niski res, bo wrażenia nie robi. Może w ruchu i FullHD efekt jest zgoła inny..
Tutaj dali tylko screen i to w małej rozdzielczości, jednak sam silnik jest na poziomie! wygenerować w czasie rzeczywistym tak wielką scenę z tak wielką ilością szczegółów (i nie piszcie mi ze trawa to nie szczegóły, to też wymaga obliczeń karty graficznej) to nie lada wyzwanie dla silników i sprzętu. O ile się nie mylę to 3 gtx580 sprzężone w SLI ciągnęły technologiczne demko na E3. Ten silnik jest fajny ale jego możliwości w grach na 100% ujrzymy za 3 lata kiedy to będzie na rynku odpowiednio silny sprzęt
:O
@kondor9 Dalszy plan to imposters, pierwszy plan to trawa+kamień+drzewo+płot. Trawa to kilka tekstur więc nie bardzo widzę przynajmniej na tym screenie wielkości tej nowej wersji silnika.
nie wiem czy sie podniecac , cryengine 3 na dx11 robi miazge z Unreala 3 ;] i to juz teraz widac
Czemu wszystko napędzane „Unreal Engine 3” musi wyglądać tak plastikowo…|Poza tym na może jestem inny ale w ogóle mi się nie podoba ta wygenerowana grafika: sztuczna nie realistyczna i brzydka.|Moze przesadzam, bo jest duża ilość szczegółów…
Mi to nie wygląda zbyt ciekawie. 😛
Jakoś mnie z czasem te wodotryski i inne cukieraśne efekty coraz mniej jarają… Ważne żeby było przystępne.
Obrazek obrazkiem… Lepsze widziałem już w CryEngine 2 zrobione przez modów !) Gameplay prawdę ci powie 😛
Dlaczego znów nikt nie ostrzega, że to artykuł sponsorowany?
@KMyL|Otóż to! Czekamy na gameplay.
przecież to jest…. brzydkie?
obrazki to są dobre w plastykach i asp won mi z nimi ,gamepaly to się pokazuje
Nie ekscytowałbym się tak, niech pokażą gameplay to wtedy ocenimy.|@Brocks – I wymaga dwa razy mocniejszego kompa. Ale to detal.
w 100×100 to nawet Q1 wyglada [beeep]iscie.
Kobieta od marketingu zachwala produkt jej firmy, no kurde, uważajcie bo uwierzę :] niech pokażą prezentację NA ŻYWO podczas której będą takie rzeczy generowali w czasie rzeczywistym. W każdym innym wypadku stwierdzę, że to pic na wodę i nic więcej.
I wiem, że gusta są różne, ale ten obrazek kilometr od pięknego nie leżał.
Jakby mieli czym się pochwalić to chyba raczej dali by filmik, a nie screen.
nawet silnik Diuna (fat cry 2) lepiej wygląda…
CD-A, kogo wy chcecie oszukać ?;p
No, no, zagraj sobie w Far Cry’a jeszcze raz, bo już długo weń nie grałeś.|A co do tego, że „trudno uwierzyć, że… został wygenerowany w czasie rzeczywistym”, w końcu co takiego na tym screenie jest? Głównie static meshe. Fakt, wygenerowali to na bardzo dobrym kompie i na konsoli takich widoków nie uświadczymy. Chyba, że w formie widoczków.|A dla niedowiarków – looknijcie tu i podziwiajcie od czego zdolny jest Unreal: |www.youtube.com/watch?v=RSXyztq_0uM |www.youtube.com/watch?v=h5XahF-3DWo
trawka ładna
Nadal wygląda sztucznie. Dalibyście w wyższej jakości…
Co z tego, jak i tak większość firm nie będzie umiała tego wykorzystać..
Polaków to nigdy nic ni zadowoli….
Już Oblivion był ładniejszy
Podoba mi się 🙂 .|@RickAVTR|Dziś akurat u kolegi grałem w FarCry’a 2, a że nie grał po zmianie karty graficznej (zmienił na GTX460) to miał wszystko na minimum, więc włączyłem antialasing 8x, wszystko an bardzo wysoko lub ultrawysoko, zależy gdzie jest limit i powiem Ci, że nigdzie nie zdążyłem zauważyć takich pięknych widoczków…
*na – za jakie grzechy tułamy się bez edycji postów!?
Obrazek jest bardzo ładny. Silnik faktycznie jest niesamowity, tyle, że ja jestem jakimś dziwnym przypadkiem co lubi bardziej „surową” grafiką jak w pierwszym Wieśku oraz Disciples 3 i tych starszych gier. Co prawda szarość na tym zdjęciu też jest interesująca, zwykle promują wszystko wyrazistymi kolorami.
unreal to naprawdę świetny silnik prawda jest taka że tylko epic umie w pełni wykorzystać jego możliwości. w grach stworzonych przez innych developerów ma problemy z doczytaniem tekstur albo wygląda przeciętnie
A moim zdaniem wcale nie wygląda tak super. Niby ładnie ale jakoś jednak nienaturalnie…
imho to raczej przypomina namalowany farbami obraz niż niż coś prawdziwego ale może tak miało być kto wie
To już silnik z Army 2 tworzy lepsze obrazy.
fotorealizm to to nie jest, co najwyżej jakiś obrazorealizm xD