Witchfire: Króciutki zapis rozgrywki z nowej gry twórców Zaginięcia Ethana Cartera [WIDEO]

Witchfire: Króciutki zapis rozgrywki z nowej gry twórców Zaginięcia Ethana Cartera [WIDEO]
Prosimy nie mrugać!

O Witchfire, czyli nadchodzącym shooterze autorstwa The Astronauts, wiemy od grudnia 2017 roku, ale odpowiedzialna za Zaginięcie Ethana Cartera ekipa Adriana Chmielarza trzyma karty przy orderach i niechętnie dzieli się jakimikolwiek szczegółami na temat gry. Nic dziwnego zresztą, bo data premiery nie została określona choćby w przybliżeniu. Pod koniec zeszłego roku szef studia jasno zadeklarował, że projekt ma się dobrze, a prace posuwają się niespiesznie, bo „astronauci” są stosunkowo nieliczni.

Biorąc to wszystko pod uwagę, wartości nabiera choćby najskromniejszy materiał, prezentujący Witchfire w akcji. Najnowszy filmik daje nam przedsmak tego, jak będzie wyglądała walka. Uwagę zwracają przede wszystkim dwie rzeczy: obecność mocy specjalnych oraz „borderlandsowych” cyferek określających zadane obrażenia:

Na koniec ciekawy filmik, dający do zrozumienia, jak wiele elementów składa się na pozornie prostą czynność, jaką jest pociąganie za wirtualny spust:

13 odpowiedzi do “Witchfire: Króciutki zapis rozgrywki z nowej gry twórców Zaginięcia Ethana Cartera [WIDEO]”

  1. Prosimy nie mrugać!

  2. A wczoraj dokładnie myślałem o tej grze. Dusk, Wrath: Aeons of Ruin, Witchfire… oj złote lata się dla mnie zaczynają.

  3. Nic tak nie niszczy frajdy ze strzelania, jak numery wysypujące się z postrzelonych przeciwników, ale pewien jestem na 100% że to będzie można wyłączyć. Sama gra prezentuje się fantastycznie.

  4. Git malina oko się szkli.

  5. @Nezi23 Ponoć te numery są, tylko w fazie produkcji by twórcy mogli sprawdzić, czy hit boxy dobrze działają. W finalnym produkcje mają zniknąć.

  6. Te „borderlandsowe” cyferki zabijają klimat. Mam nadzieję, że będzie można to wyłączyć…

  7. @arturdzie mam nadzieję, że tak będzie

  8. widac wplyw 1000 godzin ktore chmielon przegral w destiny

  9. Mówicie „borderlandsowe” cyferki, a ja tutaj widzę rozgrywkę mocno przypominającą Vermintide 2. Jak najbardziej na plus!

  10. BEz audio???Graficznie przepieknie na VR to byłaby miazga….pewnie wyjdzie wraz z nowymi konsolami.

  11. A ja lubię borderlandsowe cyferki

  12. Adrian Blisko związany z EPIC. EPIC store exclusive.

  13. @Pan Dzikus|Painkiller był porządny, a znikanie trupów nie było wcale takie złe.|Swoją drogą, w grze jest komenda, która sprawia, że ciała wrogów nigdy nie znikają. Utrzymywanie 300 trupów naraz może jednak obciążać silnik gry lub komputer.

Dodaj komentarz