Wiedźmin 3: Dziki Gon – Game Informer zapowiada grę The Witcher 3: Wild Hunt
And the story goes like this... Jeden z użytkowników forum NeoGAF wszedł w posiadanie cyfrowego wydania najnowszego Game Informera (oficjalnie jeszcze niedostępnego), na którego okładce znajduje się gra The Witcher 3: Wild Hunt. Wkrótce potem, Game Informer, potwierdził jej istnienie i opublikował informacje na temat nowego numeru. Wiedźmin 3 stał się faktem.
Gra toczyć się będzie w całkowicie otwartym świecie, mniej więcej 20% większym niż ten ze Skyrima
Przejechanie go wzdłuż zajmuje około 40 minut na koniu
gra oparta jest o nowy silnik graficzny REDengine 3. To on umożliwił stworzenie otwartego świata. Co nie mniej ważne, w grze nie pojawią się ekrany ładowania, nie zabraknie też opcji szybkiej podróży
Fabularnie: Geralt odzyskuje pamięć i nie jest zainteresowany przyłączeniem się do jakiejkolwiek frakcji. Zajmuje się szlachtowaniem potworów oraz – najważniejsze – poszukuje bliskich i szuka Dzikiego Gonu
Questy rozgrywać się będą na trzech poziomach: najwyższym, dotyczącym głównego zadania wiedźmina (odnalezienie bliskich), środkowym, nawiązującym do inwazji Nilfgaardu i politycznych przepychanek w świecie gry oraz najniższym, dotyczącym spraw ludzi napotkanych po drodze; wszystkie będą się wzajemnie przeplatały, w tym sensie, że podejmowane w nich decyzje będą wpływać na świat gry
Oczywiście zabawę będzie można ukończyć zajmując sie tylko i wyłącznie wątkiem głównym
Developerzy chcą skupić się w większym stopniu na romansach niż stosunkach seksualnych. Nie powrócą znane z „jedynki” karty z dziewczynami
W grze pojawi się dwukrotnie więcej przerywników filmowych niż w „dwójce”
Rozgrywka opierać się będzie na typowych patentach RPG – rozwiązywaniu zagadek, walce z potworami – ale podanych w dojrzałym, pokrętnym stylu znanym z poprzednich gier
Platformy docelowe to wszystkie „konsole z najwyższej półki” (a więc zapewne również next-geny), oczywiście także PC
Ważnym elementem gry będzie polowanie na potwory – Geralt będzie zbierał informacje na ich temat, które po kawałku będą budowały jego wiedzę na temat tego, jak sobie z nimi poradzić. Poznamy je rozmawiając z okolicznymi mieszkańcami, czytając książki itd. To ważne, bo np. na pojawianie się potworów pływać będzie pora dnia; dowiemy się też, jakie części ich ciała są podatne na uderzenia i jakiego rodzaju oręż będzie najbardziej skuteczny
Poziom samych potworów nie będzie skalował się do gracza. To oznacza, że zapuszczanie się w niektóre regiony bez odpowiednio wysokiego levelu nie będzie rozsądne
Jeśli o potworach mowa – Geralt będzie mógł podjąć się zlecenia na nie (ale nie w formie kontraktu znajdowanego na tablicy ogłoszeń). Z zabitych monstrów będzie można wydobyć alchemiczne składniki i mutageny, które odblokują część wiedźmińskiego drzewka umiejętności
Wykonanie niektórych zleceń wymagało będzie przeprowadzenia przez Geralta krótkiego śledztwa. Wciskając lewy trigger pada aktywujemy wiedźmiński instynkt, dzięki któremu bohater zobaczy przydatne wskazówki i przedmioty (brzmi to trochę jak wizja orła z Assassin’s Creeda). To nie wszystko – w takich momentach Geralt będzie często mówił do siebie, przywołując wspomnienia i sugerując rozwiązanie problemu graczowi
Pojawią się zmienne warunki atmosferyczne
W systemie walki pojawi się możliwość korzystania z obiektów otoczenia – np. Aardem będzie można podrażnić gniazdo pszczół, które zaatakuje naszego przeciwnika, dzięki czemu Geralt będzie mógł pozostać niezauważony i uciec bez wdawania się w bijatykę
