Vampire Survivors: Cheat menu i nowi bohaterowie w patchu 0.10.0

Vampire Survivors to prosta w swoim założeniu i oprawie graficznej gierka, której raczej wielu przedstawiać nie trzeba. Ze względu na bardzo dobrą i przyjemną mechanikę rozgrywki zyskała niemałą popularność, pomimo że wciąż znajduje się we wczesnym dostępie. Na ten moment na Steamie produkcja może poszczycić się 110 tysiącami przytłaczająco pozytywnych opinii. Też w sumie nie ma się co dziwić, w końcu kosztuje 11 złotych.
W ostatniej aktualizacji pojawił się finałowy boss, który pojawia się, jeśli uda nam się przeżyć 30 minut. W tym razem, w patchu 0.10.0, czeka na nas coś zgoła innego. Najciekawsze, a jednocześnie pominięte w opisie patcha na Steamie, jest cheat menu, dodane w wiadomym celu. Zaleca się jednak ostrożność, ponieważ nie każdy użyty kod ma za zadanie nam pomóc. Idealnym przykładem jest „spinnn”. Po jego wpisaniu, nasz interfejs zaczyna się po prostu kręcić.
Jeśli chodzi o pozostałe nowości:
- 1 karta Arkan,
- „Niesamowite” sekrety,
- Nowi bohaterowie w liczbie 2,
- 1 nowy relikt.
Wprowadzono też kilka poprawek do poprzednich Arkan i na samym dole pojawiły się dwa zakryte punkty oznaczone jako „work in progress”. Dzięki temu wiemy, że w przyszłości pojawi się więcej czarów oraz klawiatura ekranowa, przeznaczona dla użytkowników gamepadów oraz ekranów dotykowych.
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
2 odpowiedzi do “Vampire Survivors: Cheat menu i nowi bohaterowie w patchu 0.10.0”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ogólnie z tym tytułem mam tak, że po 10h robie taki buildy, że gra po 10min, praktycznie staje się symulator wciskania strzałek na klawiaturze, w zasadzie nic nie ma podejścia i człowiek przez 20min dłużących się niemiłosiernie minut chodzi bez celu.
Mało pomysłów na mobki i mechaniki, brakuje różnić w mapach i potworkach, ale może to nie typ gry dla mnie
A odblokowałeś wszystko? Zakładam, że skoro nadal używasz strzałek (polecam pada), to nie. Chyba o to chodzi, o kolejne przedmioty, postacie itd. A gra cały czas jest rozwijana.