Wiedźmin 2: Zabójcy Królów: 10 minut gameplayu z prawie-bety [WIDEO]
![Wiedźmin 2: Zabójcy Królów: 10 minut gameplayu z prawie-bety [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/c89556cc-65d7-41a5-b668-aaa30d90c4f3.jpeg)
Co bym tu nie napisał, to i tak szybciej, niż to przeczytacie, klikniecie, by zobaczyć co jest w środku. A w środku jest właśnie to, co zapowiada tytuł - dziesięć minuty "czystej" rozgrywki z Wiedźmina 2: Zabójców Królów!
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – gameplay:
Czytaj dalej
-
GOG.com przyznaje, że utrzymywanie Preservation Programu nie jest łatwe. „To znacznie...
-
Podsumowanie wielkiego turnieju na 30-lecie marki Heroes of Might and...
-
Chińczycy połączą extraction shootera z lovecraftowskim horrorem. Tencent zapowiedział Rules...
-
Twierdza Krzyżowiec: Edycja Ostateczna z nowymi przywódcami, misjami i ulepszeniami. FireFly...
433 odpowiedzi do “Wiedźmin 2: Zabójcy Królów: 10 minut gameplayu z prawie-bety [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ten system waliki z Wiedźmina 2 pasuje tutaj, bo ja to powiedział „sebogothic” jest dynamiczy, a taki z Gothica 1,2 wręcz przeciwnie.
@Pacuszek – ja tam wole turlanie i wymachiwanie mieczem, dzięki temu walka jest dynamiczna i czerpie się z niej pełną przyjemność, ta z Wiedźmina 1 była nudna i nie dawała tyle przyjemności.
@Pacuszek interfejs na pewno zostanie zmieniony, nie wierzę że CDPR go tak zostawi bo na razie kolorystyką kojarzy mi się z Deus Ex’em 😛 Co do systemu walki ten w jedynce był IMO najlepszym w grach RPG, jednak pokazany na gameplayu wyżej też jest ciekawy i na pewno nie wybitnie slasherowy. Co do uniku to turlanie jest trochę wkurzające. No i został jeszcze klasyczny blok klingą miecza, tylko że książkowy wiedźmin raczej unikał ciosów co idealnie zostało ukazane w jedynce. Póki co czekam z niecierpliwością!
Pacuszek: interfejs na pewno zostanie zmieniony, nie wierzę że CPDR go tak zostawi. Na razie przypomina mi kolorystyką Deus Ex’a 😛 Co do systemu walki ten zastosowany w jedynce IMO był najlepszym w grach RPG. Ten też jest ciekawe, ale te przewroty mimo wszystko trochę wkurzają. Pozostaje jeszcze klasyczny blok klingą miecza, ale książkowy wiedźmin raczej unikał ciosów, a nie parował co idealnie było ukazane w pierwszej części gry. Mimo wszystko nic nie jest mnie w stanie zniechęcić do tej gry. CZEKAM!
sorry za dwa komentarze ale miałem problemy z serwerem
Faktycznie turlania za dużo. Myślałem bardziej o jakiś zgrabnych piruetach, przeskokach itd… A międzymordzie cieniutkie. Zbyt surowe, ponadto wyprane z klimatu. Ale cała reszta jak najbardziej na plus 😀
Jest dobrze…dopiero ten trailer przekonał największego sceptyka ;P
lucaxl: i podzielił graczy na tych nie mogących się doczekać premiery jak i na tych rozczarowanych bo „woda w bagienku brzydka, ludzie to kukły, wodospad nie wygląda jak wodospad, nie ma hektolitrów krwi a Geralt wciąż ma ten okropny kucyk grrrghhh! No i nic nie zmnienia faktu że to gra sprzed kilku miesięcy oneone11!!”
