Valve Index wyprzedane w ponad 30 krajach

Do tego, aby VR stał się standardowym wyposażeniem gracza jeszcze daleko (i modlimy się, żeby nigdy do tego nie doszło), jednak bez wątpienia technologia ta przeżywa teraz swój rozkwit. Pojawienie się na rynku Oculus Quest, pierwszego poważnego bezprzewodowego zestawu do rzeczywistości wirtualnej, zachęciło wiele nowych osób do wypróbowania gogli. W tej chwili potencjalni klienci mają zresztą do wyboru całą gamę różnych produktów – od w miarę taniego PSVR (chociaż wciąż drogiego), do celującego w największych zapaleńców Valve Index. Okazuje się, że wysoka cena (4670zł+wysyłka) wcale nie zniechęciła kupujących.
Winnego szukać długo nie musimy – Half-Life: Alyx, chociaż nie będzie exclusivem Valve, zdecydowanie najlepiej zaprezentuje się właśnie na Indeksie. Już wcześniej informowaliśmy zresztą, że gogle te wyprzedały się w Stanach Zjednoczonych, ale wtedy wiązaliśmy to ze świeżością zapowiedzi wspomnianego Half-Life’a. Zainteresowanie przerosło jednak oczekiwania firmy, która nie radzi sobie z dostawami na całym świecie. Valve Index brakuje bowiem – jak donosi Road to VR – w 31 krajach. Szczegóły możecie zobaczyć w przygotowanej przez portal tabelce:
Gogle i kontrolery możemy jeszcze kupić w Japonii, jednak już bez stacji bazowych.
Jeżeli odkładaliście więc zakup Valve Index do premiery Half-Life: Alyx, może się okazać, że będziecie musieli długo poczekać. Pozostaje nam jedynie opcja powiadomienia, gdy produkt stanie się dostępny. Czy stanie się tak przed marcem, gdy Alyx trafi na rynek? Pozostaje jedynie trzymać kciuki.
Czytaj dalej
16 odpowiedzi do “Valve Index wyprzedane w ponad 30 krajach”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Szkoda, że zagram w to dopiero za 10 lat 🙁
Bez liczb to tylko marketingowy bełkot.
” Half-Life: Alyx, chociaż nie będzie exclusivem Valve, zdecydowanie najlepiej zaprezentuje się właśnie na Indeksie”|Moment.|Gra od Valve…nie będzie eksem na Steam?
jest jakaś tańsza alternatywa dla tego czegoś ??, tzn wystarczy że kupie jakieś gogle i kontroler Vr w markecie, który da się podpiąć pod usb i będę mógł grać ?
A wiadomo ile tego sprzętu pojechało do danego kraju? Bo jak to 2-3 sztuki to nic dziwnego, że i u nas wykupiono wszystko 🙂
@zadymek chodzi o to, ze można będzie w HL: Alyx grac na innych dostępnych goglach VR, a nie tylko na Indeksie. @shrbr jest, np. Oculus
@shrbr sam się o to pytałem, tutaj może znajdziesz coś ciekawego dla siebie https:reddit.com/r/gaming/comments/dznxvf/what_vr_set_would_you_recommend/
Ciekawe ile kupiono przez mieszkańców tych krajów, a ile pojechało do Stanów 😛
@shrbr Polecam zainteresować się Windows Mixed Reality.
Nikt nie prosił o VR. |~Phill Spencer 2019
@w1ntermu7e @arturdzie|Dzieki bardzo. Popatrzyłem na necie, trochę tego sprzętu jest. Podejrzewam, że nowy HL to będzie taki przełom i będzie co raz więcej, dobrych gier na AR
@Kyen|Tak jak napisałeś u nas wszystko wyprzedane czyli całe 2 zestawy, jeden dla Jarka drugi dla jego kota.|A no i Redzi dostali same kontrolery, bo pracują nad gwentem w VR.
Powiedzial gosc, który czeka na Cyberpunka i wiele razy zamowil preorder, a VR widział jedynie na YT
„Do tego, aby VR stał się standardowym wyposażeniem gracza jeszcze daleko (i modlimy się, żeby nigdy do tego nie doszło)”|A Witold dalej pokazuje swoje uprzedzenia do technologii VR i generalizuje 😛 Ja tymczasem czekam niecierpliwie (jeszcze tydzień!) do zamówionej w preorderze TWD: Saints&Sinners, która tak bardzo mu się nie podobała 😛
A co do Half-Life: Alyx, to nie jest ona jedynym powodem bumu na VR, w tym momencie jest tyle dobrego i wysokobudżetowego contentu na headsety, że naprawdę opłaca się inwestować w ten sprzęt, bo jest w co grać i świetnie się przy tym bawić.
@shrbr |”jest jakaś tańsza alternatywa dla tego czegoś ??, tzn wystarczy że kupie jakieś gogle i kontroler Vr w markecie, który da się podpiąć pod usb i będę mógł grać ?”|Pewnie można kupić jakieś budżetowe badziewie z marketu i przez to zniechęcić się do VR na resztę życia 😛 Moim zdaniem lepiej zainwestować w markowy porządny sprzęt, bo różnice będą kolosalne. Wcale nie trzeba wydawać 5 tys. na Indexa, Oculus Rift S to wydatek trochę ponad 2 tysięcy i w zupełności wystarczy do godnej rozrywki.