Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – szczegóły dotyczące nadchodzącego patcha

Jak poinformowali przedstawiciele CD Projekt RED, nadchodzący patch do Wiedźmina 2: Zabójcy Królów rozwiąże m.in. problemy z aktywacją gry (której dokonało jak na razie 200 tysięcy osób), nagłymi wyjściami do Windowsa i kłopotami z dodatkami DLC.
Jak mówi Adam Badowski, reżyser Wiedźmina 2: Zabójcy Królów:
Choć robimy co w naszej mocy, aby nasi gracze uniknęli komplikacji, jasnym jest, że na tak złożonej platformie, jaką jest PC, musimy zrobić kolejny krok, żeby upewnić się, iż wszystko działa bez zarzutu. Jesteśmy świadomi problemów. I jest jedna bardzo ważna obietnica, którą mogę złożyć dzisiaj. Planowany na przyszły tydzień patch rozwiąże najważniejsze z nich, w tym z aktywacją i DLC. Mogę również polecić wiele tymczasowych porad, dostępnych na stronie naszej pomocy technicznej i obiecać, że bardziej kompletne rozwiązanie pojawi się w przyszłym tygodniu. Prosimy również wszystkich, których dotknęły problemy, o przyjęcie naszych szczerych przeprosin.
Czytaj dalej
116 odpowiedzi do “Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – szczegóły dotyczące nadchodzącego patcha”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Byłby konsolowy port to nie byłoby problemów ;].
A ja chyba sie w czepku urodziłem bo jak narazie ani żadnych wywaleń do windy, problemu z aktywacją żadnego, gra działa płynnie aż miło na średnio-wysokich detalach przy czym zaznaczam, że mój sprzęt high endowy to nie jest. Znając życie to od momentu napisania tego postu zaczną pojawiać się problemy:P:P
U mnie wszystko poszło bez problemu… tak aktywacja gry, jej rejestracha, jak i instalacja wszelkich DLC (także tych z kolekcjonerki – kolega użyczył mi kody) obeszły się bez stresu.Bardziej irytuje mnie to, że gra klaci tak samo na ustawieniach minimum jak i medium. Da się grać, ale przydałaby mi się nowa karciocha.
rejestracja* oczywiście
@Damianuss – kupujący Risen na konsole pewnie myśleli to samo „No Piranie to pełno bugów, ale to pecetowa przypadłość, NASZA wersja będzie dopieszczona”. Jak się skończyło wszyscy wiemy. 😛
Mimo, że mój komputer to Intel Pentium IV 2.8GHz, Radeon HD 3650, 1GB RAM DDR, to Wiedźmin u mnie się nie wyłącza w pierwszym akcie, wszystkie dlc działają, problemu z aktywacją nie było żadnego (oprócz „nocy kolekcjonerów” 🙂 ) – jedyny minus to to, że gra mi się tnie na tym sprzęcie niemiłosiernie, ale i to niedługo się zmieni. Swoją drogą, jest sposób aby poprawić minimalnie szybkość gry i szybkość włączania – wystarczy ściągnąć plik exe, który jest w plikach gry, która dostępna była z poziomu gog.com
DoMINo tnie Ci sie bo nie masz core duo i tych minimum 2 GB ramu. Cud, ze w ogole Ci chodzi:) Ja juz przebolalem gre na minimum, poustawialem sobie tak zeby gra chodzila na maksimum sprzetu jaki posiadam i wygladala najlepiej jak sie da ale wkurzaja mnie tylko te crashe do pulpitu, gdyby nie one nawet nie czekalbym na tego patcha. BTW bedzie sie go dalo sciagnac z poziomu launchera czy z thewitcher.com?
te wyjścia do windowsa były wnerwiające, ale nie zdarzały się aż tak często.
Ciekawa sprawa może komuś pomoże. Miałem sterowniki 11.5 ATI Catalyst i giera wyciągała mi 25-30 klatek plus dostawałem w 1 akcie bardzo często co 10 max 30 minut crashe na pulpit, zainstalowałem AMD 11.5 a hotfix i gra dostała kopa, prawie 40 klatek mam stale plus grałem prawie 2 godziny i ani jednego crasha (1 akt)
Dobry support chłopaki zapewniają widzę.
