26.02.2011
Często komentowane 433 Komentarze

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów: 10 minut gameplayu z prawie-bety [WIDEO]

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów: 10 minut gameplayu z prawie-bety [WIDEO]
Co bym tu nie napisał, to i tak szybciej, niż to przeczytacie, klikniecie, by zobaczyć co jest w środku. A w środku jest właśnie to, co zapowiada tytuł - dziesięć minuty "czystej" rozgrywki z Wiedźmina 2: Zabójców Królów!

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – gameplay:

433 odpowiedzi do “Wiedźmin 2: Zabójcy Królów: 10 minut gameplayu z prawie-bety [WIDEO]”

  1. Czy będzie kamera izometryczna wysoka(jakoś tak) ?

  2. Szkoda że nie ma podziękowania Elesshar-owi 🙂 bo ten gameplay najpierw był na forum. Dzięków nie ma dal tego że dali podkład. A co ciekawe turlanie nie wydaje się takie głupie. Bo jeśli chce się przeżyć, to zrobi się wszystko.

  3. czyli wiedźmak 2 będzie wymagął klawiatury 🙁 jedynka to nieliczna gra w której podczas grania ręka wypoczywała. Żadnych skojarzeń z koniueszeniem, zboczuchy ;]

  4. @Thug no trzeba przyznać dość dość odważne poglądy, ale nie ma to jak pseudo-wykonawca pseudo- muzyki 2Pac. Chociaż jakby nie było Rock i Metal to najbardziej rozbudowane i najbardziej wymagające pod względem umiejętności gatunki współczesnej muzyki.

  5. @Heme- to o czym ty mówisz to raczej wynik działania klimatu tej sagi niż ogólny wygląd, fakt miasta wręcz ociekały brudem i były szarawe, ale nie przypominam sobie takich jednokolorowych opisów a propo np. elfich ruin w „krew elfów” czy Brokilonu. Przypomnij sobie opisy lasów łąk i pól w książce. A ponadto nie wiadomo czy w tej pokazanej nam wersji nałożyli już jakieś filtry które miały stonować trochę te kolory

  6. @G0TIMAN – Nieważne co kto woli ale taka muzyka moim zdaniem tu nie pasuje. Mimo że bardzo lubię rap (ambitny, nie taki o laskach i kasie) to nie wyobrażam sobie żeby mi leciał w Wiedźminie. Chyba bym się wściekł. 🙂

  7. Weźcie proszę pod uwagę, że (w przeciwieństwie do pierwszej części) w „dwójce” gracz ma kontrole nad każdym ruchem Geralta. Nie chcesz się turlać? Nie musisz! cała sekwencja zależy tylko od ciebie. W takim Assassins Creedzie na przykład można było tylko kontrować i wygrywać walki bez problemu. Można też było włożyć w to nieco więcej fantazji i stosować pełen wachlarz ruchów bohatera.

  8. Ta gra jest taka miodna…….hmmm, mam nadzieje że to była wersja bez filtrów bo taka zbyt kolorowa, a muzyka bardzo fajna.

  9. @Thug Joł Joł zapodaje Wiedzmin wymiatam na dzielni…. nooo rap nie pasuje ;p

  10. Kiedy w końcu usunął ten pieprzony kucyk?? 😀

  11. Mi się chyba wydaje, ale finisher z podcinaniem ścięgien i atakowaniem karku był już w Assassin’s Creed II. A muzyka bardzo mi się podoba. Mogliby jak w poprzedniej części nawiązać współprace z Vaderem lub Rootwater.

  12. Ta jest na pewno miodna, ale się dopiero zobaczy. Szkoda że nie będzie pod dx11( nie zabijcie mnie) bo mając radeona nie będę mógł się w pełni cieszyć fizyką gry bo zapewne jest ona robiona pod geforce-y, a gdyby była pod dx 11 to wszystko by załatwiło compute shrader. Nie ma się co oszukiwać ludzie, do tej gry będzie potrzeba mocnego sprzętu

  13. @G0TIMAN ale jakby nie patrzeć to taki glam metal bardzo dobrze pasuje do walki.

  14. Za dużo tego turlania się w trakcie walki. Poza tym dostrzegłem pewne błędy, typu wbijania miecza w stalowy hełm (no bo jak to?). Za to muzyka przypomina mi trochę tę z Gothica I. 😀 Ech, Górnicza Dolina!