Zmieni się działanie niektórych znaków – np. Igni (będzie funkcjonować bardziej jak „miotacz płomieni”)
Wszystkie znaki będzie można ulepszyć, dzięki czemu zyskają one nowe zastosowanie. Warto jednak podkreślić, że w przeciwieństwie do poprzedniej części, oryginalne działanie znaku nie zniknie po „apgrejdzie”
Znacząco rozwiną się/zmienią drzewka umiejętności wiedźmina – podzielone one zostaną na posługiwanie się mieczem i alchemię (ta ostatnia związana jest z wszelkimi rodzajami mikstur)
Walka wciąż jest balansowana i twórcy nie zdecydowali jeszcze czy postawić na ciosy specjalne wyprowadzane w czasie rzeczywistym czy na sekwencje QTE przypisane niektórym umiejętnościom. RED-zi chcą rozwiązać problemy z nieco zbyt wysokim poziomem trudności z poprzedniej części i dlatego nie wykluczają przebudowania mechanizmów starć
Geralt będzie miał teraz 96 animacji w walce (w „dwójce” było ich 20). Aby jednak uniknąć sytuacji, w której aktywuje się zbyt długa animacja, CD Projekt RED przypisał każdy przycisk na padzie do pojedynczego ciosu, zaś wyprowadzenie każdego ruchu zajmuje tyle samo czasu. Dodatkowo wszystkie ataki mogą zostać przerwane, zablokowane lub uniknięte
Geralt nie będzie już mógł biegać w czasie walki, ale jego ciosy będą szybsze. Zrezygnowano też z przewrotek na rzecz skrętów ciała. Sztuczna inteligencja wrogów została zaprojektowana od nowa, a developerzy obiecują, że nawet bossowie nie będą zachowywać się w sposób oskryptowany. Wśród „szefów” pojawi się m.in. lodowy gigant
Pojawi się – co pokazuje pierwsza grafika – możliwość jazdy na koniu, rozważana jest także walka z grzbietu wierzchowca. Ale nie tylko – dodane zostaną okręty (dzięki nowemu silnikowi fizycznemu), które – podobnie jak konie – będzie można ulepszać
Zmieni się system zarządzania ekwipunkiem (oby na lepsze)
Twórcy postawią na wzmocnienie craftingu, tak by gracze mogli rzeczywiście dopasować swój ekwipunek do własnego stylu gry. Kto jednak zechce będzie mógł ominąć ten moduł, korzystając z tego, co znajdzie w świecie gry
Nie zabraknie też zbroi, które będzie można ulepszyć odnajdując receptury i składniki. Nawet jednak standardowe pancerze będą miały unikalny wygląd
Jeśli ktoś przywiązuje dużą uwagę do fryzury Geralta – pojawi się opcja zmiany uczesania (stąd wiedźmin z rozpuszczonymi włosami na okładce Game Informera)
Powrócą mini-gry – pierwszą z ujawnionych jest konkurs rzutu nożem. Te aktywności są oczywiscie opcjonalne, ale ich wykonanie zostanie nagrodzone
Nad grą pracuje dwa razy większa ekipa niż nad drugą częścią.
Game Informer opublikował również krótką zajawkę swojego materiału:
Przypominamy, że na dziś CD Projekt RED wyznaczył termin „ujawnienia nowej gry, tej co wy wiecie jakiej”, zapewne więc doczekamy się również jakiejś reakcji ze strony studia. Może trailer? Jeśli tak, liczymy, że z jakimś ukrytym przekazem.
A wy możecie już teraz zacząć się zastanawiać, kim jest tajemnicza postać w kapturze obok Wiedźmina. I czy będzie można nią grać w co-opie?
@ X5452 To jesteś z tych, co to lubią robić do własnego gniazda? Polaczuszku. CDProjekt samo biło w takie dzwony na początku. Dzięki temu nawet na forach pirackich były swego czasu blokady pirackich wersji Wiedźmina 1. Ludzie kupowali i stawiali na półce. Oczywiście, że chcą sprzedać grę na całym świecie, ale dlaczego mieliby olewać rynek wewnętrzny? Przecież jest pełna, profesjonalna wersja polska. Porównaj z innymi wydawnictwami polskimi nastawionymi na sprzedaż na zachodzie.
