Wiedźmin 3 ze zmodyfikowanym oświetleniem wygląda zupełnie inaczej [WIDEO]
Zestaw do modyfikowania gry, który niedawno wypuściła ekipa z CD Projekt RED, zaczyna w rękach moderów przynosić owoce. Jednym z nich jest mocno zmieniony system oświetlenia autorstwa Essenthy'ego. Gra wygląda dzięki niemu zupełnie inaczej - światła i różne efekty atakują nasze oczy znacznie intensywniej, a horyzont rysuje się znacznie dalej. Zobaczyć mod w akcji i pobrać go możecie poniżej.
Ten utwór Devina Townsenda w tle Wiedźmina? Poważnie? Cóż. W każdym razie, mod pobierzecie TUTAJ. Pamiętajcie tylko, że ciągle jest rozwijany, a jego autor musi sobie jeszcze poradzić z problemami pokroju zbyt ciemnych komnat Kaer Morhen lub kilku dziwnie prezentujących się cutscenek.

Zestaw do modyfikowania gry, który niedawno wypuściła ekipa z CD Projekt RED, zaczyna w rękach moderów przynosić owoce. Jednym z nich jest mocno zmieniony system oświetlenia autorstwa Essenthy’ego. Gra wygląda dzięki niemu zupełnie inaczej – światła i różne efekty atakują nasze oczy znacznie intensywniej, a horyzont rysuje się znacznie dalej. Zobaczyć mod w akcji i pobrać go możecie poniżej.
Propsy za Devina!
A mocno on obciąża graffę?
@darkdarius Nie mam takich problemów na szczęście, bardziej zjarać się komp nie może 🙂
Fajnie to wyglada 😉 Wielki LIKE dla twórcy 🙂 Tylko muzyka troszeczkę nie pasuje 😉
Może w końcu pogramy z grafiką z pierwszych trailerów 🙂
Szczerze, jak dla mnie nic nadzwyczajnego… instalacja sweetfx jest o wiele bardziej widoczna.
Jak dla mnie zbyt przerysowany. Nie lubię takich „filmowych” efektów w grach, wolę pełen realizm tak jak to jest w oryginalnym wiedźminie.
zdecydowanie bardziej mi się podoba niż oryginał
Gdyby poprawili tą roślinność na poziom np. z trailera Uncharted 4 to już można pogrywać długie godziny 😉 )
Ciekawe ile moderom zajmie (o ile to w ogóle możliwe) doprowadzenie gry do stanu sprzed downgradu.
E wygląda tak trochę, ten tego, skyrimowo ?|może przez te ujęcia skelige
Czy on czasem nie zwiększył FOV?
Przesadzony HDR. Tyle ode mnie.
A ja właśnie skończyłem W1. Grałem na izi bo myślałem że jak mam ginąć przez mękę z systemem walki to lepiej sobie odpuszczę i pogram lajtowo. Okazało się że ten system walki wcale nie jest taki zły ani upierdliwy, lajtowo się gra. Wkurzał tylko fakt rozwleczonych questów aka latasz tysiące razy w te i we wte po tych samych mapach (i znasz je na pamięć) gadając ze wszystkim co się rusza tylko po to żeby pchnąć grę do przodu o marny procent (ta, mam na myśli akt 2 i to całe śledztwo)
Tutaj porównanie imgur.com/a/uMS9l14|Szczerze mówiąc to kwestia gustu czy komuś się to będzie bardziej podobać… Dla wielu też pewnie w zależności od sytuacji będzie się bardziej podobać raz jedno, raz drugie…
@Piterk95|Widoczność na kilkadziesiąt metrów nazywasz „realizmem”? 🙂 Nie wspominając o tym, że oryginalny Wiedźmak jest prędzej malarski niż realistyczny.|@Azylish|Popatrz na zasięg rysowania dystansu… Nie ma tej cholernej, niebieskiej mgły. Żadne Reshade ani Sweetfx ci tego nie zapewni.
Gra robi na mnie najlepsze wrażenie bez modyfikacji.
Kwestia gustu. Jak dla mnie akurat te światła są aż za bardzo super turbo. Chyba jednak wolę wygląd gry bez moda.
Ta muzyka! Uszy więdną. Ale mod wygląda nieźle. Pytanie, czy mocno obciąża komputer?
A co to za tytuł tej muzyki?
