Wild Blood: Pierwsza gra Gameloftu oparta na Unreal Engine [WIDEO]
![Wild Blood: Pierwsza gra Gameloftu oparta na Unreal Engine [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/e43b869c-32fe-4e46-9ca9-cd17cab909cf.jpeg)
Gameloft zapowiedział swój nowy projekt – grę Wild Blood. O produkcji tej na razie wiadomo niewiele, poza tym, że będzie to pierwsze dzieło firmy oparte na mobilnej wersji silnika Unreal Engine. Jest pierwszy teaser!
Wild Blood na pierwszym zwiastunie prezentuje się dość okazale (oczywiście, jak na możliwości smartfonów).
Z filmu wynika, że gra osadzona będzie najprawdopodobniej w świecie fantasy i będzie albo hack’n’slashem, albo slasherem podobnym do Infinity Blade. Niestety oficjalnych szczegółów na razie brak (poza informacją, że trafi na iOS i Androida) , choć Gameloft zachęca do odblokowywania kolejnych wskazówek o produkcji na profilu firmy na Facebooku (TUTAJ).
A oto i zwiastun:
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Wild Blood: Pierwsza gra Gameloftu oparta na Unreal Engine [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Gameloft zapowiedział swój nowy projekt. Jest nim Wild Blood – o grze wiadomo niewiele, poza tym, że będzie to pierwsza produkcja firmy oparta na mobilnej wersji silnika Unreal Engine. Na razie dostaliśmy tylko krótki teaser.
Ooo Infinity Blade na androida.
o_O pamietam jak w takie gry jesczze niedawno na PC gralismy.Grafika mniej wiecej na poziomie PoP WW, do tego obsluga przez smartfony padow – vita jest ostatnia kieszonsolka od sony,stanie sie to samo co z ngage-z konsoli zrobi sie usluga i bedzie streaming albo klient do pobierania. Jedyne co sie utrzyma to nintendo (moze w koncu ozywia marke gameboy,bo ds sa moim zdaniem srednie) bo ma stala rzesze odbiorcow i jego konserwatyzm jeszcze bedzie w cenie,bo branza chodzi ostatnio po omacku
@zhpzhp ds i 3ds to najlepiej sprzedające się handheldy ;d Co do newsa. Można spokojnie stwierdzić na podstawie firmy jakie będą wymagania. Iphone 4s /ipad 2/3 dla ios i sgs3 dla androida.
Takie sobie, strasznie sterylne i kwadratowe. Jedynie tekstury wyglądają dosyć dobrze. Gdzie cienie i shadery? Bo te obecne raczej słabe. Daleko jej do gier na Vitę:|http:img850.imageshack.us/img850/9710/vt4b.jpg|http:img525.imageshack.us/img525/4908/fifaag.jpg|http:img69.imageshack.us/img69/8/uga1q.jpg|http:img17.imageshack.us/img17/4636/uga3.jpg|http:img594.imageshack.us/img594/4114/uga5.jpg|http:img685.imageshack.us/img685/9229/uga9u.jpg
@dracollo bredzisz głupoty. To tak jakby ktoś na PC wypuścił grę działającą tylko na danej karcie graficznej. Będzie sporo urządzeń na których gra pójdzie.
@dracollo powiem szczerze, nie sprawdzalem, w historii przenosnych wydawalo mi sie, ze gameboy color,natomiast ds ma jednak glownie sukcesy w japonii u sa, europe omija,gameboye natomiast chocby u nas schodzily na pniu 🙂 |@yournightmare a infinity blade dziala na wszystkim? Na pewno bedzie ograniczenie co do sprzetu i firmware’u
@pantasior OK, ale mimo wszystko nie mozesz jeszcze robic takich porownan-to mimo wszystko smartfony,gra musi dzialac co najmniej na kilku mdoelach, a vita to ejdnak zbita platforma przeznaczona glownie do grania.Mimo wszystko mysle, ze nie odniesie sukcesu,bo jest droga i ma mala biblioteke. Takze grafike moze miec lepsza,ale np u nas w kraju z iloma osobami pograsz na multi na vicie?