Hejtujesz cdp.red bo jak sądzisz nie ma żadnego newsa dla Polaków, bo PR zawiódl. Boo fuckin hoo. Ktoś ma jakiś kompleks wieku. Musi być straszne, że jakiś tam „20-letni młodzieniaszek” śmie Cie pouczać.
Oby tylko nie powrócili do debilizmu walki z Wiedźmina 1. Tam była chyba najgorsza mechanika walki jaką kiedykolwiek widziałem w jakimkolwiek cRPGu. A zastanawianie się przez CDPR nad QTE nie wróży temu tytułowi dobrze. Szczególnie z naciskiem na konsole.
@tomecki Ale to jedyny sposób na promocję! Nie tylko oni dostali info. Ktoś dał ciała i już. Niedawno jakaś zachodnia gra zaczęła być wcześniej sprzedawana, chyba w Poznaniu. Zdarza się. Jestem pewien, że koło 18-20, aby załapać się na dobry czas „odbioru” na róznych kontynentach, dostaniemy oficjalną informację. Mam nadzieję, że w formie ładnej animacji 🙂 Pamiętam w ogóle, jak jeszcze za czasów produkcji można było korespondowac mailowo z twórcami – wymarzony scenariusz gracz-dev. Ale to se ne vrati „:)
@tomecki 2milionów osób na globalu kupiło grę a nie 2 miliony Polaków. CDP-R zapowie grę pewnie koło 20-22 czyli na odpowiednie dla tego godziny w USA. Wyciek jak przy każdej grze kontrolowany i na wyłączność gameinformera, będą mieli większą sprzedasz i jeszcze dali Wieśka na okładkę. To jest twoje pierwsza styczność z promocjami/marketingiem gier? Opanuj emocje czekaj na konferencję CDP_R.
@SkywalkerPL|zupełnie się z tobą nie zgadzam..mnie się bardzo podobała walka z jedynki bo była ona w klasycznym stylu RPGa a dwójka bez pad’a jest słaba moim zdaniem dlatego używam (pad’a)..jedynka od dwójki różni się skrajnie także nie ma moim zdaniem co ich porównywać a QTE TO ZŁOOOO
A mnie ciekawi czy będą ester eggs dla Piratów tak aby nie mogli skończyć gry lub questów jak to miało miejsce z W2, i ludzie Ci później oceniali grę na forach ogólnych.
Właśnie system walki z W2 jest bardzo dobry, ale przez jakiś czas trzeba się było do nie go przyzwyczajać i uczyć, zwłaszcza jak ktoś jest weteranem jedynki. Ja bym go nie zmieniał, wielka szkoda, że twórcy w części 3 powracają do systemu z pierwowzoru,nie był zły, ale ten z częsci 2 jest o wiele lepszy.
Uuu huu hu! Jak dowalą otwarty świat i to Bethesda w końcu poczuje się zagrożona, a o to mi chodzi! No bo sorry, ale TESy to tylko piaskownice, nic więcej. REDzi mogą w końcu to zmienić! Oj, jaram się jak dawno się już nie jarałem! 😀 |Ciekawią mnie te zmiany systemu walki: likwidacja biegania, „skręty” (pewnie chodzi o zejścia) zamiast przewrotów… Zapowiada się bardziej realistyczny system walki, pewnie panowie chcą zrobić coś, co planowali przy produkcji dwójki – dla przypomnienia polecam filmik z alfy.
@ tomecki Mi tam takie strategie pasują 🙂 Jeśli gra się dobrze sprzeda, czego Redsom szczerze życzę, to możemy się doczekać w przyszłości wielu świetnych gier RPG od nich. Może to i trochę głupie, ale jaram się, jak ludzie z zagranicy wychwalają polskie produkcje.
