Wiedźmin 2: Zabójcy Królów: 10 minut gameplayu z prawie-bety [WIDEO]
![Wiedźmin 2: Zabójcy Królów: 10 minut gameplayu z prawie-bety [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/c89556cc-65d7-41a5-b668-aaa30d90c4f3.jpeg)
Co bym tu nie napisał, to i tak szybciej, niż to przeczytacie, klikniecie, by zobaczyć co jest w środku. A w środku jest właśnie to, co zapowiada tytuł - dziesięć minuty "czystej" rozgrywki z Wiedźmina 2: Zabójców Królów!
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – gameplay:
Czytaj dalej
-
Erpeg byłych twórców Mass Effecta inspiruje się przygodami Sheparda,...
-
Silent Hill 2 w październikowym PS Plusie! Sony ujawniło zawartość...
-
GOG.com przyznaje, że utrzymywanie Preservation Programu nie jest łatwe. „To znacznie...
-
Podsumowanie wielkiego turnieju na 30-lecie marki Heroes of Might and...
433 odpowiedzi do “Wiedźmin 2: Zabójcy Królów: 10 minut gameplayu z prawie-bety [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Piękna muzyka, zapierająca dech w piersiach grafika, świetne lokacje, emocjonująca i dynamiczna walka, choć może ilość przewrotów to lekka przesada. To będzie wielki hit, cieszę się że zamówiłem edycje kolekjonerską, nie moge doczekać się maja i mam nadzieje że muzyka z gameplay’a znajdzie się na płycie z EK. Och, Maju, kiedy przyjdziesz?!
Z taką muzyką (mam na myśli tą podczas bitwy), to do Devil May Cry, a nie Wieśka.
Wydając ten filmik CD projekt chyba nie wziął pod uwagę że IQ potencjalnych odbiorców jest niższe niż zakładali a całościowo układa się w krzywą dzwonową gdzie osoby które doszły do najlogiczniejszych wniosków stanowią końcowy prawy kraniec wspomnianej krzywej.
@aleksdraven oj żebyś się psychicznie przez to nie załamał.
@Qstka|Miałem identyczne odczucie, mam nadzieję, że to nie jest muza z gry a tylko jakiś odrębny podkład.|Chociaż ta muza podczas eksploracji świata jest wg. mnie idealna.
Wiedźmin 2 wygląda fajnie, ale Skyrim fajniej ;p
Krzysio188 Pasek życie zostało powiększone na potrzeby gameplya |A stuczna inteligencja ozstanie na pewno polepszona, zreszta jak już pisali w cda będą rożne poziomy trudności a na najłatwiejszym będzie można grać z zamkniętymi oczyma
@Willl- spokojnie nie bój żaby wszystko ze mną ok;) tylko przygotowuje się do kolokvium
@Hubmaz – Mi to właściwie obojętne, czy będzie łatwa, czy trudna, najlepiej, żeby była umiarkowana. Dla mnie liczy się przede wszystkim dobra ciekawa inteligentna fabuła i klimat.
Czemu wy narzekacie na walkę. Może to był wiedźmin z rozwiniętymi znakami a nie walką mieczami?|A z resztą przyjrzyjcie się końcu ekranowi wyboru medytacji – widać tam że jest to wiedźmin na pierwszym poziomie doświadczenia, nierozwinięty.
Świetne. Piękna, klimatyczna muzyka, cała reszta też bardzo mi się podoba 🙂 , a do premiery już coraz bliżej 🙂 .
Mam nadieję, że znajdzie się choć jedna lokacja taka jak Odmęty z pierwszego Wiedźmina. 😉 Poza tym wszystko OK(jeśli nie zawiedzie fabuła i dialogi, które są najważniejsze w RPG).
Trochę za dużo tego turlania się, jak na mój gust. Ech, chyba system walki będzie można poprawnie ocenić jedynie testując go osobiście
Żeby zobaczyć piękno grafiki wieśka radze sciągnąc ten plik w HD|http:www.the-witcher.de/?go=dlfile&id=174|Waży 700mb ale naprawdę wierzcie mi 🙂 grafa kopie dupe. Wszystko lepiej wygląda, a to co na YT jest nie oddaje tego piękna:P
Turlanie się to tylko styl gry osoby która akurat grała. Na gametrailers jest filmik z komentarzem grającego Tomka Gopa, który gra już inaczej.
