rek

Wiedźmin 3: Dziki Gon niedługo dostanie możliwość dzielenia save’ów między pecetami i Nintendo Switchem

Wiedźmin 3: Dziki Gon niedługo dostanie możliwość dzielenia save’ów między pecetami i Nintendo Switchem
Opcja ta będzie dla niejednego fana wybawieniem.

Trudno w to uwierzyć, ale już za kilka miesięcy trzecia część Wiedźmina skończy 5 lat. Jedna z najlepszych gier obecnej generacji wprowadziła CD Projekt do branżowej pierwszej ligi, a w ostatnich miesiącach przetarła drogę hitowemu serialowi Netfliksa (za co ten odpłacił się bardzo ładnie, pomagając pobić Dzikiemu Gonowi rekordy popularności). Mimo że na horyzoncie widać już Cyberpunka, studio nie przestaje wspierać zasłużonej produkcji.

Wydana niedawno wersja Wiedźmina na Switcha zebrała świetne oceny i multum ciepłych słów od graczy. Saber Interactive, autorom portu, udało się jakimś magicznym sposobem upchać na kartridżu całą magię świata Redów, obniżając oczywiście jakość grafiki, ale w sposób dla odbiorcy (w trybie przenośnym) prawie niezauważalny. Jedyną poważną wadą tej edycji była właściwie niemożność zaimportowania save’ów z innych platform. Jak się domyślacie, kwestia ta niedługo ulegnie zmianie.

Na Reddicie pojawiły się bowiem doniesienia z Korei o nowym patchu do switchowej wersji Wiedźmina. Poprawia on jakość grafiki oraz dodaje garść nowych opcji z nią związanych (np. ustawianie jakości wody, anti-aliasingu etc.), jednak przede wszystkim wprowadza możliwość dzielenia save’ów między konsolą Nintendo oraz pecetami (i dla GOG-a, i dla Steama). Informacja ta budziła z początku pewne wątpliwości, jednak szybko pojawiły się dowody w postaci kolejnych zdjęć.

Ostatecznie istnienie takiego patcha potwierdził odpowiadający za PR w CD Projekcie Fabian Mario Doehla. Jak mówi, aktualizacja docierać będzie do kolejnych krajów „stopniowo”.

7 odpowiedzi do “Wiedźmin 3: Dziki Gon niedługo dostanie możliwość dzielenia save’ów między pecetami i Nintendo Switchem”

  1. Cross save, a nie cross play. Terminy są rozłączne.

  2. @noirmistig Jejku, oczywiście, poprawione. Dzięki!

  3. bardzo fajna opcja 🙂

  4. @witold, o, po polsku najlepiej 😀

  5. Jest już do pobrania aktualizacja, są dodane nowe opcje graficzne i gra wspiera save z goga i steam.

  6. Na tę chwilę nie działa strona GOG na Switch, więc nie mogę pobrać save’a. Jednak Steam działa i mogłem wrzucić zapis gry, choć nie mam gry na Steam.

  7. Wyłączyłem bloom, wygładzanie krawędzi i zasięg rysowania trawy na niski i dzięki temu, choć poza bloom, wzrosła płynność gry. Ogrywam na Switch Lite.

Dodaj komentarz