Od fikołków gorsza była chyba tylko konieczność stania w miejscu podczas parowania. Takie tarzanie się po ziemi jak świnia w błocie, było zupełnie niewiedźmińskie. Dobrze, że zastąpią je unikami. Choć mogliby je dodać w formie piruetów lub odskoków jak w książkowym pierwowzorze. Grunt, żeby były skuteczne!
jeżeli będzie to płynne, swobodne i dynamiczne przemieszczanie się między przeciwnikami, to nawet lepiej, że bez biegania. Trochę z [beeep] było to, że podczas walki biegasz sobie dokoła gościa, nie? Postać na koniu to zapewne Ciri – tylko ona poznała „króla Dzikiego Gonu” osobicie, a skoro on jest głównym tematem gry, to by grało. Śmieszy tylko kwestia tego,że Geralt odzyskał pamięć,ale na temat potwór wciąż się musi uczyć, chociaż wcześniej był w ich kwestii specjalistą. Hmmmm…
Jeśli podołają to będzie bardzo fajne. Ale nie chce żadnych QTE pogięło ich? Poziom trudności walki za trudny? Nie no to ostra przesada za trudny to faktycznie był fragment na samym początku jak trzeba było walczyć pod tymi drewnianymi daszkami i ciągle smok zabijał, ale ogólnie to było okej. QTE tylko psuje zabawę, bo przecież każdy normalny gracz ma frajdę, gdy ma pełną władzę nad swoim awatarem. Zapowiada się interesująco mam nadzieję, że podołają:)
@forest88 chyba bardziej chodzi o to, że > SPOILER < odzyskał w końcu wspomnienia na temat SAM-WIESZ-KOGO i po to udaje się do Nilfgaardu.|Co do osoby na koniu- w pierwszym momencie myślę "Merigold". Potem patrzę- miecz. Ni to Jaskier, Ciri z powrotem w uniwersum? To byłoby dziwne. Wydaje mi się, że może to być któraś ze znanych postaci z książek ale nie spotkaliśmy jej do tej pory w grze. Sądzę, że Geralt potrzebuje przede wszystkim przewodnika po Nilfgaardzie i tą rolę pełni jego towarzysz (towarzyszka?)
Nie wytrzymam. Chcę już zagrać! 🙂 A tak na poważnie, to szykuje się naprawdę wielka, rozbudowana gra. I z tego co czytam będzie jeszcze więcej RPG w RPG 😀 I ta pani na koniu… Ciri ??? I bez przesady że poziom trudności był aż taki przesadzony.
wszystko pieknie wiec REDzi do dziela ;]|szkoda tylko opcji biegania w walce ;/ ( heh zakladam ze skoku nie bedzie ;d )|bardzo BARDZO bym chcial zeby postacia w kapturze obok Geralta byla Ciri 😉 byc moze mam racje pod warunkiem ze Ciri zapuscila wlosy ;p
@Siergiejska pamięć cie nie myli ale jakby patrzeć na książkę to Geralt powinien nie żyć. zobaczymy co to będzie z czasem. Mimo wszystko będzie to godna pozycja do zagrania.
@meczu W oryginalnej wersji i owszem, Geralt umarł, jednak w wydanej później wersji książki przeżył on razem z Yen na wyspie jabłoni. Oczywiście parę faktów z książki zostało pominiętych, jak chociażby Triss, która przez bitwę o wzgórze Sodden nigdy nie miała już założyć sukni z dekoltem, [a w dwóch częściach gry świeci cyckami aż miło], ale to już kwestia podejścia:)|@tomecki Jeśli wierzyć w naszych programistów – a mamy ich naprawdę znakomitych – gra będzie działać płynnie na dzisiejszym mocnym sprzęcie.
@ SkywalkerPL – jeżeli grałeś na średnim, to fakt, mechanika walki w jedynce mogła być „nie tego”. Zagraj se na trudnym – ja w życiu nie widziałem lepszego systemu walki. Nie stoisz w miejscu – musisz skakać, uciekać jak wiedźmin, zanim postaci nie „napakujesz”.