ładna wioska krasnali
Wygląda fajnie ale i tak nie kupie bo RPG nie dla mnie
A mi marzyła by się jeszcze jedna tego typu gra, ale w realiach Władcy Pierścieni…
Ja pierdziele nikt wam nie każe się turalać
Navar@ trzymam za słowo ale jeśli ie będzie znaczącej różnicy… to i tak będę zadowolony i oglądnę z 20 razy ;P
mam nadzieje bo czytałem kiedyś newsa że będzie można wgrać z jedynki save chodzi mi oto że zostanie np zbroja kruka
mają wydać dlc chyba lepiej poczekać aż wyjdzie jakaś wersja z dlc bo jeżeli mają wydać dlc to wole mieć w jednym pudle niż w dostawie elektronicznej
Może mi ktoś powiedzieć dlaczego nie widzę filmiku w newsie??|Mam już tak od kilku dni.Proszę o pomoc.
@kubis45 Może nie masz najnowszych wtyczek albo flash playera
bf3 i tak bedzie najlepszy!!!:D
tak @Rafaello nie ma to jak porównywać fps-a do rpg
Może to tylko moje zdanie, ale walka wydaje mi się tu strasznie toporna.
Na podstawie napisanych komentarzy do tego newsa można by było napisać nie jedną prace magisterską z psychoanalizy, marketingu i socjologii. Nawet Freud nie przewidział takich zachowań u ludzi, bylibyście idealną grupą badawczą.
Walka przypomina Batman Arkham Asylum i nie wygląda rewelacyjnie :/ , jak na grę sprzed alfy, to wygląda po prostu miodnie, ale właśnie ta walka najbardziej mnie w tej prezentacji uwierała.
napewno bedzie latwiejszy od 1 ale pewnie na najwyzszym poziomie nie
Mnie martwi przechadzka po mieście, ponieważ osoby z otoczenia stoją jak kukły to samo jak jest walka na pięści też Ci co oglądają stoją jak kukły…
uuuuuu tak sobie ; /
aleksdraven wyzluzuj trochę, bo co 5 komentarzy widze Twoją wypowiedź w stylu „Och jacy Wy jesteście przewidywalni i głupi, oceniacie trailer nie zagrawszy w grę, każdą Waszą odezwę można psychologicznie rozłożyć na części pierwsze, gardzę Wami ludzkie pomioty” 😛 Wypuścili gameplay więc to chyba oczywiste że ludzie będą go oceniać. Jednym bardziej się podoba, innym nie. Osobiście również uważam że jak walka będzie wyglądać jak na gameplayu to trochę lipnie. Więc nieco zluzuj poślady…
Kartek: jak już zrobiłeś smaka to mógłbyś poczęstować linkiem…
co prawda to jeszcze nie-beta, ale primo – walka jest bardziej dynamiczna, ale wciąż daleko do książkowych piruetów, secundo – gdzie turlające się głowy? ;] |Ta „waleczna” muzyka – pasuje tak sobie ;/|A, Znaki – Yrden fajny, w jedynce zanim Geralt postawił pułapkę, nawet bloedzeger nas dogonił… Niepokoju mnie ten jasnoniebieski znak (zamrażacz?)|I potwory jakieś dziwne… Ale się wynarzekałem 😀 |Za to animacje całkiem fajne 🙂
@Pacuszek- Z tym „gardzeniem” to naprawdę przesadziłeś. Oczywiście że ludzie będą oceniać ten gameplay i o to chodzi( twórcy pewne komentarze na pewno sobie wezmą do serca, albo i nie) tylko mi to przypomina degustacje wina przed końcem jego leżakowania.
@Wiewi0r- ten jasnoniebieski znak to może być Aard ale nie dam głowy, rozwinięty aard mógł ogłuszać przeciwników i tak to wygląda( tylko dziwne ze wszyscy są ogłuszeni a żaden nie jest powalony), trzeba sprawdzić jaki znaczek jest wyświetlany.
