Wiedźmin 3: Dziki Gon ? Nowy gameplay z questu z „cennym ładunkiem” [WIDEO]
Czuć, że zbliża się premiera, bo niusy o Wiedźminie wyrastają jak grzyby po deszczu. Jeżeli nie obchodzą was przygody Geralta – przetrwajcie to jakoś. Jeżeli obchodzą – oglądajcie, bo jest prawie 9 minut gameplayu. W 1080/60. Na kanale Xboksa. Proszę się nie śmiać.

Widzę że gra fabułą i grafiką powala bardzo ładna i dokładna ale styl walki to lekka porażka.
Jak widzę niektórzy już naprawdę nie mają się do czego przyczepić…animacja odpalania pochodni?źle poruszająca się trawa??? No luuudzie litości
@Azheal hehe dokładnie nie ma to jak czepianie się szczegółów które i tak większość będzie musiała wyłączyć z braku lepszego sprzętu.
super, od jakiegoś czasu ( tak konkretnie od tygodnia gdzieś:) ) ni emogę się doczekac tej gry.
A skąd wiadomo, że recenzja będzie przed premierą?
@Smuggler – dlatego tez zamawiamy z kumplem prosto z polandu. Ogolnie jestem wielkim fanem orginalu bo najlepiej wtedy oddawane jest to co sie chce przekazac odbiorcy i w wypadku wiedzmina jest to namacalnie widoczne
Faktycznie, pierwszy post Smugglera wiele mówi: albo już mają grę, i recka w kolejnym numerze, albo Smuggler to faktycznie Mac Abra.|(Choć i tak nic nie przebije teorii, jaką widziałem gdzieś na forum gram.pl, że Smuggler to… LECH JANERKA! Co tymi ludźmi kieruje, jakiż to diabeł ich myślą steruje… 😉 )
Przepraszam, bo ogólnie przysnąłem z temat, coś a’la import save’ów z poprzednich części będzie czy nic z tych rzeczy?
Tak jak to napisał TrollMasterPRO gameplay pochodzi z PC, więc przydał by się update newsa.
@Moris514|Gdzie jest napisane, że to gameplay z xboxa? 😛
@Guardsman – Lech Janerka… Jezu, jak sie ciesze, ze ktos mnie w koncu rozpoznal. xD
@Smuggler: nie ja to wymyśliłem. Ale co tam, w imię tych desperatów zaśpiewajmy Piosenkę o anonimowości Smugglera”!
Jezu, jak się cieszę|Z fanowskich zawierzeń|Że Poprawą Jerzym|Jestem Ja|Ciągle mogę myśleć|Trochę jakby ściślej|I naszym hejterom|Wlepiać ban|I pięknie jest,|Anonimowo jest.|(ref.)|(A kiedy mija, tak jak wszystko…)|Wstawać i ba|Nować i kleść [recenzję Wiedźmina]|Nie bardzo mogę|Nie bardzo chcęJezu, jak ja lubię|Jak ja bardzo lubię|Chyba tak nie umie|Lubić nikt|Lubię moderować|Lubię ich banować|Szukam wciąż okazji|I je mam|I pięknie jest,|Tak incognito jest.|(ref.)
fajne. Ale „kleść” – WTF?
Gwara lasowiacka. W ogólnym to jest „klecić”. Nawet nie wiesz jak ciężko było cokolwiek tam włożyć tak, żeby pasowało do oryginału.
Początkowo miało być tam „pleść”, ale odpadło z wiadomych przyczyn. „Nieść” nijak mi nie pasowało do całości, a niczego innego coby tam pasowało nie znalazłem.
@Darku22 jak najbardziej improt save z Assassins of kings mozna przeniesc.
Czy tylko mnie się wydaje, że ten las jakiś taki pustawy? Mam nadzieję, że ten wielki świat, którym się tak chwalą, nadaje się nie tylko do zwiedzania, ale jest też w nim coś do roboty.
@suchar32 W opisie filmu(na YT).
@sofartel dokladnie wydaje ci sie:) wszystko jest normalnie nie wiem co bys chcial 100 dzikow i saren z kazdej strony??