Postać w kapturze to może być Ciri, skoro geralt będzie poszukiwał swoich bliskich to mozliwe że wpadnie na jej trop, obrazek nie musi być też z początku gry tylko na przykład z jej zakończenia gdzie Ciri i geralt jadą po yenefer ( chociaż nie wiem jak geralt mógłby odnaleźć ciri bez yenefer hmmm może z pomocą Tris. )
@ToMariusz Wątpię że to Ciri z tego co wiem to, po pierwsze jest ona w Camelocie, po drugie ma popielate włosy, po trzecie jaskółka ma prosty jelec, po czwarte klepie jest czarna.
@ X5452 To jesteś z tych, co to lubią robić do własnego gniazda? Polaczuszku. CDProjekt samo biło w takie dzwony na początku. Dzięki temu nawet na forach pirackich były swego czasu blokady pirackich wersji Wiedźmina 1. Ludzie kupowali i stawiali na półce. Oczywiście, że chcą sprzedać grę na całym świecie, ale dlaczego mieliby olewać rynek wewnętrzny? Przecież jest pełna, profesjonalna wersja polska. Porównaj z innymi wydawnictwami polskimi nastawionymi na sprzedaż na zachodzie.
Trzeba w końcu się wziąść i przeczytać panią jeziora.
Hejtujesz cdp.red bo jak sądzisz nie ma żadnego newsa dla Polaków, bo PR zawiódl. Boo fuckin hoo. Ktoś ma jakiś kompleks wieku. Musi być straszne, że jakiś tam „20-letni młodzieniaszek” śmie Cie pouczać.
Oby tylko nie powrócili do debilizmu walki z Wiedźmina 1. Tam była chyba najgorsza mechanika walki jaką kiedykolwiek widziałem w jakimkolwiek cRPGu. A zastanawianie się przez CDPR nad QTE nie wróży temu tytułowi dobrze. Szczególnie z naciskiem na konsole.
@tomecki Ale to jedyny sposób na promocję! Nie tylko oni dostali info. Ktoś dał ciała i już. Niedawno jakaś zachodnia gra zaczęła być wcześniej sprzedawana, chyba w Poznaniu. Zdarza się. Jestem pewien, że koło 18-20, aby załapać się na dobry czas „odbioru” na róznych kontynentach, dostaniemy oficjalną informację. Mam nadzieję, że w formie ładnej animacji 🙂 Pamiętam w ogóle, jak jeszcze za czasów produkcji można było korespondowac mailowo z twórcami – wymarzony scenariusz gracz-dev. Ale to se ne vrati „:)
@tomecki 2milionów osób na globalu kupiło grę a nie 2 miliony Polaków. CDP-R zapowie grę pewnie koło 20-22 czyli na odpowiednie dla tego godziny w USA. Wyciek jak przy każdej grze kontrolowany i na wyłączność gameinformera, będą mieli większą sprzedasz i jeszcze dali Wieśka na okładkę. To jest twoje pierwsza styczność z promocjami/marketingiem gier? Opanuj emocje czekaj na konferencję CDP_R.
A może to jest Ciri ?
@SkywalkerPL|zupełnie się z tobą nie zgadzam..mnie się bardzo podobała walka z jedynki bo była ona w klasycznym stylu RPGa a dwójka bez pad’a jest słaba moim zdaniem dlatego używam (pad’a)..jedynka od dwójki różni się skrajnie także nie ma moim zdaniem co ich porównywać a QTE TO ZŁOOOO
A mnie ciekawi czy będą ester eggs dla Piratów tak aby nie mogli skończyć gry lub questów jak to miało miejsce z W2, i ludzie Ci później oceniali grę na forach ogólnych.
Powinni jeszcze wprowadzić bardziej zręcznościowy system walki, lepsze zbieranie itemów i jakiś ogarnięty panel ekwipunku.
Myślicie, że jak zbuduje kompa pod zalecane crysisa 3 to wiczer 3 również uciągnie mi wysokie?
Właśnie system walki z W2 jest bardzo dobry, ale przez jakiś czas trzeba się było do nie go przyzwyczajać i uczyć, zwłaszcza jak ktoś jest weteranem jedynki. Ja bym go nie zmieniał, wielka szkoda, że twórcy w części 3 powracają do systemu z pierwowzoru,nie był zły, ale ten z częsci 2 jest o wiele lepszy.