Graficznie już tak pięknie nie jest… Tekstury jedzenia na targowisku, jak w Gothicu II, rośliny przenikają przez Geralta. To w Two Worlds II rośliny uginały się, gdy się w nie weszło. Ale to tylko szczegóły. Świat jest ciekawie zaprojektowany, roślinnośc bujna. Poczekamy na premierę to zobaczymy czy coś się poprawiło.
aleksdraven: rewelacyjne porównanie do wina. Imho ocenianie gry po gameplayu ma taki sam sens co ocenianie książki po okładce. Co do znaków: fakt, sprawiają wrażenie trochę „przefajnowanych”.
@sebogothic, to jest prawie-beta…
demko by dali a nie gemeplay pre coś tam
ten niebieski znak to na 100% Aard, mogliby go ciut poprawić bo żeczywiscie wygląda, jak to określił @Wiewi0r, wygląda jak zamrażacz( jak dla mnie nawet jak promień stazy z dead space) a Yrden choć wygląda na efektywniejszy to jednak książkowo geralt powinien go narysować pod sobą wiec trochę łamią twórcy jego definicje
@veniv czy ty w ogóle wiesz co termin „beta” oznacza? Jak mają wydać demo gry która nawet nie przeszła beta testów? To jest tak jakbyś miał dostać kawałek niedojrzałego pomidora. Zjadłbyś go czy poczekałbyś aż dadzą ci dojrzały?
@veniv: demko na prawie 3 miesiące przed premierą? Litości, plisss…P.S. A znak Heliotropu się pojawi? Bo ponoć wszystkich znaków ma być 6 ale mogę się mylić…
@Arthur030393: Eeej chyba chodzi ci o walkę w Gothicu 3. A w Gothic i Gothic II walka była naprawdę fajna. Jednak taki system walki we Wiedźminie by się nie przyjął, bo jest za mało dynamiczny.I pamiętajcie, że to wczesna wersja beta, mam nadzieję, że dośc dawno nagrywana i większośc błędów zostanie wyeliminowana. Mam nadzieję, że interfejs będzie ładniejszy i miasta będą bardziej zaludnione. Mi się spac zachciało jak obejrzałem tego gameplaya. Trochę taki bez składu i ładu
No zobaczymy, czy muzyka w wykonaniu metalowym sprawdzi się we Wiedźminie 2. Wszędzie jest w zasadzie taka klasyczna. Chociaż mi nie bardzo wpadła w ucho.
@Hubmaz- w interfejsie widać tylko 5 znaków i są one rozłożone dość symetrycznie co nie przemawia za kolejnym znakiem ale gdzieś czytałem ze rzeczywiście ma być 6 znak
sebogothic: Muzyka użyta w filmie na 99% nie znajdzie się w finalnej wersji!
Zapowiada się super, widzę że poprawili system walki, bo ten z Wiedżmina 1 w ogóle mi się nie podobał, wg. mnie najlepszy system walki ma Risen, bo ja nie lubię gdy walka ogranicz się do zaznaczenia przeciwnika i raz na jakiś czas klikaniu (Wiedźmin 1) ani na maszowaniu jednego przycisku (Gothic 3) – wole system gdy muszę rytmicznie przyciskać przyciski w odpowiednich momentach (Gothic 2). Po prawdzie w Risenie też można było maszować ten przycisk, ale wtedy ataki były znacznie wolniejsze.
Cóż, mi walka z jedynki się podobała. Nie była aż tak zła, a na pewno nie na tyle, by zmieniać grę w slashera. Wiem że mogę się czepiać, ale walka pokazana na gameplayu zwyczajnie mi się nie podoba. za dużo turlania (wiem, że w swojej grze nie musze się turlać, ale jeżeli to będzie jedyna forma uniku, to wielka szkoda…) i bezsensownego wymachowania mieczem. Znaki też jakieś takie… mizerne. No i poza tym interfejs jest bardzo brzydki. W pierwszej części był przepiękny, teraz – nie za bardzo… :/