@Marcines może i nie za częste, ale z pewnością wkurzające 😀
@dragon879 kolekcjonerka byla za 250zl, nie za 160. Za 160 to byla jakas specjalna w empiku w przedsprzedazy.
@TORMENT666 to nie tylko ty się dziwisz. Ja na moim GeForce 9600GT (podkręcony), 2 GB RAM-u i AMD Athlon 64 X2 4000+ 2,1 (podkręcony do 2,61)GHz wyciągam ponad 30 FPS w 1280×720 i detalach średnich 😉 A poza tym, to w patchu przydałaby się jeszcze jedna poprawka. Mały celownik na środku ekranu, bo zdarza mi się ustawiać parę sekund, żeby móc rozpocząć rozmowę lub zacząć zbierać zioła, albo to co zostanie z potworów.
Ja na swoim prymitywnym komputerze Intel Core 2 Duo 1,8 Ghz,RAM 3GB,Karta grafiki Geforce 9500GT 512MB mam na najniższych detalach 10 FPS’ów…
@Razor192 to pewnie przez kartę, ja na gf9600gt gram na średnio-minimalnych (ze wskazaniem na te drugie) i mam coś koło 20 fpsów… Ale klimat, fabuła itp. rekompensują wszystko ;D
Ja chcę mieć możliwość widzenia interaktywnych objektów.To wkurzające że skrzynie,worki,beczki są takie same niezależnie od tego czy są pełne czy puste >.<
grafika jest piękna , no ale optymalizacja mogła by być lepsza , bo żeby grać komfortowo , to chyba trza lecieć na radku 6970+++ , wątpię aby lepsza optymalizacja pojawiła się w łatce , to zbyt duża sprawa
Igoreshkin: przecież można użyć talizmanu… Wtedy wszystko się podświetla.
Sory nie chce mi się zagłębiać w czytanie komentarzy ale czy Quest z Medalionem Melitele też wam nie trybi to znaczy ja wogle nie mam tego medalionu rozmawiam ze strażnikiem on mi dziękuje i go oddaje a w plecaku go amba fatima i medalionu nima.
Kumpel jest takim patryjotą, że ściągnął grę już w dniu premiery bo niemógł sie doczekać, i mówi że wspaniała gra.
Patriotą*, dajcie w końcu możliwość edytowania tekstów
@Igoreshkin wciśnij [Z] gdy symbolowi medalionu koło paska życia świecą się oczy (ładuje się jakieś 5-10s).
Jednak ten hotfix do sterowników ATI sprawie, że wywalanie do pulpitu jest tylko mniej częste ale nie niweluje problemu…ehh byle do patcha
O, czyli zfixowane sterowniki do ATI już są? 🙂
@BlackPastor święta racja,gra jest przednia,murowany hicior roku 2011 😀
@Enigmato mam radka 4850 i bezproblemowo śmiga na wysokich (oprócz uberpróbkowania)
taak wywalanie do windowsa mnie wkurza
Konia z rzędem im jeśli dadzą możliwość przerwania ściągania DLC. Mając polską wersje Wiedźmina 2 kliknąłem przypadkowo na ściąganie polskich dialogów i nie da się tego przerwać a miejsca na C: gdzie się ściągają dodatki brak 😉
Ciekawy jestem czy poprawią działanie mapy – w sporej części zadań (nawet jak jasno jest powiedziane „zaznaczę to miejsce na mapie”) nie pokazuje na mapie gdzie iść – wskazówki jesli są jakieś podane to zazwyczaj mętne (np. „idż obok bramy i wąskim przejsciem…” ale gdzie jest brama to już ani słowa) a o drogę (jak w prawdziwym życiu) nie ma kogo spytać. W grze jest wystarczającu dużo biegania by jeszcze biegać na oslep i szukać lokacji…
Zaraz zaraz, 200 tys osoob dokonalo aktywacji…? Biorac pod uwage przedsprzedaz w wysokosci 110 tys sztuk, 4 dni po premierze sprzedalo sie niecale 80 tys na calym swiecie? Cos mi tu nie pasuje…
@wilkwilk|Weź pod uwagę to, że nie wszyscy, którzy zakupili wieśka już go aktywowali. Mój egzemplarz czeka na „lepsze czasy” i leży na półce. A zainstaluję go gdy przejdę pierwszą część i gdy znajdę trochę czasu na granie (urlop może?).