@ghost100- myślę że tym bardziej
Uuu huu hu! Jak dowalą otwarty świat i to Bethesda w końcu poczuje się zagrożona, a o to mi chodzi! No bo sorry, ale TESy to tylko piaskownice, nic więcej. REDzi mogą w końcu to zmienić! Oj, jaram się jak dawno się już nie jarałem! 😀 |Ciekawią mnie te zmiany systemu walki: likwidacja biegania, „skręty” (pewnie chodzi o zejścia) zamiast przewrotów… Zapowiada się bardziej realistyczny system walki, pewnie panowie chcą zrobić coś, co planowali przy produkcji dwójki – dla przypomnienia polecam filmik z alfy.
woow zajefajnie otwarty świat cos jak skyrim to będzie coś
@ tomecki Mi tam takie strategie pasują 🙂 Jeśli gra się dobrze sprzeda, czego Redsom szczerze życzę, to możemy się doczekać w przyszłości wielu świetnych gier RPG od nich. Może to i trochę głupie, ale jaram się, jak ludzie z zagranicy wychwalają polskie produkcje.
Brak fikołków? Ja to ubóstwiałem, dzięki temu walki były efektowne:/
A na oficjalnej stronie serii: ”MAINTENANCE we’ll be back soon” 🙂
No nareszcie ignia będzie wyglądała jak w W1 a nie jakaś kula ognia : ..
Od fikołków gorsza była chyba tylko konieczność stania w miejscu podczas parowania. Takie tarzanie się po ziemi jak świnia w błocie, było zupełnie niewiedźmińskie. Dobrze, że zastąpią je unikami. Choć mogliby je dodać w formie piruetów lub odskoków jak w książkowym pierwowzorze. Grunt, żeby były skuteczne!
No ale brak możliwości biegania podczas walki to mnie dobił ;
taka ciekawostka strona wiedzmina jest zablokowana http:pl.thewitcher.com/ sprawdzcie
Czyli coś kroją. Czekamy z niecierpliwością 😀
jeżeli będzie to płynne, swobodne i dynamiczne przemieszczanie się między przeciwnikami, to nawet lepiej, że bez biegania. Trochę z [beeep] było to, że podczas walki biegasz sobie dokoła gościa, nie? Postać na koniu to zapewne Ciri – tylko ona poznała „króla Dzikiego Gonu” osobicie, a skoro on jest głównym tematem gry, to by grało. Śmieszy tylko kwestia tego,że Geralt odzyskał pamięć,ale na temat potwór wciąż się musi uczyć, chociaż wcześniej był w ich kwestii specjalistą. Hmmmm…
Ile bym dał za system walki z pierwszego Wiedźmina
Jeśli podołają to będzie bardzo fajne. Ale nie chce żadnych QTE pogięło ich? Poziom trudności walki za trudny? Nie no to ostra przesada za trudny to faktycznie był fragment na samym początku jak trzeba było walczyć pod tymi drewnianymi daszkami i ciągle smok zabijał, ale ogólnie to było okej. QTE tylko psuje zabawę, bo przecież każdy normalny gracz ma frajdę, gdy ma pełną władzę nad swoim awatarem. Zapowiada się interesująco mam nadzieję, że podołają:)
Na strone pl.thewitcher.com już jest logo Wiedźmin 3 Dziki Gon (tytuł poprawnie zgadnięty).
Jeśli podołają to może być jeden z najlepszych sandboxów:) Uwielbiam sandboxy więc cieszę się ogromnie na nowego wiedźmaka:)
@forest88 chyba bardziej chodzi o to, że > SPOILER < odzyskał w końcu wspomnienia na temat SAM-WIESZ-KOGO i po to udaje się do Nilfgaardu.|Co do osoby na koniu- w pierwszym momencie myślę "Merigold". Potem patrzę- miecz. Ni to Jaskier, Ciri z powrotem w uniwersum? To byłoby dziwne. Wydaje mi się, że może to być któraś ze znanych postaci z książek ale nie spotkaliśmy jej do tej pory w grze. Sądzę, że Geralt potrzebuje przede wszystkim przewodnika po Nilfgaardzie i tą rolę pełni jego towarzysz (towarzyszka?)
