Vampyr dostanie tryb, w którym walki nie będą przeszkadzać w poznawaniu fabuły

Choć w CDA 07/2018 kolega redaktor Ninho ocenił wysiłki Francuzów ciepło (wystawiając 8/10), pomstował na siermiężny i nudny system walki. Jak pisał:
Po opanowaniu mechaniki walki ta jest raczej prosta (ale nieschematyczna). A i sama nauka nie trwa przesadnie długo, bo Jonathan nie ma zbyt wielkiego repertuaru ciosów. Opierają się one na broni białej (jedno- lub dwuręcznej) i palnej (obrzyny, pistolety) oraz sprytnym systemie uników.
Wielu (w tym wyżej podpisanemu) starcia nieco jednak przeszkadzały w poznawaniu historii Jonathana. Jak się okazuje, tytuł Dontnod doczeka się łatki, która ma nie tylko poprawić optymalizację, ale również wprowadzić Story Mode (ten ma być mniej skupiony na starciach, a bardziej na narracji) oraz Hard Mode (czyniący potyczki „znacznie trudniejszymi”, a w dodatku zapewniający mniej punktów doświadczenia za ubicie przeciwników). Data premiery aktualizacji nie jest znana, tymczasem jednak autorzy przypominają, że na Steamie do końca weekendu tytuł da się kupić taniej.
Przypomnijmy, że w połowie lipca Dontnod chwaliło się, że gra rozeszła się w 450 tys. egzemplarzy. Jak właśnie doniósł serwis GamesIndustry.biz, Vampyr w sporej części odpowiada za przychody, jakie w pierwszym kwartale roku podatkowego wpłynęły na konto wydawcy. Focus Home Interactive zarobiło 33,2 mln dolarów, co stanowi 23% wzrost w stosunku do analogicznego okresu w roku 2017.
Czytaj dalej
4 odpowiedzi do “Vampyr dostanie tryb, w którym walki nie będą przeszkadzać w poznawaniu fabuły”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Oraz tryb, w którym poznanie fabuły będzie okupione arcytrudnymi walkami.
Do walki idzie się przyzwyczaić. Szczególnie, gdy stawia się na broń białą i nie korzystanie z mocy. Przy starciach z kilkoma przeciwnikami na raz albo ze sporo silniejszym Ekonem, trzeba po prostu uważać. Natomiast jeśli chodzi o fabułę, to nic w niej nie porywa, głupotek sporo, ciężko jest poznać wszystkie wskazówki, bo często trzeba wybrać poprawną opcję dialogową, a wątki poboczne generalnie pozostają niedokończone. Przejście na spokojnie zajęło mi prawie 30 godzin i dzięki temu nie zdążyłem się znudzić
I dobrze, bo widziałem, że czerpali inspiracje z topornych soulsów.
@Papkin|Twój kolega redaktor Ninho chyba wystawił 8+/10, ale co ja tam wiem…