Valve o trailerze Dead Island: „To był hardkor”
                      Chet Faliszek i Erik Wolpaw, scenarzyści w studiu Valve, udzielili ostatnio wywiadu serwisowi Eurogamer. W jego trakcie zostali zapytani o to, co sądzą o świetnym zwiastunie Dead Island, na którym mała dziewczynka i jej rodzice muszą poradzić sobie z atakującymi zombie. Jak mówi Faliszek:
Jest niesamowity. Naprawdę świetny.
Podobnie uważa Wolpaw:
Uważam, że jest świetny, ale mam dziecko w tym samym wieku [co bohaterka trailera] i czuję się dziwnie. Przemoc wobec dzieci jest nieprzyjemna. Nie jestem obrażony, ale to jest na tyle przykre, że trudno się to ogląda. Jednak wygląda świetnie. Gra z zombie i otwartym światem mogłaby być niesamowita.
Zwiastun Dead Island uważany jest za jeden z najlepszych trailerów gier w ostatnim czasie. Niektórzy obawiają się jednak, że sama produkcja nie będzie tak dobra, jak film ja reklamujący. Co na to Valve? Jak mówi Faliszek:
To również mnie ciekawi [poziom finalnej wersji]. Ale powiem wam, że [trailer] przyciągnął mnie i chcę wiedzieć więcej o grze.
Jak dodaje Wolpaw:
[Zwiastun] był uporządkowanym i zorganizowanym filmem. Wychodząc poza to, wciąż nie wiem zbyt wiele o grze, ale to był raczej sposób na ponowne jej przedstawienie graczom mówiącym:
. [Trailer] był hardkorowy. Ciekawie będzie móc zobaczyć, co wydarzy się w grze. 
Czytaj dalej
28 odpowiedzi do “Valve o trailerze Dead Island: „To był hardkor””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
Trailer Dead Island, najnowszej produkcji Techlandu traktującej o zombie, wciąż budzi wielkie emocje. Co jednak o zwiastunie – i samej grze – sądzą przedstawiciele Valve, studia, które stworzyło Left 4 Dead, jedną z najpopularniejszych produkcji z żywymi trupami?
Ale tego trailera nie robili chyba Polacy, tyko jakieś szkockie, zewnętrzne studio…?
Skąd ta informacja?
@MBHunter nie wiem czy szkockie natomiast na pewno wiem że nie zrobili go Polacy 😉
Ja tam czekam na drugi sezon Walking Dead. Wciąga niesamowicie, polecam 😀
techland ma przekichane – ten trailer zrobił taką furorę, że ktoś tam chciał na jego podstawie nakręcić pełnometrażowy film. Dużo kasy natrzepią na DI ale jakość nie koniecznie musi się z tym równać i sporo ludzi się rozczaruje…
kowalik008 na pewno NIE ZROBILI go Polacy, trailer został zlecony firmie (zdaje się, że) ze Szkocji, Techland tylko się pod nim podpisuje jako zleceniodawca. Poczytaj fora – np. http://www.max3d.pl, na pewno znajdziesz tam całkiem ciekawą dyskusję na ten temat
(druga część mojego posta była do Shaggy1997) – kowalik008 i MBHunter dobrze gadają.
Trailer niezły, to trzeba przyznać. Ale niemożliwe będzie przeniesienie takich emocji do gry. Zresztą to samo można przeczytać na blogu twórców Amnesii (jeśli ktoś nie czytał to pseudotłumaczenie tego tekstu znajduje się na moim blogu). Nie znaczy to, że gra będzie słaba. Bo jak zauważone zostało to w tym newsie nie wiedzieliśmy jeszcze gry (jedynie mogliśmy przeczytać parę informacji). Znaczy to tyle, żeby nie spodziewać się tego co jest na zwiastunie.
facet który rzucił pomysł na ten trailer musi być noszony w tech na rękach …
Doskonały trailer spowodował, że oczekiwania odnośnie gry będą- właściwie już są- prze ogromne. Czy techland to udźwignie? Czy gra będzie pozbawiona błędów i durnych gameplayowych niedoróbek? Czy fabuła da radę? Czy postacie będą wyraziste, ale nie przekombinowane? Jak się sprawdzi system walki i customizacji ekwipunku? Jedno jest pewne: Techland ma przerąbane. 😉
Trailer Homefronta też był bardzo popularny i widowiskowy, a jak się skończyło widać po ocenie w nowym CDA. No ale to nie reguła. W moim wypadku trailer DI przy pierwszym zetknięciu – opad szczeny + zakręcenie się łezki w oku. Przy drugim i trzecim – ciągły podziw i lekki zawód, że do polskiej gry, ale mimo wszystko nie polskiego autorstwa. Przy czwartym wolałem, żeby było nagrane standardowo, a nie „od tyłu” 😉
TreKronor mozna obejrzec w druga strone przeciez..
No tak, ale jak coś jest puszczone „od tyłu”, to jest takie bardziej…szatańskie 8)
@TreKronor|Tak jak płyty Led Zeppelin ;]
@bukazmuminkow – Albo utwór Paktofoniki z ukrytym przekazem…
Sorry, KALIBER 44 nie paktofonika. (Wiem że strasznie zgrzeszyłem!)
A ja mam pytanie. „Polacy tego nie zrobili” oznacza, że nie mieli z tym trailerem nic wspólnego, czy może po prostu nie mieli do czynienia z z techniczną stroną, a np. napisali scenariusz?
No dobry trailer, ale życie toczy się dalej! Był bardzo dobrej jakości ale jednak mnie nie przeraził. A tak na marginesie… kogo w ogóle obchodzi zdanie Cheta Faliszeka i Erika Wolpawowa?
Kochane Valve 🙂
@Vetos- Może obchodzić ponieważ jest to znak że nawet w tych czasach firma potrafi docenić konkurencję i to publicznie przyznać co w dzisiejszych czasach jest rzadkością, szczególnie gdy Acti czuje się jak pępek świata.
@ aleksdraven – Mam wrażenie że to nie Acti czuje się jak pępek świata tylko to gracze ich tak widzą. Oczywiście to tylko moje wrażenie. ( sry za offtop 0.o )
Kawałki puszczone od tyłu, to jawne zaproszenie języka szatana, to jest jasne ;P Ale jak się dziewczyna puści od tyłu, to często słychać tylko coś ala’ „Ohhhh, ahhh, jeszcze jeszcze! Aaaaahh…” :->
@down: Za moich czasów to kobiety były cicho podczas tego typu czynności! Kiedyś było lepiej! Czy jest może ktoś komu nie opadła szczęka po tym trailerze? Czuję się taki samotny ;/
pocieszę Cię, mi nie opadła, inwencja wydała mi się ciekawa, ale niektóre fragmenty były przez ten zabieg nieco mniej czytelne.
@Noobzor To Ty Człeniu jesteś starszy od węgla 😀
@marakeusz |Mieli to wspólnego, że zlecili i zapłacili za jego zrobienie. O to czy dali jakieś wskazówki Szkotom, trzeba by się kogoś Techlandu zapytać:)
Musieli w jakiś sposób przypomnieć ludziom o swojej grze. Zrobili to po mistrzowsku.