LiOx: a u mnie jest jeszcze gorzej, bo niekiedy gra pokazuje mi na mapie stare zadania mimo ze sa odznaczone i dawno wypelnione 😉
@Andrzejeg86|Ryzyko bledu istnieje zawsze, ale zalozmy slusznie, ze wiekszosc osob aktywuje gre zaraz po zakupie… w Polsce sie sprzedala jak dotad w 65 tys. sztuk, wiec na swiecie tylko 130 tys? Przeciez W2 jest bestsellerem na steamie, bedtsellerem na amazonach itp… czekam na jakies oficjalne liczby od CDP, bo CD-Action rzucil sobie ot tak danymi bez zadnego komentarza i badz tu madry.
Jeszcze patch z usunięciem kitki Geralta by się przydał 🙂
mnie np wywaliło do windowsa jak kończyłem rozwalać drugą królową endriag. Kij z tym że wcześniej mnie rozwaliła z 10 razy ale się wkurzyłem, bo nie zostało jej nawet 10% życia a ja miałem 90%. ;(
Lol znieksztalcilo mi post. „Mnie te 200 tys. aktywacji na swiecie tak samo zdziwilo jak ciebie, wiec moze przeczytaj od poczatku co napisalem.
Ja zauważyłem problemy z questami których niema albo mam q który się ciągnie np z aktu 2 do 3 to zamiast go zaliczyć i odfajkować w drugim to robi jego kopie w tabeli z 3 i tam zaznacza ptaszek i po co jak można by go zrobić od razu tam
albo quest z Kejranem trzeba tam zebrać niebieską roślinkę którą zebrałem wcześniej niż dostałęm q i mi go nie zaliczyło :/
Takie małe pytanko – czy patch, trzeba będzie zainstalować ręcznie, czy zostanie to zrobione automatycznie z poziomu launchera?
Problem z aktywacją – nie stwierdzono. Dodatki DLC – i Troll i ten z CD-Action działają poprawnie mi. Raz mi tylko wyrzuciło do Windy. Są jeszcze problemy z kolorami czasami. Albo jak wejdę do miasta to widać ludzi drwzi, ale ścian nie. xD A za chwilę jak podejdę o wyświetla normalnie. Ja bym się jeszcze skupił na czasie włączania gry i ładowania save’a, bo schodzi to pieeekielnie długo.
To u mnie długo włącza się gra (minuta około), savy szybciutko się ładują, do windy często wywala w Flotsam, nieźle chodzi na nowych sterownikach i czasami nie widzę tekstór stworów ale to się tyczy małego budżetu na tekstury na średnim jest normalnie. Mam nadzieję, że patch ustabilizuję tekstury, wywalanie do windy i skróci czas ładowania gry a i jeszcze przydałoby się 4:3;]
A może mi ktoś powiedźieć jak importować zapisy z pierwszej części ? Bo u mnie ich nie widzi
Czy ktoś ma może podobny do mojego problem z dżwiękiem? Mianowicie w Flotsam i okolicach czasami zamiera mi muzyka i odgłosy otoczenia… Nie przeszkadza to w graniu, bo nadal dialogi słyszę, ale psuje troche klimat
Właśnie! Pasuje też 4:3 wprowadzić, bo te paski u dołu zmniejszają interfejs, a to nie jest fajne.
Co wam te paski przeszkadzają? U mnie mają one może po 2 cm. Zresztą w AC też takie były i nikt nie narzekał…|Co do patcha to to wychodzenie do Windowsa mnie do pasji doprowadza już…
@deoonem zmniejsz budżet pamięci na tekstury
OPTYMALIZACJO NADEJDŹ !!!!!!!!!
karolduch zmiejszenia budzetu pamieci na tekstury sprawi tylko tyle, ze do windowsa nie bedzie wywalalo co 5 a co 20 minut. BTW co do questow popieram Pointera, niektore q nie zalicza bo wczesniej sie zdobylo cos co jest w quescie przewidziane. To tez jest do poprawki
Pierwszy patch, drugi patch, trzeci patch -> Edycja Rozszerzona (i tutaj Wieśka zakupię 😉
Ja mam uruchomioną grę w oknie – chodzi płynniej.I powinna byc opcja calkowitego wyłączenia cieni.