13.02.2012
11 Komentarze

Uprising44 – Powstanie Warszawskie: Tak nagrywano animacje [WIDEO]

Uprising44 – Powstanie Warszawskie: Tak nagrywano animacje [WIDEO]
Większość współczesnych gier korzysta z dobrodziejstw sesji motion-capture. Z tej technologii postanowili skorzystać także developerzy ze studia DMD Enterprise w trakcie produkcji Uprising44 – Powstanie Warszawskie. W sieci pojawił się film pokazujący, jak przebiegały nagrania motion-capture.

Sesje miały miejsce we wrocławskim studiu GRUPAMY – tym samym, w którym powstawały animacje do innych polskich produkcji: Dead IslandBulletstorma. W trakcie dwóch dni roboczych nagrań zarejestrowano ponad 20 godzin materiału, którego implementacja do gry zajęła około 800 godzin roboczych.

W sesjach motion-capture wzięli udział aktorzy wcielający się w główne postacie w Uprising44 – Powstanie Warszawskie: Aleksandra Grzelak, Konrad DarochaJacek Kwiecień. W trakcie prac nad animacjami odbyły się też konsultacje z ekspertami od wojskowości i militariów, którzy pokazywali m.in. jak trzymać broń.

Poniżej znajdziecie film z sesji motion-capture:

11 odpowiedzi do “Uprising44 – Powstanie Warszawskie: Tak nagrywano animacje [WIDEO]”

  1. Większość współczesnych gier korzysta z dobrodziejstw sesji motion-capture. Z dobrodziejstw tej technologii postanowili skorzystać także developerzy ze studia DMD Enterprise w trakcie produkcji Uprising44 – Powstanie Warszawskie. W sieci pojawił się film pokazujący, jak przebiegały nagrania motion-capture.

  2. Lepiej niech pokarzą jak wygląda in game.

  3. Wygląda fajnie. Tyle że dev diary o mocapie do Afterfalla też wyglądał fajnie.

  4. Przynajmniej mocap będzie na profesjonalnym poziomie. Zobaczymy jak wypadnie reszta.|@Wcogram – Oj pokarzą nas tą grą, pokarzą 😉

  5. OHO! Na to właśnie czekałem!Po tym…(którym to już?) filmiku jak robią tą grę jestem niemalże pewien że będzie to mój ,,MUST BUY” 😀 |A teraz serio,bo już się trochę smutno robi- najpierw gameplay (lub chociaż zwykły trailer),potem pierdoły(UPS! making off). Nie na odwrót,błagam,nie na odwrót…

  6. Żadnego fragmentu gameplaye’a do tej pory. Może to wcale nie będzie gra?

  7. @ 2real4game|Gameplay udostępnił już dawno temu gram.pl problem w tym,że… chyba raczej nie powinien ujrzeć światła dziennego,a przynajmniej nie w tamtym momencie.

  8. Widzę, że nagrywane na Wrocławskim ASP.

  9. Wiertarkowy pistolet!

  10. „…forti forrr…”- ajm from rusja, andrstend mi plis, okej?- mocap jest fajny, ale czy to kogoś dziwi? Mogli zadbać (jak już robią „mejking ofa”), żeby jakość tego filmu była na przynajmniej średnim poziomie! wstyd panowie!!

  11. No, ale co w tym fajnego skoro to i tak nie będzie na silniku gry?

Dodaj komentarz