Warhammer 40K: Dawn of War III: Twoja własna wielka armia

Ludzie ze studia Relic potwierdzili, że w Dawn of War III będzie można budować swoje własne, spersonalizowane armie. Ich marketingowiec dorzucił też, że gra ma symulować doświadczenie „wojny, która jest wieczna”, ale marketingowców lepiej nie słuchać, bo nigdy nie mówią konkretów. Dodał tylko, że:
DLC do Dawn of War II – Retribution – odniosło ogromny sukces głównie dzięki opcjom budowania i dostosowywania armii do własnych potrzeb. Fani 40k to kochają, chcemy więc uczynić to ogromną częścią DOW3
W Dawn of War II zabrakło budowania baz, chociaż wróciły w pewnym stopniu razem z DLC Retribution. Graczom spodobał się ten zabieg, tak jak ich obecność w multiplayerze, dlatego też w Dawn of War III nacisk ma być właśnie na nie położony. Na własną, osobiście spersonalizowaną armię, która stanie do walki w szalejącej wokół wojnie.
Czytaj dalej
-
Call of Duty wybrało bezpośrednią konfrontację z Battlefieldem 6. Black...
-
Paraliż w branży gier. Za problemami z działaniem Steama, PlayStation czy Riot Games...
-
Do Diablo 4 nadchodzą bardzo ważne zmiany. Blizzard bierze się...
-
Oryginalny System Shock 2 znika ze Steama. Kupimy tylko droższy remaster
44 odpowiedzi do “Warhammer 40K: Dawn of War III: Twoja własna wielka armia”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Czego chcą fani Dawn of War? Relic twierdzi, że wielkich armii, na które będą mogli dowolnie wpływać i które będą mogli konstruować według własnego widzimisię. To właśnie ma być możliwe w najnowszej odsłonie tego kultowego RTS-a.
warhammer 40k – najlepsze uniwersum kiedykolwiek przez kogokolwiek stworzone.
@kkdm może nie najlepsze ale na pewno jedno z najwspanialszych i tych najbardziej interesujących 🙂
Ja maże o armii gwardzistów jak w supreme comander(co by odzwierciedlało fakty),oraz 150 marins którzy na legalu rozwalaja wielkie armie orków i tyranidów (które są większe od gwardii)
Jedynka była swietna, w dwójkę, a tym bardziej w dodatki nie grałem, ale III nęci i kusi 🙂 .
@zglina|dla mnie najlepsze
Już trójeczki doczekać się nie mogę i mam nadzieje że nie skończy jak dwójka która średnio mi się podobała…
Kiedy premiera tej cudnej gry ? 😀
TAK wszystko super ładnie ale jescze kupe czasu do premiery 🙁 |I jak tu to wytrzymac :/
Sweat!
Widzę, że redakcji CDA przez to granie na konsolach pomieszało się już totalnie. Retribution (tak samo jak Chaos Rising) nie były DLC, to były PEŁNOPRAWNE dodatki. Pamiętacie jeszcze, co to takiego?
DoW II i CR są grami taktycznymi i mi się to bardzo podobało, 4 bohaterów na misje, dobór odpowiedniego eq i ani jednej dodatkowej jednostki. Retribution mogli jeszcze zrobić tak samo i dopiero teraz powrócić do rozgrywki znanej z DoW.
Ostudzę wasza ekscytację faktem, że słowo „wielka” zostało użyte tylko w (przeważnie kłamliwym) nagłówku. W treści artykułu jest tylko powiedziane, że wróci budowanie bazy, oraz tworzenie personalizacji armii (pewnie taki gniot jak z tymi monoklami z EVE) – nigdzie ani słowa o wielkich armiach.
i po co to wszystko skoro i tak wracają do korzeni gry…
Dla mnie news miesiąca.
