Uprising44 – Powstanie Warszawskie: Posłuchaj fragmentu ścieżki dźwiękowej

Cenega wraz ze studiem DMD Enterprise ujawniła szczegóły dotyczące soundtracku w Uprising44 – Powstanie Warszawskie. Jednym z jej kompozytorów jest Marcin Przybyłowicz, artysta współpracujący m.in. przy muzyce do Wiedźmina 2: Zabójcy Królów, Hard Reset i C.O.R.E. na NDS-a. Muzyk skomponował także eden utworów przewodnich Uprising44 – Powstanie Warszawskie.
Ścieżka dźwiękowa gry będzie zmieniać się w zależności od wydarzeń na ekranie – od entuzjazmu, zagrzewania do walki, po smutek, przygnębienie i strzępek nadziei. Jak mówi Michał Dziwniel, główny projektant produkcji:
Staramy się aby każdy rozdział miał osobny temat przewodni – muzyka inspirowana jest klasycznymi filmami wojennymi połączona z nowoczesnymi elementami wyrazu. Chcemy w ten sposób połączyć w temacie audio Powstanie Warszawskie jako wydarzenie historyczne oraz grę komputerową jako nowoczesny środek przekazu.
A poniżej znajdziecie dwa przykładowe utwory z soundtracku Uprising44 – Powstanie Warszawskie:
Motyw przewodni:
Muzyka z menu głównego:
Czytaj dalej
30 odpowiedzi do “Uprising44 – Powstanie Warszawskie: Posłuchaj fragmentu ścieżki dźwiękowej”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Muzyka często w dużym stopniu wpływa na klimat i nastrój gry. Jak będzie w przypadku Uprising44 – Powstanie Warszawskie? O tym przekonamy się w pełnej wersji gry, już teraz możemy jednak posłuchać próbek ze ścieżki dźwiękowej produkcji.
Fajne,bardzo klimatyczne 🙂
Cieszę się że kompozytorem był także Marcin Przybyłowicz,zna się na fachu i to bardzo,muzyka bardzo klimatyczna i wręcz zachęca nas do zagrania w Uprising44.Pozdrawiam twórców i proszę aby nas nie zawiedli.
Eh… a mogli by użyć kawałka Sabatona, który traktuje wprost o Powstaniu Warszawskim. W zasadzie miałem taką malutką, cichą nadzieję, że jak tu wejdę i włączę muzykę, to go usłyszę >.< No ale i tak źle nie jest.
Pierwszy utwór przywodzi mi na myśl serię Commandos, co świadczy, że spełnia założenia. 😉 W drugim natomiast wyczuwam wpływy ścieżek dźwiękowych z takich gier jak Modern Warfare 2 i (sam się dziwię) pierwszy Deus Ex. Czekam na więcej utworów i może jakiś gameplay. 😉
Bardzo fajne kawałki, szczególnie main theme. Mam nadzieję, że gra będzie wymiatać.
Spoko muzyka. Jednak po grze nie oczekuję wiele. Aczkolwiek zobaczę.
@mniemn – chyba żartujesz, „uprising” jest czymś tak ekstremalnie tandetnym, że nie rozumiem jak można chcieć go w jakiejkolwiek grze.
ciekawe czy grając w to cofniemy się w czasie do tych gier gdzie Niemcy byli ukazywani jako totalni idioci nie potrafiący samodzielnie myśleć, a nasza załoga robiła takie heroiczne akcje że „300” i „rambo” mogą się schować …|znając swój własny kraj to tak mi się wydaje że akcje tutaj będą nie z tej ziemi ;]
Ścieżka z Main Theme jak najbardziej trafia w moje muzyczne gusta 😀 Teraz poczekajmy na grę 🙂
Niech dadzą lepiej gameplay…
Po ogladnieciu gameplay’a z gamsceon stwierdzam,ze:|-zbeszczeszczaja pamiec o powstaniu z 44|-nalezy przywrocic „kaszanka zone” specialnie dla tej produkcji
Nie byłbym pewien co do tego, czy się to sprawdzi jako tło. Muzyka jest spoko, ale zbyt zróżnicowana – te uderzenia na początku, dzwonienie… Ale sama muzyczka spoko.
Celuje, że gra będzie kopią Commandosa Strike Force co mnie jakoś cieszy, bo ta część mi się podobała. Muzyka klimatyczna, dobrze, że bez chórków i nie taka nazbyt pompatyczna. Czekam.
