Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Nowy gameplay! [WIDEO]
Dziś w nocy czasu polskiego serwis GameSpot opublikowął wideo-wywiad z Tomaszem Gopem, producentem Wiedźmina 2: Zabójcy Królów. W jego trakcie pokazano nowe fragmenty gameplayu, przedstawiające jedną z misji pobocznych, które znajdą się w grze.
Nowy gameplay z Wiedźmina 2: Zabójcy Królów:
Czytaj dalej
-
GTA 6 opóźnione. Rockstar przesunął datę premiery na końcówkę przyszłego...
-
Jurassic World Evolution 3 z zapowiedzią aktualizacji 1.1. Nowe dinozaury,...
-
Epic Games Store rozdaje 2 gry za darmo! Odbierz uroczy...
-
Dziennikarze dotarli do scenariusza i ilustracji anulowanego sequela Dante’s Inferno. Gra...
108 odpowiedzi do “Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Nowy gameplay! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Błędy są lecz jest jedno „ale”. To jest wersja pre-beta, z października-listopada, a nie stan obecny gry. 🙂 Nie mam pojęcia co chcieli CDPR chciał zyskać wypuszczając gameplay pochodzący sprzed około 4 miesięcy- jak dla mnie to nie zyskali nic, a mogą na tym konkretnie stracić. Niezdecydowani pre-ordera nie złożą, zaś ci, którzy już zamówili teraz zastanawiają się grubo czy nie anulować zamówienia. No chyba, że jest to kolejna dziwna kampania reklamowa w stylu gog.com. Ale gra i tak będzie rządzić! 😛
No fajnie się zapowiada dobrze ze juz ją zamówiłem. Bedzie co robić. WIEDŻMIN RZĄDZI!!!
Jedyna, co mi się nie podoba to system walki. Reszta wygląda fenomenalnie.
http:www.gamespot.com/shows/today-on-the-spot/
Bezsens ten gameplay – po co dają coś tak starego ? Zachęcic do kupna ?
DoMiNo, nie ma to jak oceniać grę po jednym filmiku, co?
Zapowiada się fenomenalnie ciekawe czy takie bd naprawde
Dużo błędów, które mam nadzieję teraz już są częścią historii…
Kita z tyłu głowy dynda mu jakby siedział w tunelu aerodynamicznym. Specjalnie dla niej powinni zaimplementować Physyx (jeśli tego nie zrobili) by gracze wymagający najlepszej jakości doznań wizualnych mieli co podziwiać 🙂
Myślałem, że walka będzie bardziej dynamiczna, jak w Assassin’s Creed. Tutaj wygląda ona trochę sztucznie.
Rebel1on walka przypomina Fable?? no coś ty,dobrze by było jakby przypominała,a to wygląda jak z Lord of the Rings Conquest.
Genialny 😉
świetnie się zapowiada dobra ide grać w jedynka skoro mają być zapisy z jedynki użyte jak to kiedyś było wspomniane
Świetne.
Mnie odpycha ta grafika, niby ładna ale jakoś za kolorowo 🙁
Oj tam, nic nie jest zbyt kolorowe. Świat Wiedźmina nie był mroczny, był po prostu rzeczywisty. W przeciwieństwie do bajkowego fantasy.
Morze bugów 🙂
Coś pięknego , tym bardziej że nie ma tu techniki z AC , czyli przeciwnicy czekają na swoja kolejkę żęby zaatakować
Coś nie tak z tym filmem nie mogę odpali:( łłłłłłeeee daj ktoś linka na jakąś inszą stronkę
Ojojoj, troszkę sporo bugów.
brzydka woda jest 🙁 |w jedynce była świetna a ta jest jeszcze brzydka
Szczerze to nie grałem w Wiedźmina, ale wygląda nieźle. Zobaczymy jak to poszło.
ja już czekam z niecierpliwością na Wiedźmina 2 Zabójcy Królów ;p
Jeśli o mnie chodzi to, trochę się zaniepokoiłem. Wiedźmini owszem, wykorzystywali magiczne znaki, ale wyobrażałem je sobie trochę…inaczej. Na pewno nie tak spektakularnie. Czy jeszcze komuś się wydaje, że te wszystkie rozbłyski, magiczne wyładowania itd. są trochę nie na miejscu?. Nie chodzi mi o ich stronę graficzną (bo wyglądają świetnie), ale raczej o ich „intensywność”.
Zrozumcie nieznający angielskiego że to jest gameplay ze starej wersji beta.
widac ze gra jest w frazie alpha
Netratu mino ze to beta bardziej wyglada na alphe
Dexter666 mozliwe ze byl to latwy poziom trudnosci i dlatego byla ta intensywnosc. Pewnie na najtrudniejszym nie bedzie az takiej intesywnosci znakow 😉
Co jest z tym filmikiem? Nie mogę tego oglądnąć…
Lepsza jakość tutaj http:www.youtube.com/watch?v=AXfsvKGIFDI Od 6 minuty.
tylko u mnie filmik jest jakby przesunięty w górę i w lewo? a na pełnym ekranie tylko mały prostokąt w górnym lewym rogu?
deoomen tez tak mam ale jak tylko włączam filmik to wszystko jest w porządku 😉
@jokerq Proponuje powiększyć okno 😛
Cóż, czekamy na premierę, raczej nie będzie to słaba gra, ale czy zajmie 1 miejsce w 2011 roku (Mass effect 3?) to się okaże.Jedyne co mnie niepokoi to to co powiedział prezenter, że w Wiedźminie 2 trzeba będzie dużo blokować, a przecież wiedźmin (człowiek poddany mutacji zwiększającej zręczność, percepcje, refleks, oraz pijący eliksiry dodatkowo go usprawniające) polegał raczej na unikach, precyzji i szybkości ataku niż na „braniu się z kilkoma bysiorami za mordy” i zabawą z blokiem.