Nie no…|Mi się bardzo spodobał system z dwójki (1 budynek baza i „wydobywarki”) Mała ilość jednostek na mapie (11-14 max) też była dobrym pomysłem, bo bardziej się skupiało na ulepszeniach i wykorzystaniu zdolności specjalnych, a nie robienie hurtem marine i posyłanie ich od bazy do bazy.|A system kampanii w podstawce i CR to już po prostu genialne połączenie RPG i strategii. Ale cóż poradzić będzie to co zrobią.
Super !
Budowanie bazy częściowo wróciło w Retri ? Przecież jedyne co tam dało się budować to bunkry i turrety q_q
Niby co dodali..? Grałem w bete i niczego wyjątkowego nie zauważyłem…
JJJuoker już się spocił:D
Jak dla mnie nie jest ważne jaką formę przybierze DoW3…ważne że w ogóle będzie jeszcze jedna gra w uniwersum Wh40k. Dawniej można było zagrać w najwyżej dwa, góra trzy w miarę porządne tytuły bazujące na „młotku” (Chaos Gate, Final Liberation, Space Hulk…resztę lepiej przemilczeć), a teraz nie dość że więcej, to na dodatek bardzo dobrze:).
Jak Cors mówi- za wiele w Retribution budować nie można. Jeśli budowa baz wróci do DoWa 3, to będę zadowolony. Modyfikowanie armii również jest fajnym pomysłem, ale chciałbym, by trzecia część powracała do korzeni serii i jednocześnie przenosiła dobre elementy z DoWa2- doświadczenie, większa rola bohatera czy globale. Pożyjemy zobaczymy, choć nie jestem pozytywnie nastawiony.
A co z Company of Heroes?
Wolałbym styl DoW’a 1 tylko bez oddziałów terminatorów, wystarczyło posłać 2 czy 3 takowe oddziały i mapa praktycznie ukończona była :/
no to kupuje 😀 bo zawsze o czyms takim marzylem od dowa I, 2ka byla slaba przez te male starcia i glupich bohaterow
@Corinarh-nie przesadzaj, słaba nie była. Inna sprawa że mi również bliżej do części pierwszej, niż do tego klona company of heroes:P
Bardzo lubie DoW ale jednak na 1 miejscu dla mnie jest Company of Heroes i na to czekam najbardziej.
Je też bym wolał to co było w DoW1…. poza tym to nie „gdzie jest Company of Heroes” tylko „gdzie jest Homeworld 3?”.
Fajnie, jakby zrobili coś podobnego do personalizowania armi w stylu Warhammer Mark of Chaos, tam można było dodać wiele wyglądów do jednej jednostki i to wyglądało świetnie. Ale żeby od razu robić W40k DoW3 ? Przecież DoW2 jeszcze wszsytkiego nie miał.
Jeszcze rok temu na GamesComie jeden z wysoko postawionych pracowników z Relic albo THQ już nie pamiętam dokładnie ujawnił kilka szczegółów na temat trzeciej części Dawn of War. Z jego wypowiedzi można było się dowiedzieć ze DoW 3 ukaże się w okresie od 1,5 roku do 2 lat po premierze Retribution. Wspomniane było też że panowie z Relic chcieli upodobnić DoW do CoH Online ale jak wiemy że ta wersja Company of Heroes okazała się niewypałem. Pozostaje tylko czekać na dalsze info na temat DoW 3
A ja nie tęsknie do korzeni, czyli do DoW1 😛 . Mam nadzieje, ze te „duże armie” nie będą oznaczały że znowu „kto pierwszy zbuduje armie tan wygra” (jak w jedynce), tylko ze ciągle zdolnościami jednostek czy sprytem będzie można wpływać na przebieg walki.
