Wieści z Epic Games: Bulletstorm 2, Gears of War: Exile, People Can Fly i exclusive PC?

Zakończona już impreza PAX East 2012 przyniosła kilka wieści z obozu Epic Games. Czy będzie Bulletstorm 2? Nad czym pracuje należące do "rodziny" polskie studio People Can Fly? I co z Gears of War: Exile?
Odpowiedzi na wszystkie pytania pochodzą z PAX East, ale szefowie Epic Games – z Mike’iem Cappsem na czele – udzielali je w kilku różnych wystąpieniach i wywiadach udzielanych na tej imprezie. A więc w punktach:
Czytaj dalej
31 odpowiedzi do “Wieści z Epic Games: Bulletstorm 2, Gears of War: Exile, People Can Fly i exclusive PC?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zakończona już impreza PAX East 2012 przyniosła kilka wieści z obozu Epic Games. Czy będzie Bulletstorm 2? Nad czym pracuje należące do „rodziny” polskie studio People Can Fly? I co z Gears of War: Exile?
Hut od rana pracuje widać ^^
„”Bezrobotne” People Can Fly zostało oddelegowane do „niezapowiedzianego projektu” Epic Games, który „doskonale pasuje do tego studia”. Czyżby chodziło o ujawniony na tej samej imprezie PC-towy exclusive?”|Czyżby nowy Unreal?
Niech jakąś nową płytę z rymowankami wyda, o! ;> A szkoda, że nie ukaże się druga część Bulletstorma, jedynka była klawą rzynką.
unreal tournament 4?
Nie zrobiliby z Unreala exclusive’a, no co wy… Aczkolwiek, byłoby baardzo miło!
Kurde… Bulletstorm… czego ?! Czego mi to zrobili ?! To jest najlepszy FPS w jaki grałem. 🙁 ((
Nie bedzie Bulletstorma 2 :[[[[[[[[[ |:( .
Bulletstorm to był jeden z najlepszych FPS w jakie gralem.WIELKA SZKODA 🙁 ((((
@ broxx10 daj spokój to był szajs. Na pewno nie warty swojej ceny.
To będzie raczej jakaś painkillerowata gra która na konsoli nie miałaby racji bytu z względu na dynamikę.
Gier mam tylko kilkanaście ale uważam że na żadną grę tak nie zmarnowałem kasy jak na Bulletstorma. Gra dobra na 1 raz. I nic więcej.
Mi najbardziej szkoda tego że serio GoW nie ma na PC. Pierwsza część na PC była ekstra, a kolejne już tylko na konsole. Tak wspaniała gra miała by moim zdaniem mega sprzedaż na PC. Za to woleli wypuścić jakąś podróbę GoWa, nazwaną Bulletstorm, i się dziwią że słaba sprzedaż.
People Can Fly robiace PCowego exclusive’a? To niemal tak dobry dowcip jak Epic robiacy porzadnego PCowego exlusive’a. Wszak cala promocja Bulletstorm to bylo „PC to szajs ktory nie nadaje sie nawet zeby kupe na niego zrobic” w wykonaniu obu tych firm.|Heh, ta notatka „EA nie podobala sie wersja PC” brzmi bardzo zabawnie, patrzac na cala reklame Bulletstorm…
Bulletstorm jest ok, tylko multi nużące. Podobnie jak w Assassin’s Creedzie (tylko tam jest świetny single).
bohater|dokładnie. Sam Chmielarz całą winą za skopanego Bulletstorma na PCtach zrzucał na graczy…bo mają czelność grać na tej platformie, a teraz jest płacz, bo wersja na PC nie sprzedała się za bardzo. Ja się cieszę z anulowania projektu. Jak zaczną podchodzić poważnie do tego, co robią, to nie będą mieli potem takich problemów.
podzielam zdanie Nocturn1012, kupilem bulletstorma premierowke za 129 zl ale gra jest na 1 raz. Nie mowie ze slaba bo warta 50zl w EA classics, ale tylko do pogrania w singla i nic wiecej. A szkoda bo mozna bylo zrobic niezlego multi z wieloma ciekawymi trybami, a tak to tylko coop ktory sie nudzi i nikt w niego nie gra.
Bulletstorm był zwyczajnie monotonny, a brak sensownej fabuły nie zachęcało do pchania przez tą nudę. Praktycznie po zapoznaniu się z systemem killów można dać sobie spokój.|Bardzo dobra wiadomość, przeciętniak przeciętnie się sprzedał i nie będą nas przynajmniej na razie męczyć jego kontynuacją 😉
Szkoda Bulletstorma 2. Dawno się tak nie ubawiłem, jak przy tej produkcji – w końcu miałem okazję pograć w świeżego FPSa z wartką akcją i humorem niskich lotów. Ale za miast tego dalej będą męczyć graczy kolejnymi zapętlonymi „wbiegnij do pomieszczenia, przyklej się do osłony, wykoś wszystkich i ruszaj do kolejnego” czy innym śmieciem. Gry umierają na naszych oczach.
