27.12.2010
Często komentowane 73 Komentarze

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Animationen nicht final, czyli nowy, niemiecki gameplay [WIDEO]

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Animationen nicht final, czyli nowy, niemiecki gameplay [WIDEO]
Niemiecki serwis PC Games opublikował fragment rozgrywki z gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, umieszczony w karczmie, w miasteczku Vergen. Tutaj Geralt gra w kości, a my piszemy, jak to działa oraz co jeszcze w rzeczonej karczmie można zrobić (i kogo spotkać).

Scenę w karczmie szczegółowo opisujemy w aktualnym numerze CD-Action, w wielkim tekście o grze Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Można tam przeczytać m.in. ,

Zanim Geralt opuścił Vergen, zahaczył o karczmę, w której zobaczyłem nową minigrę – siłowanie się na rękę – i nie zobaczyłem jednej starej przypadłości: ekranu ładowania. Wiedźmin 2 doczytuje dane na bieżąco i najgorsze, co może spotkać gracza z tego tytułu, to drobne „chrupnięcia”. Przejście z miasteczka do wnętrza karczmy było jednak płynne i naturalne. W środku natomiast wiedźmin znalazł starych znajomych (Jaskra, Yarpena Zigrina i Zoltana Chivaya), tablicę ogłoszeń ze zleceniami pozwalającymi zarobić trochę grosza oraz okazje, by go roztrwonić. Geralt zaczął od gry w kości, która tym razem zrealizowana została z użyciem systemu fizyki Havok. Jakie ma to konsekwencje? Kostki turlają się bardzo wiarygodnie, można próbować upuszczać je pożądanymi oczkami do góry, a także… rzucić za mocno, gubiąc je. Po chwili niepowodzeń wiedźmin przeniósł się do stolika obok, by siłować się na rękę. Ta minigierka jest już zręcznościowa – na ekranie wyświetlany jest przesuwający się pasek, w obrębie którego należy utrzymać ruchomą ikonkę. W miarę utraty przez Geralta sił pasek kurczy się, ikonka zaś zaczyna drgać, wymagając większego skupienia i precyzji. Podobnie jak w „jedynce”, z barowymi minigrami (jest też walka na pięści) związane są questy ciągnące się przez całą grę, podsuwające coraz to nowych rywali. Na niektórych trzeba będzie znaleźć odpowiedni sposób (np. niedozwolony doping w postaci eliksiru), bo samo szczęście i umiejętności nie wystarczą.

Już? Wyobraziliście to sobie? To teraz – częściowo – zobaczcie:

73 odpowiedzi do “Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Animationen nicht final, czyli nowy, niemiecki gameplay [WIDEO]”

  1. @Pershing nie pamiętam takiej sceny z jakiejkolwiek książki, możesz przypomnieć? (Sapka czytałem dość dawno, z resztą nawet jak coś takiego było, to w grze wygląda to tragicznie)

  2. Tekstury trochę słabe, oświetlenie ok, ale na postaciach wygląda kiepsko, jak i same postacie wymagają jeszcze sporo pracy. Ale już widać kroki do przodu w stosunku do pierwowzoru, teraz tylko dopieścić tytuł.

  3. Wczoraj zainstalowałem sobie jedynkę, gram…gram… a tu nagle: |http:i.imgur.com/gU3vP.jpg

  4. zrąbali te kości po całości ;/ muzyka taka nie klimatyczna i w ogóle.

  5. @TA0S LOL?

  6. @Eglab Raczej chodzi mi o osobistości, które samotnie wybijały całe oddziały, vide Ciri.|A podobna w sumie scena była w czasie oswobodzenia Ciri przez Szczury.

  7. Chociaż można by się kłócić, że tam było kilka osób, ale co tam 😉

  8. @domcio Ale wiesz że to Alpha?

  9. @Andrzejk1k To nie fake 🙂

  10. To już jest beta, bo alpha to na początku była w tym obozie.

  11. TA0S => Ekstra!! Nie widziałem tego wcześniej! XD

  12. Do gry w kości przydałaby się wesoła muzyka taka jak w karczmach taka jaka jest w 2:10 |Do tych co nie podoba się kucyk: Wiecie jak rozpuszczone włosy potrafią utrudnic walkę? Włosy zasłaniają pole widzenia, włażą w oczy… a Geralt to nie Bayonneta, żeby włosami walczyc.