Maryjan89 Mass Effect zawsze bardziej przypominal Fpsa niz Rpga wiec raczej bym sie o ME3 nie przejmowal. Bardziej boje sie ze Skyrim moze byc lepszy od Wieska ale to sie okaze 😉
po 1. JASNA [beeep]!! cóż za widoki, takiego lasu to nawet w realu nie widziałem 😉 😀 |po 2. dla tych co niedowidzą albo nie znają angielskiego: to wersja pre beta czyli w sumie alpha więc nie dziwić się, że brzydka woda, krzywe drzewo czy niekształtny nos gnoma.|po 3. co do magii faktycznie moim zdaniem przekolorowano. Aard powinien być delikatny a nie wielka błękitna fala, Igni wybucha niczym bomba atomowa, Quen no sorry ale moim zdaniem przegiencie. Będzie zadawał obrażenie jeszcze typu chain reaction? …
i w dodatku to fakt bardziej lubil uniki ale koniec koncow tez blokowal, I to tez nie malo razy 😉
Wygląd Quena jeszcze jest OK, niebieska poświata wokół Geralta, ale z tymi oddawanymi obrażeniami z dodatkową reakcją łańcuchową to za duży over power moim zdaniem. Za to bomby są świetne! System walki też lepszy, i nawet moim zdaniem system LPM-PPM wcale w tym wypadki hack’n’slashowym nie będzie. |No cóż, czekamy do 17 maja ;)PS: nie wiedziałem, że „pośladki” też cenzurujecie 🙁
jeszcze dopiszę, że Geralt książkowy raczej wykonywał paradę niż blok.
w sumie masz racje 😉 czas wrocic do ksiazki bo coraz gorzej ja pamietam 😛
Sam już nie wiem co myśleć. Prawdziwa huśtawka wrażeń. Jedna prezentacja- widzę super klimat w karczmie. Następna- imć Geralt świeci się jak lampka na choince. Raz widzę piękny Dialog między Yorvethem a kompanią Geralta, a za chwilę pojawia się beznadziejny dialog między jakąś damą a strażnikiem. Jedna scena- wiarygodnie wyglądające wejście królobójcy, a następnie jakże „wiarygodnie wyglądająca” scena więźnia rozbrajającego dwóch strażników ze związanymi z tyłu rękami.
Mam nadzieję, że CD Projekt poprawi jeszcze wiele rzeczy jak wygląd wody, praca kamery i kitka Geralta która trzęsie się na wszystkie strony. PS: Co jest nie tak z tym odtwarzaczem?
to cenie w nie licznych polskich grach lubię ,dają zawsze coś nowego nie niszcząc nic dobrego. A nie jak w mass effect 2 zabrali ekwipenek, zredukowali: zbroje, przedmioty , broń do miana symbolu a do tego zlikwidowali bwp mako , bo przecież nie było po co szukać przedmiotów dodatkowych. Na pewno zagram w w2 to jest to jeszcze rpg , bez płatnych strojów ,broni itp.|Ciekaw jestem jak fox news w spółce z cnn określi w2 czy Geralda
W jedynce Geralt wyglądał dużo lepiej. Podoba mi się system wybierania znaków broni etc. Coś identycznego było w prototype i działało wspaniale.
IgiS tak jak moi poprzednicy powtarzam ze gameplay jest w fazie pre-beta czyli w zasadzie alpha to oznacza ze duzo sie zmieni
Eglab a co w tamtej scenie z wiezniem nie bylo realistycznego? Jakos nie zauwazylem zeby latal czy rzucal czary ale jesli nie dowidzailem to mnie popraw
Jak na razie zbyt baśniowy, żeby nie powiedzieć jRPG-owy (vide „krab” w 11min)
BAMsE a jaki chciales?Mroczny?Gothic ma mroczny klimat ale nie wiedzmin. Ma byc rzeczywisty i jak narazie tak wyglada a w ogole jak mowili moi przedmowcy to stary gameplay wiec duzo sie jeszcze zmieni .
@Xarads995 na łonie natury to ja rozumiem takie kolorki, ale w jaskiniach to trochę nie na miejscu. Zresztą wszystko da się wyrównać filtrami, ale ta poczwara mnie szczerze zaniepokoiła. Jeszcze tylko wściekłych muchomorów brakuje =)
tylko mnie się wydaje, że Geralt na obrazku wygląda jakoś…dziwnie? zdecydowanie mniej epicko w porównaniu do pierwszej cześci.. zwłaszcza te kosmyki włosów majestatycznie opadające na policzki i kita powiewająca na wietrze… x_X