@ Zgadzam się z Sabi. Ta gra miała to coś. Była lekka, dosyć trudna (na normalu, w pewnym pomieszczeniu). Niesamowicie się uśmiałem przy tej grze i świetnie się przy niej bawiłem. Multi nie było złe jak się grało ze znajomymi, uwierzcie ;p. Tak to zawsze multi w kurzało (bynajmniej mnie) zawsze miałem 1-2 ogarniętych graczy i tyle ;/. Reszta robiła co chciała wgl nie pomagała itd. I nie zgodze się z Nocturnem1012, ta gra nie jest na 1, może w niej jeszcze dużo zrobić przechodząc po raz kolejny kampanie UP!!
Hel ludziki, wszystkim narzekającym na Chmielarza polecam ten wywiad: http:www.gram.pl/news_8AnjHui1_pr0gram_odcinek_70_w_ktorym_pojawia_sie_gosc_z_dawna_oczekiwany.htmlArcyciekawa rozmowa, w której sporo się można dowiedzieć.
„…..głównie dla EA, które szczególnie narzekało na wersję PC. Podjęto więc decyzję o anulowaniu projektu”> Ach jak sobie przypomnę jak to Błeszyński przed premiera na każdym kroku dowalał PC, to teraz śmieć mi się chce, masz człowieku co chciałeś a pomyśleć ze owy koleżka zaczynał swoje przygody z tworzeniem gier na PC
EDI: Sorka chodziło mi o Adama Chmielarza…. a nie Błeszyński
Bulletstorm to było za wiele dla normalnych graczy. Poziom brutalnośći, ilość wulgaryzmów i specyficzny rocknrollowo alkoholowy humor nie mogły trafić do szerszej rzeszy. Dla mnie objawienie, i świetna rzecz w skostniałym i „zcodowanym” gatunku strzelanek.
Bulletstorm się dobrze nie sprzedał, bo mimo kampanii marketingowej i obietnic powrotu do korzeni szaleństwa tego gatunku dalej był po prostu generic FPSem, a nie czymś na miarę ich poprzedniej gry Painkillera. Deal with it, to kiepska gra była.
To chyba ja jestem jednym z nielicznych, który nie żałuje ani złotówki wydanej na grę i rył ze śmiechu przy dialogach oraz czerpał ogromną ilość funu ze strzelania. Bardzo smutne, że nie będzie dwójki, tym bardziej, że zakończenie zostało otwarte.
Bulletstorm sprzedał się fatalnie, bardzo słaby multi gdzie w kółko były te same KS do wykonania – a potencjał był by w tym znacznie większy. Gra była pod względem wykonania bardzo dobra ale brakowało jej tego czegoś. Fajny system KS nudził po chwili a gra była krótka(walka z roślinką z nieskończoną amunicją, ocb). EA się nie podobało bo wydali kupę kasy na marketing ale się nie sprzedało. Wiem jedno, że następną grę PCF nie kupię w dniu premiery tylko wcześniej sprawdzę co to jest singiel i multi.
@Wcogram – jedynym inteligentnym sposobem na „przetrwanie” to powściągliwość i wyczekanie aż gra trafi do obiegu.
DLACZEGO!!!??? BULLETSTORM 2 ANULOWANY! Szkoda, bo uwielbiam jedynkę, a powoli mapki skillshoty oraz bronie zaczynają mi się nudzić.
@ SeBo1020 – gwoli ścisłości – on nie dowalał PCtowcom (wiem, że ty tak nie napisałeś, ale media i wiele osób tak to podchwyciły). On (z tego co pamiętam) mówił tylko, że wolałby, żeby grało się tylko na konsolach, bo na PC ciągle są jakieś problemy techniczne – a, to wyskoczy jakiś error czy inny błąd, trzeba coś doinstalować, sprawdzić, poszukać w internecie itp. itd., a na konsolach zazwyczaj jednak tego nie ma. O to mu chodziło – o WYGODĘ użytkowania.
Chociaż PC ma też swoje plusy – dużo niższe ceny gier, darmowe mody (w tym też np. polepszające grafikę, tekstury albo takie, które dodają nowe rzeczy, naprawiają błędy, uprzyjemniają rozrywkę itp.), mapy do niektórych gier. Wymieniać sprzętu też nie trzeba teraz przez zastój graficzny spowodowany konsolami. No, i Bulletstorm mi się bardzo podobał – ten humor, dialogi, akcja, a czasem też trochę poważniejsze sceny. Może nie reagowałem aż tak ja Berlin opisywał w swoim felietonie „By the Way”, ale i tak OK.