  13. Zgadzam się z wcześniejszymi wypowiedziami dotyczącymi muzyki. Mam nadzieje, że będzie weselsza jak w jedynce. To naprawdę buduje klimat. A po za tym czy tylko mnie nie podoba się pudełko z tymi kośćmi. Liczę że w grze te zestawy do grania będą mocno urozmaicone. Czepiam się, ale według mnie kości do rzucenia w II turze powinny być podświetlane jak w jedynce a nie palące. Co to w ogóle jest. Oby tylko nie z jechali mojej ulubionej minigierki.

  14. Teraz zrównaliśmy się z Niemcami pod względem dobrych erpegów, oczywiście mamy ich mniej, ale też dwie znaczące serie. Niemcy mają Gothica i Drakensaga (chyba, że jeszcze jakieś dobre erpegi mają o których nie słyszałem, albo nie wiem, że są niemieckie). A Polacy mają Two Worlds i Wiedźmina.

  15. Zrównaliśmy, a nawet ich przebiliśmy. Two Worlds jest lepszy od Drakensanga, a Wiedźmin na równi z Gothickiem. Tylko jeszcze nam trochę brakuje do Biowaru. Ale oni już nie robią najlepszych rpg’ów (DA2 już nie będzie tak dobry jak Początek, a od Wiedźmina dużo słabszy).

  16. No BioWare chce upodobnić serię Dragon Age do Mass Effect. Do wyboru dwie postacie: wersja męska i żeńska, dialogi będą podobne itp.itd. To już nie będzie duchowy spadkobierca Baldurs Gate. Nie podoba mi się też nowy styl graficzny. Chociaż jeśli wymagania na GOL-u się sprawdzą to może nawet mi wejdzie xD|A co do walki na RPG Niemcy-Polska to jeśli wszystko dobrze pójdzie i Wiedźmin 2 nie będzie miał zbyt upierdliwych bugów to jeśli chodzi o rozmach to Polacy będą górą, bo Gothiki takiego rozmachu nie mają.

  17. Aaa.. zapomniałem jeszcze o serii Risen, chociaż można zaliczyć do Gothiców, bo Gothiki, które powstały poza studiem Piranha Bytes są godnymi rywalami tylko dla Two Worlds 1 (oczywiście mowa o polskich erpegach).

  18. Dragon Age nigdy duchowym spadkobiercą BG nie był i nie będzie, to bzdurny reklamowy slogan mający przyciągnąć graczy starszej ligi, tak dla ścisłości. Oczywiście nie uwłaczam grze, bo jest bardzo dobra. Co do wiedźmina to zmieniłbym muzykę przy grze w kości, ahhh jak ja lubię ten klimat baru, ale to chyba przez ostatnie wyjścia… nieważne

  19. Mnie Dragon Age bardzo do siebie zraził jeszcze zanim zagrałem (co swoją drogą też mi się nie podobało). Mianowicie gdzieś tak tydzień po premierze widziałem reklamy Dragon Age z hasłem „kultowe RPG”. Ale o co chodzi? Jak gra która ma tydzień już może być legendarna? Nie ładnie sobie tak tytuły samemu nadawać. :/ Ale żeby nie było, że nic o Wiedźminie także jeszcze raz. Matko, jaką ta gra ma grafikę! A ten styl. Chcę to już!

  20. Fajne, zresztą jak zwykle:)|Ale, jak to mówią „wyjdzie w praniu”.

  21. Karczma fajnie wygląda i trochę mi przypomina karczmy z jedynki .|Teraz tylko czekać na następne filmiki z gry .

  22. thewitcherfan 7 stycznia 2011 o 08:27

    rafal123c Na równi z Gothikiem??????!! Wiedźmin jest dużo ponad nad niemieckimi erpegami. CD Projekt Red umie zbudować klimat i wszystko inne co Rpg powinno mieć a Gothik 3 nie miał klimatu tylko cukierkowatą grafikę tylko I i II miały klimat ale to były stare czasy. Mam nadzieję że Wiesiek 2 wyjdzie na konsolę i CdPR zarobi na nim dużo więcej niż na jedynce.

  23. Kupiłbym go jakby pojawił się na Xbox360 🙁

Dodaj komentarz