Wiedźmin 2 również doczekał się tekstur upiększonych dzięki sztucznej inteligencji [GALERIA]

Wiedźmin 2 również doczekał się tekstur upiększonych dzięki sztucznej inteligencji [GALERIA]
Ponownie zmiany nie są powalające, ale szczegóły nabrały ostrości.

Ledwie wczoraj informowaliśmy was o tym, że pierwsza część Wiedźmina doczekała się moda poprawiającego jakość tekstur, a okazuje się, że analogiczne poprawki otrzymała też „dwójka”. Podobnie jak tam, hub997 skorzystał z możliwości oferowanych przez sztuczną inteligencję. Retuszowi poddani zostali przede wszystkim bohaterowie: główni doczekali się tekstur w 4K, zaś poboczni w 2K. Lepiej powinna wyglądać również broń. Niezbędne pliki możecie pobrać TUTAJ. Zanim weźmiecie się za instalację, zerknijcie na spodziewane efekty. Nie są może nazbyt spektakularne, jednak warto przyjrzeć się bliznom Geralta i odzieniu Foltesta:

Przed:

Po:

Przed:

Po:

Przed:

Po:

Przed:

Po:

14 odpowiedzi do “Wiedźmin 2 również doczekał się tekstur upiększonych dzięki sztucznej inteligencji [GALERIA]”

  1. Ponownie zmiany nie są powalające, ale szczegóły są nieco ostrzejsze.

  2. MasterKondi 17 lipca 2019 o 14:33

    Tutaj widać drobne różnice szczególnie jeśli przyjrzeć się bliznom. Ale na co to komu?

  3. Tylko w bliznach moim zdaniem jest zmiana, ale i tak jest na tyle mało że bym nie pobrał.

  4. Nie no, na każdym screenie widać różnice, jednak są tak marginalne, że szkoda w ogóle zawracać sobie tym głowę.

  5. Znacznie wyraźniejsza zmiana, niż w przypadku jedynki. Tylko powtórzę, że większość tych zmian widać mając zestawione ze sobą screeny przed i po. Zakładając że nie gra się równocześnie na dwóch różnych komputerach…wątpię żeby komuś te szczegóły robiły różnicę w „w akcji”

  6. Wiedźmin 2 aż tak liftingu nie potrzebował, ale skoro zrobiono to praktycznie zerowym kosztem i można pobrać za darmo… To czemu nie?

  7. MrMoonlight 17 lipca 2019 o 18:50

    Druga para screenów wygląda jak reakcja na upiększenie drugiej części.

  8. Graficznie to ten mod to takie lekkie pociągnięcie pędzla do farby.

  9. widzeczolgi 17 lipca 2019 o 20:09

    https:youtu.be/h4mr3ssnSXQ

  10. Wolałbym zobaczyć różnicę w otoczeniu, skały, drogi, budynki, a nie tylko postacie.

  11. Nie no, nie gadajcie, różnicę widać. Bez moda blizny Geralta wyglądają jak jakieś rozpaćkane plamy. Ciekawe czy poprawiła się też jakość otoczenia i jak ten miś wpływa na wydajność.

  12. *Mod, nie miś

  13. @patryno nie ma takiej opcji – przeciez rozdzielczosc jest zwiekszona. matematyki nie oszukasz..

  14. @patryno|Myślę, że na wydajność będzie to miało znikomy wpływ, za to znaczny na zapotrzebowanie na pamięć.

Dodaj komentarz