  15. takie trochę statyczne te miasto, mieszkańcy stoją jak posągi, tylko Geralt się porusza, powinni być chyba jacyś przechodni, ale może to dlatego że to beta albo tak zmontowany filmik, ogólnie otoczenie wygląda rewelacyjnie

  16. Wszyscy (no może prawie wszyscy) się czepiacie twórców, że dorobili mu pieprzony kucyk, ale oni wzorowali się tylko na pierwowzorze z książki, gdzie Sapkowski napisał, że Geralt swoje włosy spinał opaską. Mi też się nie podoba ten kucyk, ale trudno.

  17. Mimo iż lubię taką muzykę to mam nadzieje, że przy grze w Wiedźmaka gitarki będą troche bardziej stonowane. I troche te siłowanie na ręke tak bez emocji wyszło. A grafa miodna 🙂

  18. Najbardziej niepokoją mnie lokacje, które mogłyby, ze względu na swą tunelowość, posłużyć jako trasa w nail’d, czy innym racerze… Walka wygląda dość chaotycznie, w dodatku Geralt na gameplayu turla się dookoła jak po**any, system rzucania znaków też jakiś dziwny mi się wydaje, nieintuicyjny. Przeciwnicy jak z jakiegoś slashera, szczególnie ten „pająk” pod koniec czwartej minuty. Co do mi minigierek, to siłowanie na rękę wygląda jakby Geralt wygrał z tym krasnoludem tylko dlatego, że ma cięższą rękę i…

  19. Wnerwia mnie to turlanie Wieśka. Przetoczył się 52 razy na tym filmiku i zastanawia mnie czy tak właśnie ma wyglądać walka. Czy ma ona polegać na turlaniu się,dźganiu, rzucaniu znaku i od turlaniu się od oponentów. Bo jak tak to jestem srodze zawiedziony.

  20. Prawda, mamy do czynienia z Pre-betą, więc grafika oraz podkład muzyczny nie został jeszcze do końca ustalony. W finalnej wersji na pewno nałożą niezbędne filtry, które upięk… wróć upaskudzą ( 😉 ) naszego Wieśka. Być może chłopaki z CD RED przygotowują dwie wersje graficzne: amerykańską i europejską? Zajście to miało miejsce w produkcji Gothic’a IV. Wiem, że nieco ponaciągałem, ale co tam… 😛

  21. go przeważył. Bójki wcale lepiej nie wyglądają. Najlepiej chyba wypadła grafika, która jest naprawdę piękna. I muzyka, dopóki nie zacznie walczyć. Mam złe przeczucia co do tej gry, szczególnie, że gra ma niedługo wyjść a tu nawet bety nie mają (ocb?).

  22. Fajnie, automatyczny filtr treści xD

  23. Kolorystyka jest realistyczna a nie cukierkowa. Muzyka, nawet jeśli nie oficjalna, podoba mi się poza tą tawernową. Jest trochę denerwująca. Jeszcze jedno słowo do grafiki, jest ona bardziej szczegółowa i mniej surowa w porównaniu do jedynki.

  24. A właśnie co to są te napisy tak mnie więcej w 6 minucie tak gdzie piszę pre beta ?

  25. kiedy ta premiera bo zapomniałem?

  26. Narzekam, narzekam a i tak pewnie kupię (o ile na konsole wyjdzie). Premiera 16 maja.

  27. Wiedziałem że ludzie przyczepią się do tego turlania, a może ktoś by wpadł na to, że to styl gry tej osoby, która wtedy siedziała przed PC? Przecież równie dobrze mógł biegać, parować ciosy czy po prostu przeć do przodu. Prawda, mała przesada z tym turlaniem, ale to nie oznacza, że na tym polega gra.

  28. Vetos, to pewnie jakieś logi z gry, typu: „Geralt zadaje 22 obrażenia Rycerz” albo „Geralt otrzymuje 20 PD”.

  29. Mam nadzieję,że w pełnej wersji miasta będą bardziej tętniły życiem a walka tylko wygląda na chaotyczną kiedy patrzy się na nią z boku.Po za tym przydało by się więcej krwi przy walkach(cała zalana krwią podłoga po walce w jedynce też na swój sposób dodawała klimatu)-nie,że jest to dla mnie konieczny element każdej gry ale w 'brudnym’ świecie Wiedźmina bardzo dobrze komponuje się z całością.Grafika zwyczajowo cudna.

