Watch Dogs: Legion: Multiplayer otrzymamy dopiero w 2021
Trzecia odsłona Watch Dogs była pod pewnymi względami całkiem miłym zaskoczeniem. Zaproponowała graczom zaskakująco udany system wcielania się w dowolnego londyńczyka (którego jakości nie byliśmy pewni aż do samego debiutu gry), ale jednocześnie zawodziła nieco na innych polach. Legion ostatecznie zebrał „jedynie” przyzwoite recenzje, choć nie przeszkodziło mu to w pobiciu rekordów serii.
Popularności gry nie szkodzi popremierowe wsparcie, jakie Ubisoft zapowiadał na początku października. Oprócz DLC ze znanymi fanom cyklu Aidenem Pearce’em i Wrenchem w grudniu w do produkcji trafić miał darmowy multiplayer, oferujący możliwość zarówno współpracowania, jak i walki z innymi użytkownikami.
Studio poinformowało jednak teraz, że tryb online pojawi się w Watch Dogs: Legion dopiero na początku 2021. Powodem jego opóźnienia jest dodatkowa praca, jaką developerzy muszą przeznaczyć na naprawienie licznych problemów technicznych nękających graczy.
Czytaj dalej
-
Oferta pracy przy nowym Cyberpunku sugeruje istnienie w grze trybu...
-
Dodatkowe klany jednak za darmo. Naciski graczy na twórców Vampire: The...
-
Subnautica 2 z prezentacją pierwszego Lewiatana. Twórcy pokazują ogromną kałamarnicę,...
-
Wygląda na to, że Yakuza Kiwami 3 zostanie wkrótce zapowiedziana. Fani...
4 odpowiedzi do “Watch Dogs: Legion: Multiplayer otrzymamy dopiero w 2021”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
To ktoś w to jeszcze będzie grał w 2021?
najgorzej, że gra przeszła spory regres jeżeli chodzi o mechanikę ruchu ulicznego, nawet w stosunku do pierwszej części,|a fakt, że nie można rozwijać postaci tylko trzeba się opierać na „rekrutach”, którzy w 90% mają mało przydatne zdolności i np. nie można ich wzywać by pomogli w misji nie daje dobrego efektu… (w szczególności, że fabuła jest drewniana)|W skrócie: Gdzie ten „legion” ? Gdzie te sterowanie światem za pomocą telefonu ?
@KadwaO|Mógłbyś opisać, na czym miałby polegać ten rzekomy „regres”? Gra może nie jest wybitna, ale wykonana została bardzo solidnie, a system zależności między mieszkańcami Londynu, czy algorytm dostosowujący głos, czy wręcz nawet całe linie dialogowe pod konkretne postaci robi wrażenie i mam nadzieję, że będzie rozwijany i implementowany w kolejnych grach Ubisoftu.
@Shaddon chodzi mi o ruch samochodowy: światła na skrzyżowaniach potrafią się zaciąć i np. cały czas pokazują czerwone dla jednego z kierunków jazdy, przenikanie się samochodów, a one same pomimo np zielonego nie ruszają Wystarczy trochę postać przy skrzyżowaniu i cały ruch się sypie|W 1 chociażby mogliśmy sterować światłami, czy łatwiej namierzało pojazdy / przeszkadzajki za nami|Dostosowania wypowiedzi postaci, przy dłuższej grze to nie działa, wychodzi, że jest ileś paternów|Mi się powtarzają 3 postacie