Mnie interesuje czy DOW3 będzie miał pewnego strasznie wnerwiającego mnie buga, który miał jak i DOW1 z dodatkami, jak i DOW2 z dodatkami… mianowicie jak zapisaliśmy grę podczas misji to po wczytaniu takiego sejwa już do końca etapu nie usłyszymy muzyki (a w przypadku DOW1 znikały jeszcze dodatkowo dźwięki tła). Chyba, że tylko ja mam takiego pecha i mając dwa komputery na obu mam ten sam problem… (a ta gra naprawdę zbyt dużo traci jak nie słychać muzyki).
Moim zdaniem walki na „wielkie armie” to zbyt pospolity pomysł, takie coś mogę znaleźć w większości RTS-ów, 2 pokochałem za to, że nie ilością, a sprytem, pomysłem i jakością moich jednostek mogę wygrać każdą bitwę. I oby tak zostało. A co do 2 to zgadzam się @Nemesis753159 że nie wszystko jeszcze zostało powiedziane.
Kurde tu już 3 część a ja jeszcze nie zagrałem w DoW2:R przez steam 🙁 bo ciągle błąd mi się wyświetla 🙁 Ale wracając do tematu fajnie by było gdyby były wszystkie klasy w 3 części 😛
Powiem jedno. Dajcie mi zakon Mrocznych Aniołów, Żelaznych Pięści, Imperialnych Pięści, Białych Szram oraz Galaktycznych Wilków, a będę happy ! Bo już w Retribution były skiny do nich. Ewentualnie chcę zobaczyć Szarych Rycerzy ! 😀 Z legionów chaosu bym widział Gwardię Śmierci, Żelaznych Wojowników, Dzieci Imperatora oraz Tysiąc Synów. No i Krwawych Kruków nie może zabraknąć ! xD
@Dawid639|Skontaktuj się z działem pomocy stream i sprawdź integralność plików gry (czy jakoś tak w opcjach gry), bo czasami coś się źle pobierze albo zwali na dysku i z gry nici – DoW2:R przeszedłem i takie sobie IMHO znacznie lepsza była W40K:SS -pzdr.
@JCraft|Nie wiem jakie wersje tych gier miałeś z serrii W40K, ale po nałożeniu łatek przeszedłem wszystkie kampanie w singlu często rozkładając sobie je na kilka sesji np. po 2h (bo czasu nie starczyło a misja wymagała na początku np. ostrej defensywy ) i tego zjawiska nie uświadczyłem -pzdr.
Klikuy* wnioskuję że tak gadasz bo ci w multi nie szło, prawda? bo właśnie jedynka wymagała podejścia strategicznego, a nie tak jak dwójka tylko biegnięcia przed siebie i strzelania do wszystkiego co żyje…
@XERNOS – może to kwestia karty dźwiękowej? Jedyna cecha wspólna obu moich pecetów to właśnie identyczny model karty dźwiękowej (zintegrowany Realtek HD Audio). A gry miałem załatane na maks.
@XERNOS|Napisałem do steam ale jeszcze nie odpisali a integralność plików gry sprawdzałem i nic nie zgubiło
@znajomi|Jak się gra na łatwym to pewnie rzeczywiście można biec i strzelać do wszystkiego ale jak się gra na najtrudniejszym to trzeba się trochę pomęczyć.
Mam nadzieję na powrót rozwiązań znanych z pierwszej części, bo dwójka to mi nie podeszła. :/
Ja też mam taką nadzieje że 3 powróci do tego co było w pierwszej części i jej dodatkach 😀
@Znajomi – Odnośnie dwójki i „tego jak w nią grałeś” wypowiedział się c2h5oc2h5 i to słusznie 🙂 . Nie wiem co miałeś na myśli pisząc „podejście strategiczne”, ale wiem że dwójka wymaga po prostu więcej myślenia od jedynki, może pewien nowy gracz który odszedł, nie dając grze szansy aby się wciągnąć tego nie zauważył :]. Aczkolwiek nie chcę przez to powiedzieć że jedynka jest beznadziejna. Sądze że to jest fajna gra, ale ma już swoje lata 😉 .