To nie „Zabójcy Królów” tylko „Assassins of Kings”. I ja się pytam – Dlaczego??? |Pacuszek|Popieram Twoje zdanie na temat walki ale to dopiero „pre-beta”. Poczekamy, zobaczymy 🙂
Powiem tylko że chce mieć fabułe która przyciągnie mnie do monitora, jak niegdyś wiedźmin 1 Iii co by tam dodać chmm żeby się dobrze sprzedała i wyszła kolejna za**bista część ;D
Mówcie co chcecie…są plusy, są minusy (chociaż zdecydowana przewaga tego pierwszego ;D), ale ja i tak juz nie mogę się doczekać nowego Wieśka…;)
świetnie się zapowiada
-płynnośc,-dziwna woda (;P),-doczytywanie tekstur, ale to i tak pre-beta 😀 Więc będzię się działo 🙂
Fajnie się zapowiada kilka rzeczy jest lepszych niż na prezentacji na gamespoot np teraz woda nie jest tak strasznie niebieska – wygląda bardziej naturalnie, a kucyk nie wywija się na wszystkie strony. Nie wiem dlaczego wiele osób narzeka na elem które są dobre np interfejs lub wybór znaków-broni. Musze jednak przyznać że niepokoi mnie kilka rzeczy tj przeciwnicy za mało atakują a w dodatku wcale się nie bronią!? a znaki choć fajne są troche za bardzo efektowne, nie widać słowiańskiego stylu jak obiecywano
poza tym wszystko jest OK czekam z niecierpliwością a ewentualne poprawki zostawmy twórcom do których mam pełne zaufanie i liczę że się nie zawiodę. A sami twórcy wiedzą co dobre dla ich gry i nie zmieniają zdania pod wpływem czyiś uwag jak w sytuacji z kucykiem. licze że SKYRIM nie przyćmi sukcesu wiedźmina a sam cd project stanie na wysokości zadania i co najważniejsze dotrzyma obietnic postawionych w związku z grą. licze na to że sie nie zawiode. a dla porównania poprzedni gameplay http:www.youtube.com/watch?v=q9HGPkiEZic&feature=player_embedded
Niecierpliwie czekam na tę grę i ogólnie to co pokazano do tej pory spodobało mi się, ale:|- Nadal mam wrażenie, że mimo zapowiedzi o dużych obszarach Geralt ciągle idzie jakąś mapę-korytarzem.|- Tak jak ktoś wcześniej napisał w walce za dużo jest turlania się i skoków, a za mało walki na nogach. Same ciosy mimo bardzo ciekawych animacji wydają się pozbawione siły. Nie czuć, że koleś na ekranie właśnie dostał z wymachu mieczem w brzuch. Przydałby się tutaj jakiś efekt graficzny czy CDN.
CD|…czy odpadające elementy pancerza bądź fruwające kończyny.|- Nie za bardzo przypadły mi też do gustu nowe animacje znaków. Moim zdaniem nie powinny być aż tak rozdmuchane. Wiedźmini to nie są czarodzieje z Dragon Age’a.|- Przeszkadza mi także małe zaludnienie lokacji. Wszystko jest jakieś takie nieruchome. Brakuje neutralnych zwierząt, przechodniów na ulicach, ale to akurat mogą jeszcze zmienić.|- Ogólnie jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że wszystko co się da poprawią przed premierą (np interfejs).
„Matias Foster wyrabia 180% normy”. Nie ma co, plakaty są niezłe 😀
Ja powiem tak scena z 5:31 prosi się o krew na ekranie ale to zapewne dodadzą. |Interfejs przypomina już konsolowy co zapewne ma wspomóc przy późniejszym porcie to mi nie przeszkadza,|Co do walki w kilku miejscach prosiło się o uderzenie mieczem w „stylu grupowym” tego nie pokazali – nie chcieli, albo zwyczajnie nie ma cisów pozwalających razić kilku przeciwników, wolałbym ten 1 wariant|Z mojej strony to tyle
@Jesion- styl grupowy jako tako się nie pojawi ale ma być wykrywanie kolizji wiec jak porządnie zamachniesz mieczem to możesz podciąć wszystkich w zasięgu twego miecza.
A co do krwi jak jej nie dodadzą to [beeep] jasiu będzie i oni dobrze o tym wiedzą
@ Hubmaz – proszę bardzo:|Część 1: http:www.gametrailers.com/video/questing-developer-the-witcher/710869|Część 2: http:www.gametrailers.com/video/questing-developer-the-witcher/710867|Cześć 3: http:www.gametrailers.com/video/questing-developer-the-witcher/710865
@Shadow16 | Właśnie za takie rzeczy kocham sagę (i gry) o Wiedźminie – nawiązania do historii, mitologii, tradycji, kultury a wszystko to podane tak, że nie sposób się nie uśmiechnąć. Przodownicy pracy to coś co dostrzegą wszyscy w krajach postkomunistycznych i na pewno wielu się to spodoba. Kolejna sprawa to dojrzałość – gra jest od 18 lat, a w przeciwieństwie do Bioware Redzi nie muszą aż tak brać pod uwagę Amerykańskiego purytanizmu. Dzięki temu nie ma tej sztuczności. Świat gry jest urealniony, bardziej
jak ten system będzie działał należycie będzie dobrze, |co do „zamachniesz” rozumiem chodzi o animację ataku po naciśnięciu klawisza (LPM czy co też tam innego)? |Bo na wykonywania cięć samemu za pomocą myszki / klawiatury zapewne nie ma, albo o tym nie słyszałem.
