Warcraft III: Reforged – Porównanie oryginalnych i odświeżonych jednostek [WIDEO]
Pojawiają się też Diablo i Kel'Thuzad na tricyklach.
Odświeżona wersja Warcrafta III nie doczekała się jeszcze oficjalnej daty premiery, ale nie zdziwiłbym się, gdyby trafiła w nasze ręce podczas najbliższego BlizzConu. Pomijając jednak wróżenie z fusów, do sieci trafia coraz więcej materiałów związanych z grą. Niedawno mogliśmy obejrzeć kilka zapisów rozgrywki, zaś na kanale LeystTV opublikowano cykl materiałów prezentujących poszczególne jednostki. Na początek porównanie modeli orków i ludzi:
Teraz czas na siły niezależne:
Oto nowe wersje bohaterów:
A na koniec Diablo i Kel’Thuzad na tricyklach (wychodzi na to, że bonusowa mapa z wyścigami też wróci):
Czytaj dalej
17 odpowiedzi do “Warcraft III: Reforged – Porównanie oryginalnych i odświeżonych jednostek [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Pojawiaają ssiię też Diablo i Kel’Thuzad na tricyklu.
Bizordzie dejta to szybko zanim się skończysz jak bioware
@Muidus Coś w tym jest.
Boże, te modele wyglądają trochę jak z gierki mobilnej.
Zdania są podzielone, jak dla mnie wygląda to średnio, o ile modele jednostek i budowli są ok, to reszta już wygląda przeciętnie.
No ładne, ładne, nawet bym kupił gdyby nie ta sprawa z chinami.
cieszę się, że nie zainwestowałem w tą reprodukcję swego czasu. Patrzę na to wszystko i nie czuję tej samej magii jaką ma oryginalny warcraft III
@IronMan271 wszystko fajnie by było jak by na siłę oni nie chcieli być fajni i fajniejsi
„Spoils of war skin”Czyli można się spodziewać podobnego rozwiązania jak w SCII – będą pakiety ze skinami dla jednostek/budynków… Może to i nie takie złe rozwiązanie?
Czas na Dotę 3? 😀
@Marcus93 Odpowiedź jest prosta = Nostalgia i przyzwyczajenia
Czekam na jednostki nieumarłych :D|@konrad1425 To bardzo dobre rozwiązanie, zważywszy na to, że najlepsze skiny (klasyczne) i tak dostajemy.
Po Reforged można spodziewać się napływu nowych graczy i powrotu starych do multi. Dla kogoś takiego jak ja, który gra nieprzerwanie od premiery to jest świetna wiadomość, złaszcza, że za tym idą nowe patche, poprawki itd. A czy będę grał korzystając z Reforged? Wątpię, jestem już tak opatrzony i przyzwyczajony do oryginalnego W3, że na pewno przejście na Reforged sprawiło by mi pewien dyskomfort. Ciekawe tez, czy klasyczny W3 i Reforged nie będą miały innego „feelingu” jednostek.
Nowe modele są ładne, ale bardzo podobne w obrębie rasy. Do starych jestem już tak przyzwyczajony, że w bitwie potrafię szybko i bezbłędnie wyłowić Raidera, czy innego Szamana, obawiam się, że zunifikowanie wyglądu modeli, wprowadzi większy chaos i grający na klasycznej wersji będą mieli łatwiej w mikro. Cieszę się z Reforged, ale mam przeczucie, że w multi dalej królować będzie stara wersja gry.
@Sheade @Darku22 Odpowiedź jest prosta, ale nie aż tak prosta 😛 Patrząc na jednostki ludzi i orków czuję się, jakbym patrzył na dzieło inspirowane warhammerem, a nie warcraftem. Twórcy tego remake’u mają materiał źródłowy jakim jest W3 z dodatkiem i materiał poglądowy/rozwojowy jakim jest WoW i 7 dodatków. Zamiast dać nam coś zbliżonego stylem do wspomnianych produkcji, dostajemy niespójną mieszankę fotorealistycznych jednostek i soft-fantasy budynków które jako jedyne z tej prezentacji mają w sobie to coś
Ładnie te modele wyglądają, ale nie ma się co dziwić, w końcu mamy 2019. Niemniej jednak szkoda, że nie dodali żadnej nowej grywalnej rasy, żadnych nowych jednostek, ani żadnej nowej kampanii, tak jak to było kiedyś z Rexxarem. |Wydawanie 120zł tylko za lifting to spore przegięcie. Przypominam, że tyle kosztował W3 w dniu premiery jako zupełnie nowa gra.
Co oni odwalili z tymi żyrokopterami ?