Uprising44: Nowy wydawca, nowe materiały!

Jak mówi Monika Lach – PR & Marketing Manager firmy Licomp Empik Multimedia:
„Cieszymy się z nawiązania współpracy z młodym, ambitnym zespołem z DMD Enterprise. Zawsze ceniliśmy sobie niezależne produkcje, mamy doświadczenie w ich wprowadzaniu na Polski rynek – warto tu chociaż wspomnieć o pudełkowym wydaniu gry Anomaly Warzone Earth. Gra Uprising44 jest wyjątkowym projektem, gdyż jest inspirowana, bliskim nam Polakom, wydarzeniom historycznych, po które dotychczas nie sięgnął żaden wydawca gier”
Maciej Turski, Dyrektor Wydawniczy Licomp Empik Multimedia dodaje:
„Uprising44 to projekt wyjątkowy. Stworzony przez młody, debiutancki zespół, stawiający jakość za cel priorytetowy, jednakże świadomy wszelkich ograniczeń. Po zapoznaniu się z kodem gry bliskiego ukończeniu, oraz widząc zapał, z jakim twórcy „dopieszczają” grę w ostatniej fazie produkcji, zdecydowaliśmy się zaoferować firmie DMD dostęp do naszej sieci dystrybucji. Należy jednak podkreślić, że Uprising44 jest w 100% projektem autorskim studia DMD (LEM pełni wyłącznie funkcje dystrybutora), co w naszej opinii czyni go jeszcze bardziej interesującym. Mamy nadzieję, że dzięki swojej jakości, tematyce oraz przystępnej cenie znajdzie w Polsce szeroką grupę fanów”
Z okazji znalezienia wydawcy opublikowano nowy materiał wideo poświęcony grze, który możecie zobaczyć poniżej:
Czytaj dalej
80 odpowiedzi do “Uprising44: Nowy wydawca, nowe materiały!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
AoS|Jakie pół świata?! |Chyba troszkę za duża fascynacja wojskiem III Rzeszy;p
Chyba animację biegu nagrywali w basenie. Co do grafiki to jeśli gra jest dobra to obroni się sama.
W końcu polska produkcja w Kaszanka Zone!
Kurczę liczyłem na ten tytuł ale narazie nie wygląda to dobrze. Dzwięki brzmią bardzo dziwnie, animacje barzo sztuczne, a ,modele postaci, tekstury i grafika sięgają kilka lat wstecz. Może coś uda im się jeszcze wykrzesać z tej gry.
No trochę słabo wygląda ale i tak prezentuje sie lepiej niż niektóre „filmówki”
Produkcja się na pewno sprzeda ale pytanie czy się przyjmie i nie mówcie że to gra dla polaków bo w Saboteur graliśmy Irlandczykiem w Francji a gra z powodzeniem przyjęła się i w Polsce i za oceanem oraz to nie jest kopia bo po murach tu nie skaczemy. Mam nadzieje że się nie tylko na kwesti polskiej skupią, niech gratke mają niemcy, rosjanie i inne narody coś swojskiego
gra trochę przypomina Brothers in arms bez elementu zarządzania drużyną
Mam nadzieje że wersja finalna będzie miała lepszą grafikę i animację.
Gra trochę przypomina badziewia z City interactive. To będzie szmelc. Animacja biegania wygląda jakby postać tańczyła na imprezie w remizie.
Coś cienko to wgląda, a mimika twarzy nie istnieje. Mam nadzieje, że będzie demo to się przetestuje.
Poruszanie się postaci i wygląd jak w pierwszej Mafii.
„Ubersoldier” w wersji TPP. Ja dziękuję. Zwłaszcza za takie „wiedźminowate” aluzje jak ta o „Szeregowcu Ryanie”. To ma być gra poważna, czy z jajcem, bo już nie wiem?
Ta gra jak na razie to będzie jakas amatorka… Jeśli się robi grę opartą na tej historii, powinna być mocno dobra, a ta jest jak Mortyr III…Słaba grafika, słabe dźwięki, mechanika gry. Oby były to tylko fragmenty z wersji typowej roboczej…
Dlaczego strzelają kreskami? 😀 |@Majster1942 – Mimo wszystko mechanika w The Saboteur wydaje się lepiej wykonana niż tutaj. Ale jak będzie w przystępnej cenie ok 50zł to czemu nie ;]
Jak narazie ble, lepiej se w stalkera pograć 10 raz z kolei.|Stalker najlepszy fps, no może B3 jest też fajny, a i F3AR 🙂
Fragment gameplayu nie nastrajają do gry pozytywnie, w mojej opinii dużo lepiej było by gdyby gra utrzymana była tak jak początkowo planowano w stylu serii Commandos a nie TPP.|Mimo wszystko trzymam kciuki i mam nadzieję, że twórcy nie tego błędu jaki popełniono z Afterfallem, bo grę kreowano na super hit a wyszła mocno średnia gra akcji kosztująca 100zł.
