rek
09.08.2012
Często komentowane 32 Komentarze

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – REDkit, czyli oficjalny edytor przygód, zapowiedziany!

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – REDkit, czyli oficjalny edytor przygód, zapowiedziany!
Przedstawiciele CD Projekt RED kilkukrotnie wspominali, że wydanie edytora przygód do Wiedźmina 2: Zabójców Królów jest możliwe, ale oficjalnie nie zapowiedziano dotąd podobnego narzędzia. Mamy jednak potwierdzenie: edytor jest gotowy i zostanie pokazany na gamescomie.

Jak w oficjalnej informacji prasowej poinformowali przedstawiciele CD Projekt RED, Wiedźmin 2: Zabójcy Królów doczeka się edytora zwanego REDkit. Pozwoli on moderom na tworzenie własnych „kompleksowych i nieliniowych” przygód w grze.

Narzędzie zostanie po raz pierwszy pokazane na rozpoczynających się w przyszłym tygodniu targach gamescom. Wtedy mamy poznać pierwsze konkretne informacje na temat edytora (być może także jego datę premiery).

32 odpowiedzi do “Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – REDkit, czyli oficjalny edytor przygód, zapowiedziany!”

  1. Przedstawiciele CD Projekt RED kilkukrotnie wspominali o możliwości wydania edytora przygód do Wiedźmina 2: Zabójców Królów, ale oficjalnie nie zapowiedziano podobnego narzędzia. Dzisiaj jednak potwierdzono: edytor będzie i zostanie pokazany na gamescomie.

  2. pora wracać do wiedzmina 😀

  3. Cudownie!

  4. O ja… Wiadomość roku 😀 Przecież twórczość Polaków jest na kapitalnym poziomie. Może zrobiomy jakąś grupę ludzi z CD Action, która będzie podkładać głosy pod bohaterów?

  5. FINALLY!

  6. Pora kupić dwójkę…

  7. Nie może być… pierwszy news od dawna, w którym nie doszukałem się błędów ortograficznych! 😀

  8. Elegansio, właśnie wczoraj kupiłem drugiego „Wieśka” – i jest świetny 🙂

  9. Oczekujmy nowych perypetii Geralta i Triss 😉

  10. No to teraz ludziska zakochani w drugim wiedźminie zacierają rączki 😉

  11. ja tam się nie cieszę… nie uruchamiam żadnych fabularnych modów, bo dla mnie liczy się tylko to, co stworzyli twórcy

  12. Kurczę, co z tego, kiedy będziemy ograniczeni mapami z podstawki, przygotowanymi przez zawodowców i jak ktoś będzie chciał zrobić coś zupełnie swojego i innego, będzie musiał zrobić doktorat żeby ogarnąć całość samemu. Edytor zdaje się pozwoli tak jak D`jinni (czy jak się toto nazywało) tylko zapełnić gotowe mapy contentem i skryptami, a to się szybko znudzi i do niczego naprawdę fajnego (nie licząc przygód skupiających się na dialogach, niestety niemych) nie doprowadzi:-(

  13. I za to muszę pochwalić CD Projekt RED. Co prawda mody do pierwszej części mnie nie przekonały, drugiej części nie mam bo mnie nie ruszyła, ale sam pomysł udostępnienia takich narzędzi uważam za świetny. Pytanie tylko czy nie za późno, od premiery sporo minęło i zainteresowanie się nim może nie być zbyt dyże.

  14. Zgadzam się z truvneeck…

  15. Teraz to sobie mogą… Zresztą jak sobie przypomnę content stworzony do jedynki przez graczy, to jednak wolę uruchomić NWN Diamond Edition.

  16. Pamiętajcie, że taki devkit to nie tylko narzędzie do robienia nowych przygód, ale do gmerania przy mechanice gry. W końcu do W1 powstały FCR i FlashMod, które bardzo uatrakcyjniły rozgrywkę.

  17. A ja dalej żałuję wydanej kasy na Wieśka. 10 godzin na RPG ? Dziękuję.

  18. @Kuba1pl: Jasne. Niech zgadnę, skończyłeś raz, na łatwym poziomie trudności, nie robiąc żadnych misji pobocznych, nie zwiedzając świata i przeklikiwając dialogi oraz nie czytając niczego? No stary, to jest niemożliwe, żebyś w inny sposób tak ją skończył. Grę z pewnych powodów znałem jak własną kieszeń, a mimo to, na hardzie skończyłem w jakieś 35 godzin bodaj.

  19. Szkoda, że tak późno. Z resztą, po ostatnim patchu na moim laptopie w ogóle grać nie idzie. Nie jest zbyt mocny, ale przy premierze ta gra chodziła bardzo dobrze na średnich ustawieniach a w Edycji Rozszerzonej masakra. A jeżeli ktoś chce robić mody to ma świetny świat Skyrma jako podstawkę pod modyfikacje.