… pasuje do tego co wiemy o średniowieczu. Tam gołe cycki w lochach nikogo nie dziwiły, co najwyżej to, że oskarżona nie miała wyrwanych paznokci. Jeszcze bardziej cieszy fakt, że fabuła wbrew panującym trendom nie zostanie sztucznie spłycona (a przynajmniej tak wynika z zapowiedzi). Życzę grze powodzenia z całego serca, choć nie do końca bezinteresownie, bo zamówiłem preorder na premium.
* tam bez tego „na” w ostatnim zdaniu
No, mam nadzieję, że twórcy czytają te komentarze i jeszcze kilka elementów uda im się zmienić. Chociaż lokacje wyglądają wspaniale. Budowle są potężne, las piękny. I w końcu realnie wyglądające drzewa!!! W żadnej grze nie widziałem takich drzew. A interfejs myślę, że zostanie zmieniony. To kosmetyczne zmiany i dopiero pod koniec go zmienią.|Te zielone tereny bardzo mi przypominają Gothica II. Wiem inna grafika, ale kolorystycznie jest bardzo podobne. Niemal taka sama zieleń, w oddali trochę jasny błękit…
A włosy Geralta przypominają rtęć… Takie błyszczące niby się ruszają, ale ten kucyk wygląda jak jeden wielki strąk. Jakby był związany jeszcze na dole…|Ja jednak czekam na gameplay z później wersji beta.
System walki jest trochę nieprzemyślany – za dużo w tym zręcznościówki. Widać, że poszli krok dalej od twórców Arcanii (zwana często Gothic’iem IV), co nie wychodzi na plus. Poza tym wybór znaków aard podczas walki jest trochę dziwny. Taki nietypowy i ułatwiający życie że tak to ujmę. Jedyne, co podoba mi się w walce to backstabowanie przeciwnika. Reszta nie jest najwyższych lotów.
ten interfejs to może zostać taki jaki jest, podobny do tego z ME 2 ale jak go przyozdobią to też będzie dobrze, ważne żeby był praktyczny co bardzo cenie
@Kartek: dzięki wielkie!
Imo walka w „jedynce” była trochę lepsza – tutaj brak kontaktu z grupą, koncentracja na jednym przeciwniku w danym momencie. Przejścia pomiędzy ciosami mało płynne. Mam nadzieję, że turlanie się nie będzie jedyną formą uniku. Interfejs trochę surowy. Siłowanie na rękę póki co wypada mizernie. Mimo wszystko zapowiada się jednak kawał dobrego RPG-a, a że premiera w maju, to CDP na pewno z zadania się wywiąże 🙂
@tirtel Wiadomo, wiedźmin w walce wyciągał książeczkę i szukał formuły zaklęcia. Jak można to tak uprościć? system walki. W gothicopodobnych nie ma znaczenia rodzaj ataku, trzeba tylko klikać. Natomiast tutaj mamy szybkie i silne ataki które trzeba dobierać do przeciwnika, bo albo nam ucieknie, albo będziemy go głaskać. Ciężkozbrojnych należy wcześniej rozbroić itd. Wcale nie uważam tego za uproszenie. Szczególnie w stosunku do poprzedniej części, gdzie trzeba było tylko rytmicznie klikać (ale był dobry).
Hhmmm… Nie lubię pisać o plusach (wolę krytykować), dlatego od razu zabiorę się za to co lubię najbardziej. Po pierwsze co rzuca się w oczy podczas walki to ustawiczne i monotonne „turlanie” się Wiedźmina. Walka nie wygląda jakbyśmy sterowali szermierzem nad szermierzami, a jakimś pseudo cyrkowcem/gimnastykiem uczącym się jak na lekcji W-F przewrotów przez bark. Po drugie spowolnione momenty wykańczania wrogów kojarzą mi się raczej z Assassin’ s Creed lub podobną grą akcji. Można to uznać za plusik.