Muzyka z menu głównego jest duuuużo lepsza bo uwielbiam takie epic epicness of epic :]
@dives – skończmy dyskusję na tym, że to kwestia gustu, ok? Ja jestem fanem Sabatona, podobają mi się niemal wszystkie ich kawałki. Tobie nie. Koniec.
z menu mi Hansem Zimmerem zalatuje 🙂
Gamplay z targów jest na youtubie z polskim komentarzem, nie zachwyca, wręcz odrzuca będzie troszkę poprawek ale pomimo to gra odrzuca, TO JEST RTS z elementami strategi nie mylić z FPS-em za jaki część ludzi tą grę uważa
Matko, jakie to main theme jest słabe. Bardzo słabo zaaranżowane, instrumenty syntetyczne rodem z filmów sci-fi (ocb? syntetyki do gry w takich realiach?). Ech, a myślałem, że po tej kaszance odwalonej w Afterfall: Insanity będzie lepiej (albo nie będzie wcale) – najwyraźniej się myliłem.|Menu & Trailer nawet niezłe, ale znowu jak wchodzi orkiestra w 0:21 to aranżacyjnie jest d**a zbita.|Nieudolnie podrabiany Zimmer do gry w takich realiach = fail.
Muzyka z menu głównego jest świetna, jednak mimo to nadal jestem sceptycznie nastawiony do tej produkcji. Wideo z gamescomu również trochę zniechęca do gry, ale mam nadzieję, że po zastrzeżeniu na samym początku, że był tylko alpha build i wiele może się w niej zmienić, ujrzymy ostatecznie przyzwoitą produkcję. Mimo wszystko nie będzie to wielki hit, gdyż o ile pamiętam, tytuł ten ma się ukazać w zaledwie czterech państwach.
Hmmm… nie wiem czemu, ale jakoś taka muzyka nijak mi pasuje do Powstania Warszawskiego. Głównie przez te elementy elektroniczne. Ciekawe utwory, chociaż do muzyki z Metal Gear Solid się to nie umywa, a właśnie bardziej z tego typu grą mi się to kojarzy.
Jakby ktoś nie wiedział tu macie dość skromny gameplay http:www.youtube.com/watch?v=d5YJxWBhJ6M&feature=fvwrel
Ja myślałem, że to będzie jakiś fajny FPS o powstaniu, ale okazało się, że strategia. Tys piknie, ale jak na razie zobaczyłem tylko kilka kiepskiej jakości obrazków i gameplay, który wyglądał, jakby gra powstała około roku 2000. Może to jednak poprawią i gra będzie czymś w rodzaju Men of War (marzyłby mi się jakiś dodatek do tej gry o polskich partyzantach), ale, szczerze mówiąc, wątpię, abym ją kupił prędzej, niż będzie kosztować jakieś 20 zł. Możliwe, że szybko wyląduje jako dodatek do jakiejś gazety.
Powiem krótko: RCP rządzi. Niestety.Główny temat jest piekielnie nudny. Nie ma tam żadnego motywu, który możnaby rozpoznać w trakcie gry. Harmonia i orkiestracja banalna. Druga połowa to remiks klimatu pierwszego Deus Ex.Natomiast muzyka z menu tak śmierdzi RCP, że należy trzymać się jej z daleka. Na nieszczęście będzie najczęściej przez graczy słyszanym fragmentem ścieżki muzycznej. Jeśli ktoś ubóstwia Hansa Zimmera (a jest strasznie dużo takich ludzi), to będzie wniebowzięty.
Zresztą nie ma tutaj niczego z klasycznych filmów wojennych. Elektronika tutaj strasznie przeszkadza. Polecam Przybyłowiczowi lekturę gier z serii „Medal of Honor”.Poza tym jedno co mnie boli to gust muzyczny komentujących. Wiem, że o gustach się nie rozmawia, ale jest mi szkoda, że ludziom bardzo podoba się taka muzyka. Popcorn.
OJ TAM OJ TAM powinni zatrudnić Pawła B. z Techlandu!|On by to zrobił świetną muzę!
Ale muza nie jest taka zła. . .
widziałem screeny widziałem kto mówi odgrywa role ,a teraz słyszałem soudtrack. i potwierdza się dalej że to będzie średniak rodem z pierwszych gier City interactive
Motyw przewodni (ten pierwszy) jest genialny. Naprawdę.
@DracoNared: zgadzam się ze wszystkim co napisałeś, zwłaszcza w temacie gustu komentujących. Niestety większości wystarczy byleby Zimmerem zajeżdżało i już jest zaj*** muza [yeah/wow/oklaski/super/świetna muzyka!]. Biorę poprawkę na to, jakiego rodzaju utwór kompozytorowi kazano zrobić, ale „podróbkę” czy utwór inspirowany też trzeba umieć robić… :/