Wiedźmin: Pierwsza część upiększona dzięki sztucznej inteligencji [GALERIA]

Wiedźmin: Pierwsza część upiększona dzięki sztucznej inteligencji [GALERIA]
Różnica nie powala na glebę, ale tekstury stały się nieco ostrzejsze.

Jak zapewne pamiętacie, kilka miesięcy temu wybuchła moda na upiększenie starszych gier za pośrednictwem fanowskich modyfikacji korzystających z dobrodziejstw sztucznej inteligencji. Na warsztat wzięto między innymi Morrowinda, Heretic czy Vampire: The Masquerade – Redemption. Moder kryjący się pod pseudonimem hub997 uznał, że najwyższy czas na pierwszego Wiedźmina. Jego dzieło składa się z dwóch części. Pierwsza podnosi rozdzielczość tekstur pokrywających wszelkie postaci i potwory, zaś druga poprawia wygląd nieba, słońca, gwiazd i tak dalej. Widoczne poniżej screeny nie obiecują być może cudów, ale warto przyjrzeć się pancerzowi de Aldersberga czy ubraniu Alvina. Linki do pobrania znajdują się TUTAJ.

Przed:


(Kliknij, aby powiększyć)

Po:


(Kliknij, aby powiększyć)

Przed:


(Kliknij, aby powiększyć)

Po:


(Kliknij, aby powiększyć)

Przed:


(Kliknij, aby powiększyć)

Po:


(Kliknij, aby powiększyć)

Przed:


(Kliknij, aby powiększyć)

Po:


(Kliknij, aby powiększyć)

27 odpowiedzi do “Wiedźmin: Pierwsza część upiększona dzięki sztucznej inteligencji [GALERIA]”

  1. Różnica nie powala na glebę, ale tekstury stały się nieco ostrzejsze.

  2. CyberKiller40 16 lipca 2019 o 14:59

    Wolałbym żeby CDP dopisał obsługę gamepada, żeby można było spójnie grać na padzie 1-2-3. No i pozbyli się tego idiotycznego launchera i testu karty grafiki, który odcina mi możliwość odpalenia tego na lapku ze starym GPU Intela.

  3. czy tylko ja nie widzę różnicy?

  4. Tak szczerze…trzeba mocno wysilać oczy, żeby jakąś różnicę zobaczyć. Albo to ja jestem ślepy. W każdym razie dla mnie instalacja tego moda to strata czasu.

  5. Ja tez nie widze jakies drastycznej poprawy. A twarz Triss wyglada gorzej.

  6. Jeszcze dodam, że zmiany ciężko dostrzec mając obok siebie dwa screeny przed/po. Konia z rzędem temu kto, kto faktycznie odczuje poprawę grafiki grając 😛

  7. Różnica tak mała, że nawet w drugim porównaniu pomyliliście obrazki

  8. „nie widzę specjalnej różnicy z napojem czy bez”

  9. @mientek, to jest Shani człowieku… Co do tekstur różnicy imo ni ma.

  10. Przy drugim przykładzie chyba są odwrotnie obrazki… Bo na tym 'Po’ jest mniej ostre.

  11. @TheFrediPL no przeciez mowie ze Shani :P. A tak powaznie to nie jestem tak oblatany w wiedzminie. Dzieki za poprawe.

  12. Na zdj przed róża na kubraku jest ostrzejsza a na zdj po bardziej rozmyta. Jeśli to ta poprawa to ja chyba podziękuję.

  13. Chyba jestem ślepy… Podtrzymuję moje zdanie, że SI jak na razie nadaje się tylko do starych gier pokroju DOOM’a, bez modeli 3D.

  14. Yyy, nie dziękuję.

  15. Nie ma żadnej różnicy panowie.

  16. Jeśli są jakieś różnice to bardzo minimalne.

  17. Dobrze, że są podpisane, bo bym nie wiedział.

  18. Proszę się rozejść, nie ma co oglądać.

  19. Szału nie ma. Nadal czekam na Wiedźmina 1 na silniku 3

  20. Jak rozumiem AI rozmemłała tekstury i z bliska wyglądają teraz jak niedorobiony JPEG?

  21. Nie widzę różnicy z napojem czy bez… znaczy się z AI.

  22. MasterKondi 17 lipca 2019 o 09:56

    Różnic brak.

  23. michałedek 17 lipca 2019 o 11:05

    Nie widzę różnicy. Ba! Wydaje mi się nawet, że oryginalne tekstury są jakieś… Ostrzejsze?

  24. Po Tekstury są trochę jaśniejsze , żadnej innej różnicy nie zauważyłem

  25. A skoro nie widać różnicy to po co przepłacać

  26. aha…

  27. nie no ludzie, przeciez te roznice po poprawkach AI sa tak male ze az nie wypada tego oglaszac jako cos nowego. od razu przypomina mi sie bajka w ktorej krol byl nagi. wszyscy powtarzaja ze to super upgrade a w rzeczywistosci niczego nie widac. w t f

Dodaj komentarz