  20. Co z tego, że późno. Czekam z niecierpliwością, to coś dla mnie. 🙂

  21. @truvneeckSkąd masz informacje na temat tego co będzie można dzięki temu REDkitowi zrobić, a czego nie? Zamiast wróżyć z fusów poczekajmy do oficjalnej zapowiedzi. Może pozwoli na większą swobodę?

  22. @Kuba1pl 10 godzin? Jak pierwszy raz gralem to zajelo mi z 25+ godzin, fakt ze o wiele mniej niz pierwszy witcher ale i tak trudno mi uwierzyc ze tylko 10 godzin grales, chyba ze w musiales sie naprawde spieszyc.

  23. W końcu doczekam się nieoficjalnych przygód od fanów. Przypomina mi to podobną sytuacje z pierwszym Wieśkiem i po edycji rozszerzonej będziemy mieli za rok, półtora Platynę ;>. Ciekawe czy z niej znajdą się najbardziej profesjonalne wykonane przygody. |P.S. Jeśli ktoś będzie na targach w Lipsku, bardzo proszę o wszelkie materiały promocyjne itp. z Wiedźminem 2. O szczegóły na Priwa.

  24. @Kuba1pl Mi przejście gry na normalu zajeło około 20 godzin. A nie wykonywałem większości zadań pobocznych. Jak komp przyjdzie z naprawy , to będę maksował 🙂 . 4 raz będę przechodził. Tym razem Edycje Rozszerzoną 😉 .

  25. I dobrze EA, Acti powinni się uczyć.

  26. Mam wrażenie, że twórcy robią wszystko by być jak najmilszymi dla graczy, ale w ogóle nie myślą o zarobkach na grze. Gdyby edytor był w oryginale lub też edycji rozszerzonej byłby to element gry, który mógłby wpłynąć pozytywnie na sprzedać. A ogólnie: nie mogę się doczekać!

  27. Swietnie, tylko dlaczego tak pozno. Trzeba bylo wydac edytor w szczycie popularnosci Wiedzmina 2, a teraz to musztarda po obiedzie. Oby znalezli sie jeszcze zapalency, ktorym bedzie sie chcialo zrobic cos fajnego w tym edytorze, oraz ci, ktorzy beda chcieli w to zagrac.

  28. Co by nie gadać, długi ten drugi Wiedźmin nie jest, obszerny również nie. Ratuje go świetnie zapodana historia, wyraziste i elegancko napisane i zagrane postaci. Letho/Zbrojewicz wymiata. I to w sumie starcza, by gniota pokroju ME3 jakościowo zdeptać, zmiażdżyć, zniszczyć. Niemniej W2 do jedynki sporo brakuje, co nie znaczy, że jest zły. Przeciwnie, ale mogło i powinno być o niebo lepiej. Ambasador, „proboszcz” Shillard, Roche, Iorweth, Letho, także Radowid, Fillippa i Sheila zasługiwali na dużo więcej…

  29. …czasu antenowego. Dość powiedzieć, że dla mnie W2 okazał się growym rozczarowaniem nr 1 2011 roku. To tylko świadczy o tym jak udany jest W1 skoro potrafi przyćmić naprawde dobrą dwójkę. Wierzę, że W3 połączy to co najlepsze w obu wcześniejszych odsłonach, a CDP RED w przeciwieństwie do Bioware wspierać będę, w ich wydaniu gry nadal mają w sobie coś ze sztuki.

  30. Do wszystkich co mi odpisali, a szczególnie do pana SadStatue. |Po pierwsze – Poziom trudności ” Trudny „. Potem „Mroczny” ( Czy jak to się zwało.) |Po drugie – Wszystkie zadania poboczne ( Zależne od fabuły, ale droga Roche`a jest krótsza). |Po trzecie – Ta gra jest prosta … Co wam tak długo to zajmuje ? Świat jest wręcz skandalicznie mały i liniowy … Co tam do zwiedzania jest ?

  31. http:beta.xfire.com/profile/kuba1pl Zresztą – Macie mój profil, na którym ukończyłem Wiedźmina 2 ponad 3 razy. Z czego jedno przejście na „Mrocznym”. I za każdym razem – 100% storyline ukończony razem z pobocznymi, bo tylko wtedy mogłem dać mój ulubiony rozwój ^^.|I zapewniam Was, że się nie spieszyłem …

  32. Nie mogę się doczekac przy przeżyc choc częśc przygód z opowiadań o Wiedźminie od Sapkowskiego 😀

Dodaj komentarz