  30. Po tym filmie coś czuje że będzie gorzej niż zapowiadano:(

  31. @Rainrir, pomyślałem o tym, ale skoro robią oficjalny gameplay, którego wypuszczają do sieci, to ogli się postarać.

  32. PEGI 18 a hameplay jest bajkowaty 🙂

  33. poprawka hameplay=gameplay

  34. LoL! Krasnoludzcy przodownicy pracy. Nie zdziwię się jak w grze będą do siebie mówili towarzyszu:P

  35. @Vysogota Ale to jest pre-beta, a więc najprawdopodobniej wersja z przed… paru miesięcy? Być może Redzi chcą najpierw pokazać, jak Wiedźmin wyglądał, a potem wypuszczą wersję niemal gotową do wysłania do tłoczni? A może w ten sposób chcą poznać zdanie internautów i redaktorów znanych pism co jest do zmiany oraz poprawienia, i porównać z tym co oni zrobili? Nie wiem jak to na prawdę jest, ale nie ma co spekulować, tylko czekać pod sklepem, nawet internetowym, do 18 maja 😉

  36. @WitcherPL zgadzam się z tobą, walka, a dokładnie finiszery jakieś takie, jak na razie mało przekonywujące.

  37. Finishery będę lepsze na pewno, za to battle theme…. MIODZIO!!

  38. czemu nie mam 18 lat dopiero rocznikowo… nie mogę pracować np. w CD Project Red przy „Wiedźminie” naprawdę to musi być bardzo satysfakcjonująca robora

  39. Za to muzyka przy w grze w kości nie jest karczmiarska, jest…. wieśniacka (wild wild west) :/

  40. ale dlaczego nie ma krwi przy walce i przy finisherach?!!

  41. @mystic8 – battle theme byłby naprawdę bardzo dobry gdyby wyciąć te okropne gitary elektryczne

  42. Dlaczego nie słychać odgłos gry? Bo dźwięk został wycięty i nałożyli inny -.-

  43. @Thug to mam dla ciebie radę. Wycisz muzykę w filmiku i zapuść sobie jakiegoś ” joł joła”, będziesz usatysfakcjonowany po uszy.

  44. A powiedzcie mi czy ta premiera 18 maja dotyczy tylko PC-tów? Czy równocześnie planowana jest edycja na xbox 360? (bo tylko ta wersja tak naprawdę mnie interesuje)

  45. @shmehrOficjalnie konsolowej wersji jeszcze nie ma. I informacje o niej pojawią się dopiero PO premierze na PC. Miłego czekania 😀 Nam wszystkim… choć mi tylko do 17.

  46. A ja mam nadzieję że wyjdzie na konsole najpóźniej we Wrześni bo muszę pograć na ps3 ;p

  47. @maciekX360 – i do czego to? żałosna odpowieź. już pisałem wcześniej, że mimo, że kocham rap to bym się wściekł jakby mi leciał w grze typu Wiedźmin. Chcę tu po prostu normalną muzykę, która pasuje do reszty a nie gitary elektryczne, które są wynalazkiem XXw. i ni jak tu nie pasują. Zrozum, że nie wszyskim pasuje za przeproszeniem darcie ryja i hałas bo tym dla mnie są gatunki okołometalowe.

  48. podobno maja nałozyc jakies filtry zeby gra wygladalo mniej cukierkowo.o ile juz te filtrt nie został nałozony. jezeli to juz prawie finalana wersja to nie przekonuje mnie by to kupic.walki w karczmie wygladaja tak sobie,silowanie na piesci tak sobie,sama walka troche drewniana

  49. Muzyka na początku naprzykład jest bardzo fajna i nie chcę zamiast niej żadnego rapu jakby co.

  50. Spodobał mi się ten 'słitaśnie’ latający kucyk Wieśka 😉 Ale tak poważnie to ładniejszy (dużo) jest interfejs. Już nie zajmuje tyle miejsca i jest bardziej biało-czarny więc bardziej pasuje do gry 😛

Dodaj komentarz