No cóż… potwory mutują. 🙂
http:www.youtube.com/watch?v=V6Z2ep3rgUk
Mi się wydaje, że drugim jeźdźcem może być też Roche, ale srebrny miecz i wystające z kaptura białe włosy sugerują wiedźmina….
Nie wytrzymam. Chcę już zagrać! 🙂 A tak na poważnie, to szykuje się naprawdę wielka, rozbudowana gra. I z tego co czytam będzie jeszcze więcej RPG w RPG 😀 I ta pani na koniu… Ciri ??? I bez przesady że poziom trudności był aż taki przesadzony.
Jest już teaser jakby coś 🙂
Jeśli zrealizują to wszystko to będzie dla mnie gra roku.
Niech dadzą datę premiery i wymagania bo muszę wiedzieć na kiedy kompa nowego trzeba kupić.
wszystko pieknie wiec REDzi do dziela ;]|szkoda tylko opcji biegania w walce ;/ ( heh zakladam ze skoku nie bedzie ;d )|bardzo BARDZO bym chcial zeby postacia w kapturze obok Geralta byla Ciri 😉 byc moze mam racje pod warunkiem ze Ciri zapuscila wlosy ;p
@tomecki- coś na ten trailer muszą mieć. Jedno jest pewne- RED-dzi na pewno tego nie spie*rzą 🙂
Całkiem możliwe, że ten jeździec obok wiedźmina to Ciri bo też ma białe włosy. Pożyjemy zobaczymy ale zapowiada się ciekawie.
ta postać obok wiedźmina to jeden z głównych kompanów wiedźmina.Podróżuje z nim przez część gry.
@meczu Bardzo wątpliwe, jak pamiętamy, Ciri dosiadała Kelpi – a była to klacz czarna, chyba, że mnie pamięć zwodzi:)
Nius dnia? 😀
Niezależnie co i jak zrobią, dla mnie – must have. Przynajmniej jest na co czekać.
@Siergiejska pamięć cie nie myli ale jakby patrzeć na książkę to Geralt powinien nie żyć. zobaczymy co to będzie z czasem. Mimo wszystko będzie to godna pozycja do zagrania.
@meczu W oryginalnej wersji i owszem, Geralt umarł, jednak w wydanej później wersji książki przeżył on razem z Yen na wyspie jabłoni. Oczywiście parę faktów z książki zostało pominiętych, jak chociażby Triss, która przez bitwę o wzgórze Sodden nigdy nie miała już założyć sukni z dekoltem, [a w dwóch częściach gry świeci cyckami aż miło], ale to już kwestia podejścia:)|@tomecki Jeśli wierzyć w naszych programistów – a mamy ich naprawdę znakomitych – gra będzie działać płynnie na dzisiejszym mocnym sprzęcie.
@ SkywalkerPL – jeżeli grałeś na średnim, to fakt, mechanika walki w jedynce mogła być „nie tego”. Zagraj se na trudnym – ja w życiu nie widziałem lepszego systemu walki. Nie stoisz w miejscu – musisz skakać, uciekać jak wiedźmin, zanim postaci nie „napakujesz”.
Postać w kapturze to może być Ciri, skoro geralt będzie poszukiwał swoich bliskich to mozliwe że wpadnie na jej trop, obrazek nie musi być też z początku gry tylko na przykład z jej zakończenia gdzie Ciri i geralt jadą po yenefer ( chociaż nie wiem jak geralt mógłby odnaleźć ciri bez yenefer hmmm może z pomocą Tris. )
Zrezygnowano z przewrotek na rzecz skrętów ciała? To niby co to ma być? Mr. Fantastic z Fantastycznej Czwórki?
@alistair80 Geralt w książkach nie robił przewrotów tylko piruety i uniki.
@ToMariusz Wątpię że to Ciri z tego co wiem to, po pierwsze jest ona w Camelocie, po drugie ma popielate włosy, po trzecie jaskółka ma prosty jelec, po czwarte klepie jest czarna.