Nie powinno się też przesadzać z „ściskaniem” świata, bo np. w Gothic 3 gdzie takie coś zrobiono wygląda to tak: jest wioska orków, dwie minuty spaceru(+ 2 ścierwojady i wilk) dalej jest obóz rebeliantów, ze 2 metry od brzegu jest obóz drwali, a za malutkim wzgórzem jest „wędrujący orkowy patrol” szukający rebeliantów którzy są z 50 metrów dalej. Gdy z kolei pójdziemy w drugą stronę, tuż za małą skarpą jest farma z kolejnym patrolem orków(oba mają jakieś tam znaczenie fabularne). Jest to tak nienaturalne…
Nie oglądam nic nawet najmniej ważnych misji żeby sobie nic nie spoilować. Urlop wzięty na 18 i 19 maja:). Jedni biorą na premierę GTA a Ja na Wieśka.
@TrollMasterPRO: zgadzam się co do tego świata, a przykład Gothica 3 bardzo dobry. Oczywiście trzeba znać umiar. Dla mnie dobry stosunek terenu do lokacji miał np. Skyrim. Nie czułem się tam osaczony z każdej strony, ale też nie było zbyt pusto. Tutaj ciężko powiedzieć jak będzie, ale jakoś nie rzuciła mi się w oczy ta „pustka”, więc jestem dobrej myśli.
@lukaszsa: nie chcę nic mówić, ale na twoim miejscu brałbym raczej na 21-22 (jeśli nie później), bo w dniu premiery może być różnie z tym graniem 🙂
@Guardsman: Smuggler to tak naprawdę Hideo Kojima 🙂
Tak wciągnął gameplay, że nie zauważyłem kiedy się skończył 😀 Tylko martwi mnie jedno – że teraz sporo nowych gier robią pod pada, a nie pod myszkę i klawę, ale mam nadzieję, że sterowanie będzie dobrze zrobione. Reszta fajnie, pochodnię, widzę, można wyjąć samemu w zależności czy chcemy czy nie. Chętnie posłuchałbym polskich dialogów, może jeszcze przyjdzie na to czas. No cóż, jeszcze tylko 26 dni 😀
Eh, ja to bym chciał, żeby w nowym Wieśku obok Regisa pojawił się też Feldmarszałek Duda 🙁
Jest już reklama dla TV, wersję po polsku też gdzieś widziałem 😉 https:www.youtube.com/watch?v=X8Bh7esrGkM
-dziwne zachowanie drzew, buja nimi jakby były z gumy|-spowolnienie podczas atakowania z siodła, po co to komu|-przesadzone dekapitacje|-pochodnia…|+dialogi!|+system walki|+grafika
@ HarryCallahan – kurcze masz rację.
Gra prezentuje się wybitnie, coś czuję,że CD Projekt otworzy sobie tą grą drogę ku świetlanej przyszłości…
@CieplyKG|-Spowolnienie jest opcjonalne, tzn występuje przy przytrzymaniu przycisku, jeżeli tylko klikniesz to go nie ma.|-Dekapitacje mam nadzieje że są spowodowane tym iż redzi chcieli mieć efektowny gameplay, ogólnie mają występować tylko przy ostatnim przeciwniku z grupy, a jeśli to będzie za dużo, można je całkowicie wyłączyć w opcjach (co chyba zrobię)|-pochodnia, cóż razem z kuszą jest „cierniem w d!@$ dla fanów sagi, mam nadzieje że nie będzie w obu przypadkach wymagana, a jeśli, cóż zawsze można
… czekać na mody, które zapewne się pojawią jak fcr do W1 czy 2, tam na pewno zostaną wyeliminowane niezgodności z lore (ofc w granicach rozsądku)|Ogólnie również mam parę zastrzeżeń, z drzewami i wiatrem jest różnie, raz wygląda spoko, a raz jest przesadzony, możliwe że mody również to poprawią.
Dekapitacje może i nieszczególnie pasują do cechującego się precyzyjnymi cięciami w punkty witalne stylu walki Geralta, ale wyglądają tak kozacko, że zupełnie na to oko przymykam. Bardziej mnie ta kusza mierzi. Sądzę, że to spowolnienie jest po to żeby człowiek grający na padzie był w stanie precyzyjnie przycelować. Prawdopodobnie i tak będę z niego korzystać od czasu – ot dla odmiany, bo można w spokoju przyjrzeć się akcji na ekranie.