@Joneleth|A tak, tak, coś tam w internetach pisali na temat tego rzekomo śmiesznie niskiego zasięgu rysowania świata. Co prawda z mojego doświadczenia wynika coś zupełnie innego, ale kto by tam słuchał osoby, która miała faktyczny kontakt z grą, a nie tylko o niej czytała?:)
@KafarPL|A wiesz co jest problemem trójki? Jadąc gdzieś praktycznie cały czas patrzę na minimapę, zamiast przed siebie. Płotka jest nieśmiertelna, najwyżej zatrzyma się na jakiejś przeszkodzie, a tak można cisnąć wszędzie na przełaj. |A w jedynce mapa była praktycznie zbędna. 🙂
@Shaddon|Ja tam nie mam problemu z odległością rysowania świata, jest ok, jak jest. 🙂 Ta gra żadnych modów nie potrzebuje.
@Shaddon|Mam nabite ponad 260 godzin w Wiedźminie 3 i napisaną solucję, która publikowana jest na jednym z portali. Twój zarzut ciężko nazwać chybionym – to po prostu kosmiczne pudło, ale tak to zazwyczaj jest w internetach, że zawsze znajdzie się ktoś, kto się mądrzy. 🙂 Zmiany mogą się nie podobać, bo to ZAWSZE kwestia gustu, ale np. twierdzenie, że screen na górze http:i.imgur.com/mXNY2G3.jpg jest bardziej realistyczny od tego na dole, jest raczej absurdalny. Ja z centrum Krakowa widzę Bieżanów…
Mam nadzieję, że uda im się z tego zrobić Crysisa 2015 roku.
@Joneleth Abstrahując od zasięgu widzenia to jak najbardziej ten górny wygląda bardziej realistycznie. Na dolnym kolory są strasznie przepalone przez co tekstury tracą na wyraźności i wszystko wygląda dziwacznie, choćby kępki trawy znacznie bardziej odstające od tekstury podłoża, czy tragicznie wyglądające krzaki na 2 planie. Drzewa które na obrzeżach są tak jasne że niemal się świecą podczas gdy w środku są całkowicie czarne. CDN…
CD: Jeśli według Ciebie świat na prawdę tak wygląda to chyba najwyższy czas udać do okulisty 😉 @Redakcja Jest jakaś szansa na zwiększenie limitu znaków w komentarzach? Pisanie w ten sposób to nic przyjemnego.
@RaiL Na kolory IMO nie ma co patrzeć, screen górny i dolny robiły dwie różne osoby – wystarczą inne ustawienia gamma (albo nawet inna pora dnia w grze) i całe porównanie szlag trafia (wierz lub nie, ale u mnie z modem gra pod względem kolorystyki w ogóle nie przypomina dolnego zrzutu). 😉 Chodziło mi tylko i wyłącznie o zasięg widzenia. Poza tym na filmiku https:www.youtube.com/watch?v=fW-HcDh9acg&feature=youtu.be&t=2m42s porównanie wypada zupełnie inaczej – widać, że pozbyto się wszechobecnego żółtego
CD: filtru, co widać szczególnie w Novigradzie, gdzie brąz wygląda jak brąz, a nie brązopomarańcz. 😉 Warto jeszcze dodać, że mod ma dwie wersje kolorystyczne – jedna zawiera cieplejsze barwy, bliższe prezentacji z 2014 roku, a druga chłodniejsze (ale z bardziej soczystą, jaskrawą zielenią).
@Joneleth – z perspektywy wielu osób obie te wersje nadal będą złym pomysłem xD|Żeby to o sam zasięg mgły chodziło, no ale nie chodzi… każdy ci powie co innego o tym modzie… Jak komuś się chce i lubi to niech instaluje…
@Joneleth Jeśli chodziło tylko o zasięg widzenia to ok, pełna zgoda 🙂 Co do filmiku, faktycznie wygląda to o niebo lepiej, z tym, że chyba oczywistym jest, że do filmiku wybrano jak najładniejsze zrzuty. W skrajnych przypadkach(wschód/zachód słońca) może to jednak wyglądać właśnie tak jak na tamtym screenie. Złagodzenie palety barw w jednym miejscu może się strasznie negatywnie odbić na innym, gdzie kolory zupełnie stracą głębie. Chyba, że jest to bardzo dokładnie ustawione dla wszystkich sytuacji.
Filtry kolorystyczne stosuje się po to, żeby dana lokacja wyglądała atrakcyjniej. Pozbywanie się ich i zachwalanie „realizmu” po tym zabiegu to według mnie mocne przegięcie pały. Najgorzej w W3 wygląda trawa. Nie zostawia cieni, a shader, którym jest oteksturowana, jest brzydki.