Ponieważ urozmaica rozgrywkę. Po trzecie jak wiadomo Wiedźmin w swoim arsenale czarów nie posiadał wymagający, skomplikowanych i supermocnych czarów. Były to proste znaki wymagające złożenia palców i trochę silnej woli, a te wyglądają jak sławne fireballe lub błyskawice(brakuje tylko, żeby zaczął rzucać błyskawice Alzura lub gradobicie Merigold), a sam Wiedźmin miota nimi na lewo i prawo w międzyczasie przeglądając księgę zaklęć w pół-aktywnej pauzie. Wygląd tych „czarów” nie pasuje do Geralta. CDN
W całej sadze Sapkowski tylko kilkakrotnie wspomina o użyciu przez Geralta Znaku. Oczywiście są one dobrze opisane i nie wyobrażam sobie, żeby mogło ich zabraknąć, ale nie w takim zagęszczeniu. Tym bardziej, że były to głównie znaki podpalające i ogłuszające, a Wiedźmin najzwyczajniej w świecie po prostu nie umiał i wykorzystać inaczej, np atakując nimi kilka różnych jednostek, zastawiać za ich pomocą pułapki, itd. Nie podoba mi się także interfejs. Jest zbyt prosty i nijaki. Po prostu bezpłciowy. CDN
Patrząc na interfejs w jedynce widziałeś nie tylko, że masz do czynienia z grą RPG i nie tylko czułeś klimat rolplejów, ale także wyczuwałeś tę niepowtarzalną atmosferę Wiedźmina. Drgający medalion, nastrojowy koloryt, klimatyczne „znaczki” Znaków, ikony bohatera, ekwipunku, dziennika, itd. były po prostu kolejnymi „smaczkami”, które wszyscy tak kochamy, a dodatkowo, nie przeszkadzały i doskonale ze sobą współgrały.
”Patrząc na interfejs w jedynce widziałeś nie tylko, że masz do czynienia z grą RPG i nie tylko czułeś klimat rolplejów, ale także wyczuwałeś tę niepowtarzalną atmosferę Wiedźmina. Drgający medalion, nastrojowy koloryt, klimatyczne „znaczki” Znaków, ikony bohatera, ekwipunku, dziennika, itd. były po prostu kolejnymi „smaczkami”, które wszyscy tak kochamy, a dodatkowo, nie przeszkadzały i doskonale ze sobą współgrały.” Zgadzam sie w 100% .Interfejs i jego czcionka jest ubogi i bezpłciowy,wogóle nie ma klim
…klimatu fantasy.
Powiem tak : co by nie mówić i tak duża liczba osób będzie z wielką przyjemnością pocinała w Wiedzmina więc czepianie się takich drobiazgów jak wygląd interfejsu mija się z celem 😀
narzekacie, narzekacie a i tak milion osiemset egzemplarzy rozejdzie się w pierwszy miesiąc, CDA da 10 plus znaczek jakości, a średnia na metacritic będzie 93 procent. I tyle
@aleksdraven|Oby i świetna uczta przed kompem!
Dziwi mnie podejsie niektorych osob, ktore twierdza, ze narzekajacy to debile… Coz, obejrzalem filmik i po prostu krytykuje to, co mi sie nie spodobalo. Jeszcze dziwniejsze jest to, ze ludzi piszacych, ze „Wiedzmin 2 bedzie super, bo pierwszy byl swietny!!!” (yyy? …aha) nikt jeszcze nie podsumowal…
Ale z was inteligenty…Po pierwsze, dźwięk został podłożony. Po drugie interfejs jest na pewno tymczasowy Po trzecie nad grą pracuje dużooo osób i mają jeszcze sporo czasu do premiery więc spokojnie….
A jednak polacy potrafią XD
Co do kwestii zamówień Wiedźmina, czy dowolnej gry, z gram.pl czy dowolnego sklepu: jaki dowód osobisty? To nie policja – składa się zamówienie podając jedynie dane adresowe do wysyłki. Tutaj nikt nikogo nie sprawdza czy ma 18 lat. To samo przy odbiorze przesyłki – co kuriera czy listonosza obchodzi co jest w środku (przecież na pudle nie jest napisane „Wiedźmin Pegi+18”. Facet przynosi opakowanie, jedynie chce podpisu i kasy. Co do filmiku – świetne efekty przebijania się promieni słońca przez korony drzew
Nie wiem… pierwszy Wiedźmin kipiał od bardzo charakterystycznego, lekko mrocznego, trochę słowiańskiego klimatu. Tego zbytnio nie czuć w nowym Wiedźminie. Przypuszczam, że mimo wszystko będzie to bardzo dobra gra, jednak odrobinę odmienna jeśli chodzi o nastrój. No ale zobaczymy jak będzie się prezentować na żywo.
Walka i mnie się nie podobała. Już bardziej przypadło mi do gustu, to co zaprezentowało demko „DA 2”. Muzyka – bardzo lubię ciężkie brzmienia jednak w przypadku tego filmiku owe riffy są podkładem jedynie na potrzeby powyższego wiedo. W samej grze raczej będzie inna ścieżka dźwiękowa.|Jak na wersję „przed betową” oprawa graficzna jest niesamowita 🙂
Alle ten kucyk to merda mu, jak nie powiem co. Całkiem przyjemne lokacje, szczególnie tereny leśne mnie się podobają. Czy to Chrome Engine 4?
@KulawyFranek O MÓJ BOŻE! Witki opadają…