Porażka, spodziewałem się czegoś więcej. Pomijając grafikę i animację, to gdzie jest klimat powstania? Marnowanie amunicji? Przesadna brawura? Kolejny kicz który chce pobić gry tj. B3 i CoD…
What the…?! Co ja właśnie obejrzałem? Kaszanka zone niestety.
Hurrra!!!
Czekam na edycję w kiosku za 20 zł. Niestety tak to wygląda. Wiem, debiutanci, ale i pierwszy projekt można przecież zrobić na wysokim poziomie (przykałdy: PCF, FWH czy CDPR). Szykuje się kolejny sztampowy i prymitywny cover shooter (który, o ile dobrze pamiętam, jeszcze niedawno był rtsem), którego jedynym „ficzerem” bezie granie na narodowych emocjach (a i tak zapewne skończy się na masowej wycince całych niemieckich pułków przez jednego faceta). Słabo!
Ale wielka szkoda żeby zepsuć taki pomysł. Ja tutaj nie czuję żadnego klimatu, że nawet nie wspomnę o tym jak wygląda walka. A no tak wygląda jak w najgorszym niskobudrzetowym szicie. Powinno być tak, że po pierwsze nie walczymy samemu z całą III rzeszą, przyjmując na klatę (i nie tylko) setki pocisków przeciwnika, tylko zupełnie odwrotnie. To oczywiste, że w pojedynkę nie moglibyśmy nic zrobić dziesięciu dobrze wyszkolonych niemieckim żołnierzom, bo trafieni choć jedna kulką już nie mieli byśmy szans.
ravvcio> To nie żadne kreski tylko lasery ;P
Jako osoba mająca styczność z muzyką, słuchająca przeróżnych ścieżek muzycznych uważam, że oprawa dźwiękowa jak i muzyka do U44 będzie jej słabą stroną. Uderza sztuczność, słaba melodyka, banalna harmonia, amatorska instrumentacja. Twórczość Zimmera jest bardzo różnorodna, więc stwierdzenie, że się na jego muzyce opierają, uważam za strzał w stopę. Poza tym – 4 kompozytorów? Proszę państwa, kiedy powstanie jakaś naprawdę porządna ścieżka muzyczna autorstwa polskiego kompozytora do polskiej gry komputerowej?
W tym momencie najważniejsze aby przebijała choć trochę nudę Afterfalla, to już będzie dobrze.|Jeśli odbierać to jako grę indie za 20zł, to może być niezgorzej, tyle że grywalność musi mieć tam jakiś wydźwięk, a z tego co widziałem może być mocno siermiężnie.
myslalem, ze to bedzie w rzucie izometrycznym. tragedia, ja wiem, ze to jest budzetowka, ale to wyglada jak robione w jakims fpscreator, jak gra na androida. Another war i pierwszy mortyr mi sie przypominaja. Nawet miniaturki postaci sa tutaj brzydkie. Ch**wy dubbing (niestety, ale nie mamy talentu do dubbingowania gier). Wiedzialem, ze to nie bedzie jakies niewiadomo co,ale az mi sie cche plakac,bo wierzylem,ze bedzie to chociaz godne uwagi. „Nie chcemy zrobic z powstania kolejnej strzelanki” Psssss…..
bez blura byloby jescze gorzej… Zapomnialem napisac o fatalnej animacji postaci, on chodzi jak kapitan pazur 😛
Czy tylko mi nie przeszkadza grafika? Nie jest jakaś super-duper, ale mówienie że jest beznadziejna to DUŻA przesada, jeśli chodzi o mimikę postaci, to jak sobie przypomnę parę ostatnich RPG-ów to też nie wygląda to źle, puki co mamy grę która nie wygląda gorzej od produkcji City interactive. Teraz wszystko zależy od gemplaju, czyli czy misje będą ciekawe oraz czy model walki daje radę.
wrzeszcie będzie można postrzelać do szfabów w polskich realiach 🙂
Panowie nizej-polskie realia to jest glowna zaleta tej produkcji. Nie mozna jednak porownywac grafiki i animacji rpg z gra akcji, poza tym gameplay wyglada dosc slabo, ogolnie to wyglada jakos jak mod do pierwszej mafii. Widac tutaj unreala bez modyfikacji,wiec cudow sie nie spodziewajcie.
@zhpzhp gra jest oparta o silnik Unity, nie unreal. Oby była to solidna produkcja pod względem grywalności. Bo pod względem technicznym to produkcja budżetowa.