W sklepie Nintendo pojawiła się podróbka Wukonga. Fani żądają usunięcia gry
Za produkcję odpowiada studio, tworzące tanie podróbki znanych tytułów.
Słyszeliście o takiej słynnej chińskiej grze, która szturmem podbijała kolejne steamowe rekordy? Chodzi oczywiście o Black Myth: Wukong, co, jak się okazuje, może być mylące, gdyż na Nintendo eShopie pojawił się jego konkurent i co tu dużo mówić, Game Science musi pakować manatki.
Oczywiście żartuję z tym zamykaniem interesu. Nie śmieję się jednak z kopii Black Myth: Wukong, bo taka rzeczywiście pojawiła się na wspomnianym sklepie i ma mieć swoją premierę 26 grudnia. Tytuł owej gry to Wukong Sun: Black Legend, a z pełnym opisem tej ambitnej produkcji możecie zapoznać się poniżej.
Wyrusz na epicką podróż na zachód w grze Wukong Sun: Black Legend! Wciel się w nieśmiertelnego Wukonga, legendarnego Króla Małp, który stawia czoła chaotycznemu światu pełnemu potężnych potworów i nieznanych niebezpieczeństw. Odkryj historię inspirowaną chińską mitologią, wypełnioną dynamicznymi walkami, oszałamiającymi sceneriami i legendarnymi przeciwnikami.
Zapewne zastanawiacie się, jak prezentuje się gameplay Wukong Sun: Black Legend. Spokojnie, mamy dostępny zwiastun z fragmentami rozgrywki i… możecie się nieco zdziwić.
Inspirowany Black Myth: Wukongiem tytuł z niemal identyczną ilustracją promocyjną co oryginał Game Science to dwuwymiarowy side-scroller. Odpowiada za niego Global Game Studio, znane z umieszczania na mobilnych sklepach gier mających na celu zmylenie innych użytkowników. Zresztą, poniżej zamieszczam screena z Google Playa, gdzie możecie zobaczyć… produkcję z Hulkiem czy coś, co ma być jak połączenie Counter-Strike’a oraz PUBG.
Wielu fanów domaga się usunięcia Wukong Sun: Black Legend z Nintendo eShopu ze względu na celowe wprowadzenie w błąd mniej świadomych użytkowników platformy. Przypomnijmy, że Black Myth: Wukong nie pojawił się na Switchu i zapewne dlatego osoby z Global Game Studio uznały za świetny pomysł wykorzystanie tego faktu.
Czytaj dalej
Rodowity bałuciarz i entuzjasta popkultury. W wolnych chwilach robi filmiki o grach na YouTubie. Kontakt: filip.chrzuszcz@cdaction.pl